Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 14:13 
 
Hardtraxx Newbie

Zaterdag 20 november 2010
20.00u - 02.00u
Niëns Horeca (zaal)
Baarlosestraat 2-4, Maasbree

Muziekstijlen
hardcore, hardstyle

Gratis entree!

Minimumleeftijd
16


Line up:
20:00 - 21:30: aTOMix!
21:30 - 23:00: Ryfle
23:00 - 00:00: Stanley3x0
00:00 - 01:15: Distractor
00:00 - 01:15: Reduxz
01:15 - 02:00: Live: The Hardcreator

Afbeelding

Trailer:


Hier kun je de aftermovie van vorig editie (2009) ook nog eens bekijken.

Groetjes,
NFN

http://partyflock.nl/party/189861:Burn_Out.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 00:09 
 
Hardtraxx Newbie

Het was weer een drukke, gezellige en geslaagde editie.
Hier de aftermovie, verwacht er niet teveel van het is maar met een handycam opgenomen joh..

Forumoverzicht » Algemeen » Feesten