Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Locatie Cafe ut Krisje, Rijsbergen
Datum 12 maart 2016
Tijd 21:00 - 03:30
Tickets https://shop.ikbenaanwezig.nl/tickets/event/brutal

Line Up

Deetox
Dark Pact
Audio Mechanics
CorteX
Team Brutal

Hosted by: MC Jaycee
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 21:03 
 

Mooi artwork :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 21:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Mooi artwork :/


Niks mis mee design gewijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat boeit dat nu weer :lol: is gewoon in een klein café.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 22:13 
 

Ja maar kom op zeg, zo representateer je je feest toch niet. Ik had juist omdat het zo kleinschalig is een dik artwork neer gezet om indruk te maken.

Hier staan niet eens de namen van de mensen die draaien, locatie etc op.

Totaal geen moeite in gestoken imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welk cijfer geef je de poster?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 22:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier huilebalkje, speciaal voor jou.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 22:41 
 

Kijk das beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 22:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker zo'n afgelegen dorpje :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 23:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is een kwartierje rijden voor mij, toch 2 leuke namen voor dat geld en lekker op tijd gedaan.
Genoeg redenen om even te gaan kijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2016 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt Brutal 1.0 t/m 5.0 gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2016 14:06 
 
Hardtraxxer

Hier zijn we natuurlijk aanwezig in ons mooi dorpje :)

SVB schreef:
Totaal geen moeite in gestoken imo.


De posters heeft mn broer gemaakt en daar is wel degelijk veel moeite in gestoken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem wel vet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 20:22 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 03:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Hier zijn we natuurlijk aanwezig in ons mooi dorpje :)

SVB schreef:
Totaal geen moeite in gestoken imo.


De posters heeft mn broer gemaakt en daar is wel degelijk veel moeite in gestoken


Als iemand van een kwestie of iemand moeite in een design heeft gestoken een mening maakt zou ik er niet zo veel waarde aan hechten. Vooral hier niet waar 3/4 toch niet weet waar hij/zij over praat.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten