nou.. Waar ik nou een tijdje mee zit.
Er word meestal gezegd.. iedereen die hardcore luistert is een racist!
Nou ik denk sowieso niet datdat waar is want zou t ook zijn dat alle lesbiennes een houthakkers blouse dragen.
alle homo's aids hebben.
dat elke Marokkaan een crimineel is. etc. etc. etc.
als halfbloed zijnde met een kleur, hou ik van verschillende soorten muziek!
en tsja! als bruine zijnde vind ik ook t heerlijk om hard te gaan op hardstyle!
Ik wou dus ook wel binnenkort een Hardstyle feest willen meemaken!
maar ik wil hard gaan, en ruzie maken!
dus mijn vraag klinkt als volgt:
Word ik als bruinkleurige (makkelijk) geaccepteerd op zo'n feest!?
Ik wil wel natuurlijk feesten! en niet de hele tijd ruzie lopen maken!
en natuurlijk zullen er vast mensen tussen zitten die raar opkijken! maar dat maakt niks uit!