Ik zit nu naar de Decibel stream te luisteren en bedacht me net dat het ook wel leuk zou zijn om te kunnen praten over de muziek die wordt gedraaid of positieve / negatieve feedback te geven. Ik ben programmeur en het lijkt me dus leuk om een chat te maken waarin mensen, die helaas thuis moesten blijven, kunnen praten over de feesten terwijl de feesten bezig zijn.
Is hier animo voor of ben ik de enige die dit wel ziet zitten?
Gebeurd normaal altijd hier in de Hardtraxx chat ja, alleen is Decibel tot nu toe nog niet interessant genoeg volgens mij want nog niemand heeft het er over