Dat is ook zo maybe dat ik wel met de trein ga.
Alleen de terugreis is erg lang 2,5 uur.
Je moet er wat voor over hebben tochwrote:Dat is ook zo maybe dat ik wel met de trein ga.
Lekker met ons meegaan met Partyexpress manwrote:Feest: Intents Festival Dag 1
Datum: 2 Juni 2012
Plek van vertrek: In de buurt van Breda of Tilburg?
Plek van aankomst: Oisterwijk
Gewenste ophaaltijd/vertrektijd: Aankomst: +- 14.00 - 14.30, Vertrek: Het einde.
Wijze van vervoer: OV / zoekt BOB
Aantal personen: 1Tenzij we met het OV gaan, dan kunnen er heul veul mensen mee
Vergoeding: Zegt et maar
Reden: De mensen van vorig jaar gaan niet meer, dus nu gezellig met Hardtraxxers!
ja er gaan 2 maten mee vanuit uden al dus rij ikwrote:Lekker met ons meegaan met Partyexpress manwrote:Feest: Intents Festival Dag 1
Datum: 2 Juni 2012
Plek van aankomst: Oisterwijk
Gewenste ophaaltijd/vertrektijd: Aankomst: +- 14.00 - 14.30, Vertrek: Het einde.
Reden: De mensen van vorig jaar gaan niet meer, dus nu gezellig met Hardtraxxers!. Vanaf Breda. Zijn met moeilijk dikke groep
€19,- totaal heen- en terugreis.
http://thepartyexpress.nl/signup-easy.php?tid=163
Skribble, ik rijd graag met je mee terug man! Een vriend en ik moeten na 't festival terug naar Tilburg, maar als je ons bij Eindhoven centraal af kan zetten kunnen we vanuit daar makkelijk met de nachttrein terug naar Tilly. Let me knowwrote:Feest: Alcatrazz Festival
Datum: 9 juni
Plek van vertrek: Eindhoven (station ofzo, of stadion... nader te bepalen)
Plek van aankomst: Gewoon waar we moeten zijn, die kasteelruine
Gewenste ophaaltijd/vertrektijd: hangt van de TT af, ik wil eigenlijk op de Theracords stage de Early setjes wel zien
Wijze van vervoer: Ik ben BOB... Dus ik rij
Aantal personen: uhm... plek voor 3 anderen
Vergoeding: Een lekkere red-bull op t festival ofzo
en ook hier heb ik nu vervoerwrote:Feest: Defqon 1 Zaterdag 2012
Datum: 23 juni
Plek van aankomst: Biddinghuizen
Gewenste ophaaltijd/vertrektijd: Aankomst: +- 13.00, Vertrek: Het einde.
Reden: De mensen van vorig jaar gaan niet meer, dus nu gezellig met Hardtraxxers!
Niet eens Zwijndrecht?wrote:Geen zin om formulier in te vullen, maar moet er iemand nog vervoer hebben naar Fantasy Island aankomende zaterdag? Route Kampen - Zwolle - Apeldoorn - Deventer - Almelo - Hengelo - Enschede?
Voor een vergoeding wil ik best omrijden.wrote:Niet eens Zwijndrecht?wrote:Geen zin om formulier in te vullen, maar moet er iemand nog vervoer hebben naar Fantasy Island aankomende zaterdag? Route Kampen - Zwolle - Apeldoorn - Deventer - Almelo - Hengelo - Enschede?