Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 16:15 
 

Goedemiddag mede-Traxxers, enkelen van jullie hebben de woensdagse BPM-tempel in het Eindhovense Dynamo al ontdekt. De plek waar regionaal talent een kans krijgt te laten zien wat ze kunnen én hun talenten te ontwikkelen. In de aanloop naar Hemelvaart morgen is BPM Black natuurlijk weer geopend, en hoe!

Met artiesten als Future, Red Steel, Systematic chaos en Agonizer gaan jullie meemaken dat ze bij BPM Black wel weten wat het publiek wil horen! Aan iedereen is gedacht, de biertaps en flessen wijn staan alvast klaar om gezopen te worden! Mis dit feestje dus niet, en luidt jouw vrije dag op de enige goede manier in, de harder styles manier!! Wederom is de entree 0 euro, en behalve de BPM-artiesten zijn diverse regionale artiesten uitgenodigd én niemand minder dan de toonaangevende dj's Triax&Warface zullen de definitie van keihard losgaan flink kracht bij zetten...

...Join the harder forces!

Info: http://www.facebook.com/events/592865497410208/

Line-up
Agonizer
Audio Avengerz
Future
Menthal Penetration
Red Steel
Systematic Chaos
The Darknoizer
Triax
Untainted
Warface
MC: Sonik
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 16:39 
 

Kleine toevoeging; info pagina is wel handig :)
http://www.facebook.com/events/592865497410208/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 19:02 
 
Hardtraxxer

Aanwezig :). Eerste keer dat ik een spoontech artiest live mee maak dus heel veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee want: Jack of Sound en Slim Shore in valkenswaard
En Nee want: Alleen Warface en Red Steel zijn goed

De rest (met name Darknoizer) is best wel 'ruk'
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 01:16 
 

Bosskabouter schreef:
Aanwezig :). Eerste keer dat ik een spoontech artiest live mee maak dus heel veel zin in!

Mooi zo, ik ook :cool:
Gaat weer mooi avondje worden
rakkietakkie schreef:
Nee want: Jack of Sound en Slim Shore in valkenswaard
En Nee want: Alleen Warface en Red Steel zijn goed

De rest (met name Darknoizer) is best wel 'ruk'

Je weet niet helemaal wie die anderen zijn als ik deze reactie lees ;)
Maar goed , meer ruimte voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:

De rest (met name Darknoizer) is best wel 'ruk'


onbekend is iets anders dan 'ruk'
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 16:49 
 

Delt-A schreef:
rakkietakkie schreef:

De rest (met name Darknoizer) is best wel 'ruk'


onbekend is iets anders dan 'ruk'

+1

Sowieso, Warface is dezelfde persoon als Triax toch, alleen dan hardstyle.
Lijkt me vreemd als je de draaikunsten van Triax geweldig vind en die van Warface helemaal ruk
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 23:33 
 
Hardtraxxer

Was een leuk feestje! Begin iets te veel Radical Redemption. Daarna even gewacht op Warface.
Wat was dat een helden set :worship:
Had er hogen verwachtingen van alleen zo vet had ik niet verwacht. Kreeg gewoon kippenvel toen ze Out Of Control draaide :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 02:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar in the FUCK staat dat ik Triax goed vind?

:lol: :lol: Lezen is een kunst xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 23:05 
 

Dan is de strekking van mijn stelling nog steeds hetzelfde, dus vraag me af of jij wel goed hebt gelezen :D

*Al vraag ik me af of het inderdaad dezelfde persoon is

Bosskabouter schreef:
Was een leuk feestje! Begin iets te veel Radical Redemption. Daarna even gewacht op Warface.
Wat was dat een helden set :worship:
Had er hogen verwachtingen van alleen zo vet had ik niet verwacht. Kreeg gewoon kippenvel toen ze Out Of Control draaide :woot:

Ik houd niet van hardstyle, maar was wel erg vet.
Het geluid was ook echt retegoed gisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Waar in the FUCK staat dat ik Triax goed vind?

:lol: :lol: Lezen is een kunst xd

Nadenken ook blijkbaar xd
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten