Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Kun jij niet langer meer wachten op C.R.A.F.T. festival op 26 juli 2014 op de NDSM-Werf in Amsterdam?

Op zaterdag 7 juni kun jij vanaf 21:00 uur volledig losgaan tijdens de C.R.A.F.T. Showcase! Wij hebben uit de +100 artiesten die op C.R.A.F.T. festival staan een selectie gemaakt om jullie voor te bereiden op wat er 26 juli staat te gebeuren!


Line-up:
Code Black
Digital Punk
Max Enforcer
E-Force
Delete
DJ Luna
Atmozfears
Dj Typhoon
Josh & Wesz
DJ Pavo
GEMS & Dj D-Droned
Ryfle & Distractor
De Snoeiploeg
Emperador & Bakero

Hosted by MC Livid

De tickets voor de C.R.A.F.T. Showcase zijn verkrijgbaar voor €15,- (incl. 4 consumptiemunten & C.R.A.F.T. t-shirt) via http://www.craft-festival.nl/tickets/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is helaas geannuleerd. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ah jammer, was van plan te gaan... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas dat niet doorgaat, al is de reden vast wel logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Helaas dat niet doorgaat, al is de reden wel logisch.


Wat is de reden dan? Ik kreeg netjes een mailtje van Jeroen maar hij kon/mocht niet zeggen waarom het afgelast werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan denk je dat hij het wel mag/kan zeggen? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 13:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
En dan denk je dat hij het wel mag/kan zeggen? >.<


Anders vraag ik het niet? En zulke vragen kan je verwachten als er geen reden bekend is en iemand komt met zo'n opmerking. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Typfoutje ;) Lijkt me dat iets niet zomaar gecanceld wordt, dus zal vast z'n goede redenen hebben.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten