Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

Chatten over feesten
Ja 60%  60%  [ 6 ]
Nee 10%  10%  [ 1 ]
Ik weet het niet 30%  30%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 11:51 
 
Hardtraxxer

Hallo allemaal,

Ik zit nu naar de Decibel stream te luisteren en bedacht me net dat het ook wel leuk zou zijn om te kunnen praten over de muziek die wordt gedraaid of positieve / negatieve feedback te geven. Ik ben programmeur en het lijkt me dus leuk om een chat te maken waarin mensen, die helaas thuis moesten blijven, kunnen praten over de feesten terwijl de feesten bezig zijn.

Is hier animo voor of ben ik de enige die dit wel ziet zitten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 12:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chat.php
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gebeurd normaal altijd hier in de Hardtraxx chat ja, alleen is Decibel tot nu toe nog niet interessant genoeg volgens mij want nog niemand heeft het er over :P
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten