Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Organisator
Strength of Unity

Zaterdag 26 mei 2012
21:00 - 06:00
Societeit De Lax, Amsterdam

Genres
Early hardstyle, hardstyle, raw hardstyle

Prijzen
Voorverkoop: € 13,-
Deurverkoop: € 15,-

Minimumleeftijd
16

Line-up
21:00 - 22:00 Apac
22:00 - 23:00 Full Effect
23:00 - 00:00 Duruz
00:00 - 01:00 Ezteq
01:00 - 02:00 The Irritainer
02:00 - 03:30 Luna
03:30 - 04:45 Dequ
04:45 - 06:00 Faniac
MC: Kaycie
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

Luna is als laatste naam toegevoegd aan de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ezteq/ Luna/ Duruz :love: Geen idee of ik kan trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ezteq/ Luna/ Duruz :love: Geen idee of ik kan trouwens.

Gaan! Crash je achteraf bij mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan we Daaf? Luna en Duruz vet en The Irritainer draaide de vorige keer een paar dikke plaatjes. :) Luna draait btw anderhalf uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Gaan we Daaf? Luna en Duruz vet en dat The Irritainer draaide de vorige keer een paar dikke plaatjes. :) Luna draait btw anderhalf uur.

Ja we kunnen wel even een kijkje nemen toch? :) Lekker dichtbij, naja voor mij althans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Nando schreef:
Gaan we Daaf? Luna en Duruz vet en dat The Irritainer draaide de vorige keer een paar dikke plaatjes. :) Luna draait btw anderhalf uur.

Ja we kunnen wel even een kijkje nemen toch? :) Lekker dichtbij, naja voor mij althans.

Prima, daarna pitten bij jou. :D Dan heb je btw wel 4 weken achter elkaar gekke fissa's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Mr Lellebel schreef:
Nando schreef:
Gaan we Daaf? Luna en Duruz vet en dat The Irritainer draaide de vorige keer een paar dikke plaatjes. :) Luna draait btw anderhalf uur.

Ja we kunnen wel even een kijkje nemen toch? :) Lekker dichtbij, naja voor mij althans.

Prima, daarna pitten bij jou. :D Dan heb je btw wel 4 weken achter elkaar gekke fissa's.

Gezellig :D Ja merk het net ook >.< En geen 4 heb er zelfs 5 op rij dan :/ Nog even kijken wat ik daar mee ga doen haha :P Moet niet te gek worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Timetable
21:00 - 22:00: Apac
22:00 - 23:00: Full Effect
23:00 - 00:00: Duruz
00:00 - 01:00: Ezteq
01:00 - 02:00: The Irritainer
02:00 - 03:30: Luna
03:30 - 04:45: Dequ
04:45 - 06:00: Faniac
MC: Kaycie
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je voor 10 uur binnen bent is de ticketprijs 10 euro. :D Helemaal prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 15:12 
 
Hardtraxx Newbie

voor 01:00 hebben we eruiteindelijk van gemaakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook nog een optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 09:54 
 
Hardtraxx Veteran

Zin an :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Zin an :)

Ik ook. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 20:02 
 
Hardtraxxer

Jammer dat ik niet kan. Blijft een leuke locatie en chille gasten die het organiseren.
Have fun! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 04:10 
 
Hardtraxx Veteran

Zo en weer thuis. Was me een gezellig feesiej nie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was gezellig ja, maar wat een volk. :lol: Duruz beste set van de avond. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 16:27 
 
Hardtraxx Veteran

Treklijstje, laatste deel samen met Audacious:
01. Inner Heat & JRD - The Shadows
02. E-Force ft. Frequencerz - Lord Of Shadows
03. Frontliner - On The Rise (Coarsection Remix)
04. Degos & Re-Done - Yes We Know
05. Ran-D - Crossroads
06. Phrantic - Overdose
07. Tatanka - Doom's Day (The R3belz Remix)
08. Zero Sanity & Kevin Kaos - Finlandia
09. Spoke vs. Deni & Chaser - No Escape (2012 Refix)
10. Luna & E-Force - Shade Of The Night
11. Prefix & Density - Breakout
12. Phuture Noize - Fire In The Hole
13. Defector - The Perfect World
14. Ironite - Trust In Me
15. A*S*Y*S - Acid Nightmare (Zany Remix)
16. Prefix - Outrageous (Phuture Noize Remix)
17. Tartaros - Last Man Standing
18. Catatonic Overload - Goddamn (Warfare Remix)
19. Zatox - Creation (Insight Remix)
20. Digital Punk - Burn
21. Hard Driver & B-Front - State Of Perfection
22. Da Tweekaz - Nothingness
23. Pavo - From Scratch
24. Solutio - Devastator
25. Ironite & Crucial Value - Beneath The Dark
26. Unbreakable & X-Pander - Pavorem Monstra
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette set man! Super genoten, wel jammer dat ik Crossroads heb gemist :( Keep up the good work ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Vette set man! Super genoten, wel jammer dat ik Crossroads heb gemist :( Keep up the good work ;)


Was inderdaad zonde. Jij moest zonodig tussendoor even gaan kanen bij de BK. Maar thanks pik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Mr Lellebel schreef:
Vette set man! Super genoten, wel jammer dat ik Crossroads heb gemist :( Keep up the good work ;)


Was inderdaad zonde. Jij moest zonodig tussendoor even gaan kanen bij de BK. Maar thanks pik!

Haha ja moest ook gebeuren :P Ach volgende x dat ik je zie moet je hem gewoon nog een x draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Duruz schreef:
Mr Lellebel schreef:
Vette set man! Super genoten, wel jammer dat ik Crossroads heb gemist :( Keep up the good work ;)


Was inderdaad zonde. Jij moest zonodig tussendoor even gaan kanen bij de BK. Maar thanks pik!

Haha ja moest ook gebeuren :P Ach volgende x dat ik je zie moet je hem gewoon nog een x draaien :P


Haha afgesproken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 21:04 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Was gezellig ja, maar wat een volk. :lol: Duruz beste set van de avond. :worship:


Wat was er met het volk dan?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 21:45 
 

Crashee schreef:
Nando schreef:
Was gezellig ja, maar wat een volk. :lol: Duruz beste set van de avond. :worship:


Wat was er met het volk dan?:P

Waren leipe hakmonsters
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten