Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 01:51 
 
Hardtraxx Newbie

nou.. Waar ik nou een tijdje mee zit.
Er word meestal gezegd.. iedereen die hardcore luistert is een racist!
Nou ik denk sowieso niet datdat waar is want zou t ook zijn dat alle lesbiennes een houthakkers blouse dragen.
alle homo's aids hebben.
dat elke Marokkaan een crimineel is. etc. etc. etc.

als halfbloed zijnde met een kleur, hou ik van verschillende soorten muziek!
en tsja! als bruine zijnde vind ik ook t heerlijk om hard te gaan op hardstyle!

Ik wou dus ook wel binnenkort een Hardstyle feest willen meemaken!
maar ik wil hard gaan, en ruzie maken! :nono:

dus mijn vraag klinkt als volgt:

Word ik als bruinkleurige (makkelijk) geaccepteerd op zo'n feest!?

Ik wil wel natuurlijk feesten! en niet de hele tijd ruzie lopen maken!
en natuurlijk zullen er vast mensen tussen zitten die raar opkijken! maar dat maakt niks uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 01:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zit hier verkeerd.

Maar ja, je wordt geaccepteerd. En nee niemand kijkt er van op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 01:58 
 
Hardtraxx Newbie

oh? discussies over feesten!

mwahh zal de next time ff beter lezen dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 01:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zijn volgens mij al meerdere topics voor geweest.
Voortaan kan je voor vragen terecht in:

algemeen/stel-je-vraag-t821.html
Voor de algemene vragen binnen de muziek.

En:
off-topic/voor-vragen-die-serieus-zijn-van-volwassen-aard-waar-je-geen-antwoord-op-weet-t14042.html
Voor de off-topic vragen die minder relevant zijn voor het bovenstaande topic

Om toch even antwoord te geven, Zie Fuzzylogic's post ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maakt niet uit hoor je bent nieuw hier ;)

Maar dit soort dingen kun je voortaan beter in Off-topic zetten, helemaal onderaan.

Het is hier de plaats om topics over een bepaald feest te openen en het over dat feest te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 10:09 
 
Hardtraxx Veteran

vavavoomboom schreef:
nou.. Waar ik nou een tijdje mee zit.
Er word meestal gezegd.. iedereen die hardcore luistert is een racist!
Nou ik denk sowieso niet datdat waar is want zou t ook zijn dat alle lesbiennes een houthakkers blouse dragen.
alle homo's aids hebben.
dat elke Marokkaan een crimineel is. etc. etc. etc.

als halfbloed zijnde met een kleur, hou ik van verschillende soorten muziek!
en tsja! als bruine zijnde vind ik ook t heerlijk om hard te gaan op hardstyle!

Ik wou dus ook wel binnenkort een Hardstyle feest willen meemaken!
maar ik wil hard gaan, en ruzie maken! :nono:

dus mijn vraag klinkt als volgt:

Word ik als bruinkleurige (makkelijk) geaccepteerd op zo'n feest!?

Ik wil wel natuurlijk feesten! en niet de hele tijd ruzie lopen maken!
en natuurlijk zullen er vast mensen tussen zitten die raar opkijken! maar dat maakt niks uit!


Ik hoop dat je bedoelt geen ruzie maken? Maar je kan gewoon naar een hardstyle feest hoor je ziet er genoeg niet-blanke mensen lopen en ik heb nog nooit iemand raar op zien kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee je word niet geaccepteerd. Er komt direct 1000 man op je af en je word er direct weer uit gegooid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

PM Timothyb
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 13:51 
 

Jeff3rd schreef:
Nee je word niet geaccepteerd. Er komt direct 1000 man op je af en je word er direct weer uit gegooid.


Jezus wat ben jij een sukkel zeg, in elke post ben je mensen aan het aanvallen.




Nou het ligt er aan. ik heb persoonlijk een hekel aan die buitenlanders als cedric enzo met die pikachu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Jeff3rd schreef:
Nee je word niet geaccepteerd. Er komt direct 1000 man op je af en je word er direct weer uit gegooid.


Jezus wat ben jij een sukkel zeg, in elke post ben je mensen aan het aanvallen.




Nou het ligt er aan. ik heb persoonlijk een hekel aan die buitenlanders als cedric enzo met die pikachu.


haha idd :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Jeff3rd schreef:
Nee je word niet geaccepteerd. Er komt direct 1000 man op je af en je word er direct weer uit gegooid.


Jezus wat ben jij een sukkel zeg, in elke post ben je mensen aan het aanvallen.




Nou het ligt er aan. ik heb persoonlijk een hekel aan die buitenlanders als cedric enzo met die pikachu.

Dat is hekel hebben aan mensen omdat ze kneus zijn, niet omdat ze buitenlander zijn. Klein verschilletje. Maakt niet uit, hebben wel meer mensen last van, vooral als er op ze gehaat wordt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Jeff3rd schreef:
Nee je word niet geaccepteerd. Er komt direct 1000 man op je af en je word er direct weer uit gegooid.


Jezus wat ben jij een sukkel zeg, in elke post ben je mensen aan het aanvallen.




Nou het ligt er aan. ik heb persoonlijk een hekel aan die buitenlanders als cedric enzo met die pikachu.



Vooral lekker serieus nemen :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 16:23 
 
Hardtraxx Elite

"Ik wou dus ook wel binnenkort een Hardstyle feest willen meemaken!
maar ik wil hard gaan, en ruzie maken!"

Ruzie maken dan kan je beter thuisblijven, trol. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 17:08 
 

Wat versta je onder hard gaan? Ik snap nooit wat mensen ermee bedoelen. Zeg dan ik ga zo hard en lang mogelijk stampen of ik zuip me naar de tering. Heb een hekel aan de 'uitdrukking' hard gaan (niks persoonlijks).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 17:38 
 
Hardtraxxer

Kheb ooit is een verhaaltje geschreven hierover op partyflock over mijn ervaringen!
Gaat alleen wel over hardcore.. maargoed.. ligt wel beetje dicht bijelkaar!
Komen voor de muziek enz snapke! :)

Het geeft ook meteen antwoorden op je vragen!

ff iets naar beneden scrollen en dan zie je het zo wel staan! :thumbup:

http://partyflock.nl/topic/1128284/PAGE/2.html#pgcntrl
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Zijn volgens mij al meerdere topics voor geweest.
Voortaan kan je voor vragen terecht in:

algemeen/stel-je-vraag-t821.html
Voor de algemene vragen binnen de muziek.

En:
off-topic/voor-vragen-die-serieus-zijn-van-volwassen-aard-waar-je-geen-antwoord-op-weet-t14042.html
Voor de off-topic vragen die minder relevant zijn voor het bovenstaande topic

Om toch even antwoord te geven, Zie Fuzzylogic's post ;)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten