Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

P60
Amstelveen

Genres
(Industrial) hardcore

Line up:
Rude Awakening
Igneon System
C-Netik
Matt Green vs Tripped
Sandy Warez
Husz

Bron: Promo
"Next Club r_AW will be on the 20th of April"

Zekerheidje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ja ja :D Gvd dan is ook Loudness >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ja ja ja :D Gvd dan is ook Loudness >.<

Makkelijke keus toch :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loudness dit jaar geen absolute must, maar deze line-up moet wel heel speciaal zijn om me toch te overtuigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
El Mare schreef:
Ja ja ja :D Gvd dan is ook Loudness >.<

Makkelijke keus toch :whistle:


Ja Loudness, want daar heb ik mijn ticket al voor en maten van mij ook, dus het is een vrij simpele keus :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Steffnov schreef:
El Mare schreef:
Ja ja ja :D Gvd dan is ook Loudness >.<

Makkelijke keus toch :whistle:


Ja Loudness, want daar heb ik mijn ticket al voor en maten van mij ook, dus het is een vrij simpele keus :whistle:


Schaam je
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, niet echt, ik wil een traditie in ere houden, door mijn 7e Loudness op rij te gaan, Club r_AW ga ik wel weer in september heen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

He kut, tegelijk met Loudness... Hangt erg van de line-up af of ik hierheen ga, Loudness is namelijk om de hoek :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste namen:
Rude Awakening
Igneon System
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

C-Netik de volgende naam in de line-up? Third Movement post net dit:

Exciting things happening in Portugal and @cnetik is one of them. This mini mix sounds promising: http://bit.ly/YkbB9e Clubr_AW April 20th
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Igneon is heel dik, maar C-Netik en Rude Awakening zijn voor mij niet zo interessant :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

C-Netik inderdaad bevestigd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nog niet overtuigd. Alleen Rude is leuk tot zover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:02 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Ben nog niet overtuigd. Alleen Rude is leuk tot zover.

Ga Loudness dan zien we elkaar weer :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Dakpan schreef:
Ben nog niet overtuigd. Alleen Rude is leuk tot zover.

Ga Loudness dan zien we elkaar weer :$


Kan het Klokgebouw dat wel aan. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En weer een nieuwe act: Matt Green vs Tripped.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ook Sandy Warez zal er zijn. Aparte editie dit keer...maar r_AW is altijd een zekerheidje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kut line-up, geen spijt dat ik naar Loudness ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Igneon :thumbup:
De rest :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zwakste r_AW in een lange tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maakt de keuze voor mij wel makkelijker... Loudness it is (sorry Stefan, maar ik zie je op PRSPCT wel weer toch...? :innocent: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

v_ET h_OOR
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste naam: Husz
Wie?

Line-up valt toch tegen, maar goed...ik vermaak me er wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meh, denk dat ik nog maar een editie wacht. Lineup van Hardshock de week erna is 10x vetter ^^
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten