Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 22:19 
 

carnage schreef:
ja ging t hard?
ik las op pf dat het de rustigste editie sinds tijden was hahaha

hoe was omnicide? en ben ook wel benieuwd naar gancher & ruin...
van de rest weten we wat er te verwachten is, en dat is gewoon altijd heel cool


Omnicide was erg gaaf, het ging echt ontzettend langzaam maar wat een energie zat daarin die kicks zeg!


Richie gee was trouwens op mijn request na, alleen maar Crossbreed DUBSTEP EN DNB! Oh mijn god wat heb ik genoten daar :P


Gancher & Ruin was naar mijn mening het mixwerk echt heel erg goed, alleen had die wildstylez plaat niet tussen door gehoeven.

Al met al een vette 1ste club r_AW, en zeker op na de volgende :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gancher & Ruin doen vaker van die rare kunstjes. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 22:25 
 

Dakpan schreef:
Gancher & Ruin doen vaker van die rare kunstjes. :lol:


Correct, maar het zat verder echt ontzettend dik in elkaar! Voor mij een heerlijke afsluiter, maar ik was een van de weinigen met een liefde voor trommels enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

carnage schreef:
ja ging t hard?
ik las op pf dat het de rustigste editie sinds tijden was hahaha

hoe was omnicide? en ben ook wel benieuwd naar gancher & ruin...
van de rest weten we wat er te verwachten is, en dat is gewoon altijd heel cool

Qua drukte kan ik geen vergelijkingen maken aangezien het mijn eerste Club r_AW was, maar er komen zeker nog volgenden. Was echt een vet feest.

As for Omnicide, was een ietwat aparte, maar wel vette set. Het 130 BPM tempo werkt thuis toch iets beter dan live, maar na een kwartier zat hij al boven de 150 weer, en daarna verder omhoog. Heb me er zeker wel vermaakt. Enige wat me opviel, volgens mij draaide hij met MIDI?

Gancher & Ruin zetten een erg vette en eigenzinnige set neer. Denk alleen dat ze beter iets eerder op de avond konden draaien, want als afsluiter was hij niet helemaal perfect. Dat rare kunstje heb ik alleen niet meegekregen omdat ik toen mijn blaas aan het legen was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 09:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Citaat:
Richie gee was trouwens op mijn request na, alleen maar Crossbreed DUBSTEP EN DNB! Oh mijn god wat heb ik genoten daar. :list:


Gelukkig heb ik dat gemist. Ik werd al chagrijnig zaterdag omdat ze in onze lokale club dubstep draaide.

Niemand een verslagje over N-Vitral of Rude Awakening ofzo?
Voor die 2 zou ik heen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 09:32 
 

D-Nemacyst schreef:
Citaat:
Richie gee was trouwens op mijn request na, alleen maar Crossbreed DUBSTEP EN DNB! Oh mijn god wat heb ik genoten daar. :list:


Gelukkig heb ik dat gemist. Ik werd al chagrijnig zaterdag omdat ze in onze lokale club dubstep draaide.

Niemand een verslagje over N-Vitral of Rude Awakening ofzo?
Voor die 2 zou ik heen gaan.


N-vitral draaide wat nummers van zijn album, uhm de nieuwe EP en hoorde ook The Watchers remix van katharsys( DNB)

rude awakening was hardtechno en schranz achtige muziek geloof ik.

Denk dat de sets wel online komen ( hoop ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Citaat:
Richie gee was trouwens op mijn request na, alleen maar Crossbreed DUBSTEP EN DNB! Oh mijn god wat heb ik genoten daar. :list:


Gelukkig heb ik dat gemist. Ik werd al chagrijnig zaterdag omdat ze in onze lokale club dubstep draaide.

Niemand een verslagje over N-Vitral of Rude Awakening ofzo?
Voor die 2 zou ik heen gaan.

Mwah...dat was geen normale dubstep meer, zo hard ging dat xd op youtube staat nog wel een stuk van 14 minute Richie inc dubstep, was gruwelijk. Sebas was lekker aan het schranzen (met vinyl :worship: ), was erg fijn. En N-Vitral was gewoon bezig met de ene na de andere snoeiharde plaat. Je hebt wel wat gemist :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten