Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 19:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tijd
23:00 - 06:00

Tickets
€15,-

Line up
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 01:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heeft iemand wat voorbeelden van millennium frenchcore?
Densha Crisis is wel erg tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig. Lineup staat me totaal niet aan. Op Ophidian na dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 12:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wellicht aanwezig. Ophidian, Densha Crisis en Matt Green zijn dik natuurlijk. Classic Frenchcore lijkt me interessant, de oudere platen zijn iig niet zo gay als die huidige zooi van Peacock.

En bij millenium Frenchcore moet je denken aan The Speed Freak (ja), Radium, Lenny Dee, Al Core, Traffik, Ingler.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten