Exterkate schreef:
Je wilt echter niet weten hoeveel die artiesten/agencys tegenwoordig vragen voor een uurtje draaien dus neem maar van mij aan dat die drukte nodig is om deze avonden draaiende te houden de komende jaren

Dus het feit dat je zegt dat Lucky meer centen binnen harkt als ooit te voren is totaal fout.
Maar ik ben wel benieuwd; wat zouden jullie nou een vette line-up vinden voor Dangerouzmind? Dus meer variatie in de line-up? Onze After Summer Edition in 2014 had b.v. Audiotricz en Ran-D. Een groot verschil. Jullie zouden dus meer van dit willen zien? Ik bedoel dit niet aanvallend, maar ik ben wel benieuwd

Wat een DJ kosten moet heb ik geen flauw benul van, dus dat is lastig oordelen. Wat ik wel weet is dat de omzet op een Dangerouzmind gigantisch gestegen is, maar oké als je kosten net zo hard stijgen heb je daar niet heel veel aan uiteraard;-)
Persoonlijk vond ik de After Summer editie de beste line-up van afgelopen seizoen, op de zaaddodend saaie Digital Punk na dan. Een mainstream naam als Audiotricz brengt tenminste al meer variatie in de avond qua hardstyle, dus dat kan ik zeker waarderen.
Wat mij betreft mogen DJ's ook veel langer de tijd krijgen om te draaien, dan levert veel gevarieerde setjes op. Een DJ voor twee uur boeken is ook vast niet dubbel zo duur als gewoon een uurtje? Leuk dat Crypsis anderhalf jaar geleden gewoon op een normale DM twee uur mocht draaien, naar zo'n set kan ik echt uitkijken omdat je weet dat je onverwachte platen gaat krijgen. Dat ie op FOCUS echter maar een uurtje kreeg, is wat mij betreft de doodsteek van dat concept.
Wat ik me ook afvraag, waarom het ruim 2,5 jaar geleden is dat we B-Front niet gezien hebben op een Dangerouzmind? Is hij dan echt met afstand de duurste DJ in de raw-scene? Heb het even snel nagekeken, na zijn laatste boeking in Lucky zijn namen als Digital Punk, Radical, Crypsis en Adaro nog drie keer geboekt, en E-Force zelfs viermaal. Waarom B-Front daar niet meer een keertje tussen?
Rekening houdend met deze punten, en dat ik helemaal niets met hardcore heb, zou ik zelf tot een volgende perfecte timetable komen:
22:30 - 23:30: Talent
23:30 - 01:00: Bass Modulators (Sinds ze 'groot' zijn, nog nooit gezien in Lucky. Gevarieerde sets ook altijd!)
01:00 - 02:00: Een iets minder gangbare artiest, denk bv aan Josh & Wesz, The Pitcher, Jack of Sound, Luna, Tartaros etc.
02:00 - 04:00: B-Front (ongetwijfeld dat hij met twee uur de tijd er een geweldige set van gaat maken)
04:00 - 05:00: Een nog iets rauwere DJ, bijvoorbeeld Titan, Radical, Thera of Crypsis.
Uiteraard is dit niet haalbaar voor jullie en is het te mainstream gericht, maar persoonlijk zou zo'n avond voor mij echt een perfecte variatie brengen tussen mainstream en de wat hardere hardstyle. In ieder geval al lang mooi dat je aan een organisator eens je mening kan geven