Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 11:17 

Hardtraxx Addict

Name: Boulevard Outdoor
Organisation: Boulevard Entertainment & Lucky
Date: 27 juni 2015
Time: 14.00 - 00.00
Ticket price: € 32,50 (Regular) / € 29,50 (Groepskorting, vanaf 5 pers. 3 euro per ticket)
Get tickets at: http://www.boulevardoutdoor.nl
Website: http://www.boulevardoutdoor.nl

Line-up:
Mainstage (EDM)
TBA

Dangerouzmind (Hardstyle/ Raw-hardstyle/ Hardcore)
E-Force LIVE
Crypsis
Warface LIVE
Titan
Miss K8
Moridin
Act of Rage vs Requiem
Delete vs Jason Payne
Typhoon
Crisis Era
Desired Effectz vs Udex
Hosted by MC Nolz

So 90's (Best of the 90's)
TBA

Roekeloos (Trap/ Urban/ House/ Twerk)
TBA

Speel Bos (Techno/ Deephouse)
TBA

De Feestkeet (Alles wat je niet verwacht)
TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 11:23 

Hardtraxx Addict

De tijd dat ik honderden kilometers ga afleggen voor een feestje heb ik wel gehad maar een vriend van me heeft in die hoek van het land familie wonen dus even biertje doen in het Oosten des lands. Goede dingen over gehoord dus ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 13:51 

Hardtraxxer

Zonde dat Dangerouzmind al enkele jaren alleen nog maar aan komt zetten met raw line-ups. Voorheen zat er wel een mooie variatie aan, das helaas verleden tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 19:12 

Hardtraxx Elite

Svennn schreef:
Zonde dat Dangerouzmind al enkele jaren alleen nog maar aan komt zetten met raw line-ups. Voorheen zat er wel een mooie variatie aan, das helaas verleden tijd.

Helemaal mee eens!
Echt een overkill aan 'Raw' dit, erg jammer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 05:56 

Svennn schreef:

Precies dit! Dit is gewoon geen 32,50 waard.. Vorig jaar was het ook niet echt denderend dus een makkelijke beslissing :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 00:41 

Exterkate schreef:
Dangerouzmind focust zich inderdaad op de rauwe kant van de hardstyle. Het is gewoon zo dat Dangerouzmind een raw-concept is. Hier in het oosten zie je dat steeds meer mensen de euphoric hardstyle saai beginnen te vinden (wat ik erg jammer vind). Ze houden hier nou eenmaal van een potje goed beuken ;)

Ga maar van mij uit dat dit jaar de editie van vorig jaar zeker gaat overtreffen! Dit is ook nog maar de tweede editie van Boulevard Outdoor :)

Fout, fout en nog eens fout! Know your facts and try again ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 11:37 

Hardtraxxer

Dangerouzmind was een hardstyle concept uit het oosten, met altijd hele mooie gevarieerde line-ups. Feesten als Quake Dance waren een prima weerspiegeling van de hardstyle scene op dat moment. Wat ze tegenwoordig doen met Dangerouzmind is geen weerspiegeling meer van de hardstyle scene, maar richt ze alleen op de raw kant. Waarom zou ik niet weten, zal wel sneller uitverkopen denk ik.

Daar zit voor mij dan ook meteen het probleem, want het is tegenwoordig zo Godsgruwelijk druk in Lucky dat het voor mij niet meer de beleving heeft die het enkele jaren terug nog wel had. In die jaren zag je gewoon dat iedereen die er aanwezig was oprecht hield van de muziek, tegenwoordig heb ik soms het idee dat iedere boer uit de omgeving een Dangerouzmind aangrijpt om zich totaal van de kaart te werken met diverse middelen. Iedereen is welkom uiteraard en moet zelf ook weten wat ze doen, maar vind zelf de trend van Dangerouzmind wel jammer eigenlijk. Maar oké, ze harken meer centen binnen als ooit te voren dus geef ze eens ongelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 14:52 

Ik had het niet mooier kunnen omschrijven Sven! Een dikke +1 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 13:59 

Donateur

Exterkate schreef:
Vroeger waren de line-ups gevarieerder, dat klopt, maar het feit dat Lucky zich op de 'raw-scene' richt is een bewuste keuze geworden. En ja, I know my facts omdat ik er werk. En niet achter de bar ;)

Natuurlijk is dat een bewuste keuze. Tenzij de line-up middels een loting wordt geregeld is een line-up volgens mij altijd een bewuste keuze.

Exterkate schreef:
Je wilt echter niet weten hoeveel die artiesten/agencys tegenwoordig vragen voor een uurtje draaien dus neem maar van mij aan dat die drukte nodig is om deze avonden draaiende te houden de komende jaren :) Dus het feit dat je zegt dat Lucky meer centen binnen harkt als ooit te voren is totaal fout.

Misschien dan minder populaire namen en wat plaatselijke jongens ofzo? Ik vind het in ieder geval een van de grootste ergernissen als het ergens te druk is en als ik continu onder de voet wordt gelopen. Vooral op een hardstyle feest waar wat ruimte wel nodig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 14:56 

Oké ik zal het even toelichten:

Exterkate schreef:
Dangerouzmind focust zich inderdaad op de rauwe kant van de hardstyle. Het is gewoon zo dat Dangerouzmind een raw-concept is.

Dat is niet altijd zo geweest als je de geschiedenis naloopt van de line-ups. Maar het concept is wel meegegaan in de toen opkomende en huidige raw scene. Dus daarin heb je deels wel gelijk ;)

Exterkate schreef:
Hier in het oosten zie je dat steeds meer mensen de euphoric hardstyle saai beginnen te vinden (wat ik erg jammer vind).

Niet mee eens. Er is ook zeker een grote groep die liever naar een feest gaat met een opbouwde line-up dan naar alleen raw de hele avond. Het 'probleem' is dat de raw liefhebbers denken dat ze heel hard moeten schreeuwen (en dit ook doen) op fora en dat het lijkt dat men alleen raw wil. Kan hier nog heel lang over doorgaan maar heb daar geen zin in. Je snapt m'n punt vast wel ;)

Exterkate schreef:
Ze houden hier nou eenmaal van een potje goed beuken

Dat kan ook op euforische hardstyle ;) Toegevend dat het op raw wel vaak lomper losgaat waar ik zelf ook echt wel van kan genieten :)

Exterkate schreef:
Ga maar van mij uit dat dit jaar de editie van vorig jaar zeker gaat overtreffen! Dit is ook nog maar de tweede editie van Boulevard Outdoor

Dat gaat ook vast gebeuren alleen niet met mij erbij :cool: Ik denk ook dat de DM stage een losstaand iets wordt van het festival als je kijkt naar het publiek wat dat trekt en het publiek voor de andere stages. De mensen die lekker voor het zonnetje komen en voor wat housebeats zullen deze tent in mijn ogen mijden omdat het voor dat type bezoeker waarschijnlijk minder toegankelijk is dan de euforische hardstyle. En dat zou ik als organisator niet willen in ieder geval ;)

Exterkate schreef:
Je wilt echter niet weten hoeveel die artiesten/agencys tegenwoordig vragen voor een uurtje draaien

Ik ken de prijzen ;) Dan is het toch juist een (leuke) uitdaging om creatief te kunnen zijn met een line-up ^^ Zelfs met raw artiesten kun je creatief zijn als je kijkt naar de wat toegankelijke raw en de screech raw artiesten.

Exterkate schreef:
Maar ik ben wel benieuwd; wat zouden jullie nou een vette line-up vinden voor Dangerouzmind?

22:30 - 23:30 Local talent(s)
23:30 - 00:30 Sound Rush (nu nog niet zo duur)
00:30 - 01:30 Josh & Wesz (huidige tracks en classics)
01:30 - 02:30 The Pitcher (nieuwe album, en de wat toegankelijke raw)
02:30 - 03:15 Tartaros of Requiem bijvoorbeeld
03:15 - 04:15 B-Front
04:15 - 05:00 Destructive Tendencies LIVE

Dit zou voor mij direct een zekerheid zijn :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 23:07 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Je wilt echter niet weten hoeveel die artiesten/agencys tegenwoordig vragen voor een uurtje draaien dus neem maar van mij aan dat die drukte nodig is om deze avonden draaiende te houden de komende jaren :) Dus het feit dat je zegt dat Lucky meer centen binnen harkt als ooit te voren is totaal fout.

Maar ik ben wel benieuwd; wat zouden jullie nou een vette line-up vinden voor Dangerouzmind? Dus meer variatie in de line-up? Onze After Summer Edition in 2014 had b.v. Audiotricz en Ran-D. Een groot verschil. Jullie zouden dus meer van dit willen zien? Ik bedoel dit niet aanvallend, maar ik ben wel benieuwd :)

Wat een DJ kosten moet heb ik geen flauw benul van, dus dat is lastig oordelen. Wat ik wel weet is dat de omzet op een Dangerouzmind gigantisch gestegen is, maar oké als je kosten net zo hard stijgen heb je daar niet heel veel aan uiteraard;-)

Persoonlijk vond ik de After Summer editie de beste line-up van afgelopen seizoen, op de zaaddodend saaie Digital Punk na dan. Een mainstream naam als Audiotricz brengt tenminste al meer variatie in de avond qua hardstyle, dus dat kan ik zeker waarderen.
Wat mij betreft mogen DJ's ook veel langer de tijd krijgen om te draaien, dan levert veel gevarieerde setjes op. Een DJ voor twee uur boeken is ook vast niet dubbel zo duur als gewoon een uurtje? Leuk dat Crypsis anderhalf jaar geleden gewoon op een normale DM twee uur mocht draaien, naar zo'n set kan ik echt uitkijken omdat je weet dat je onverwachte platen gaat krijgen. Dat ie op FOCUS echter maar een uurtje kreeg, is wat mij betreft de doodsteek van dat concept.

Wat ik me ook afvraag, waarom het ruim 2,5 jaar geleden is dat we B-Front niet gezien hebben op een Dangerouzmind? Is hij dan echt met afstand de duurste DJ in de raw-scene? Heb het even snel nagekeken, na zijn laatste boeking in Lucky zijn namen als Digital Punk, Radical, Crypsis en Adaro nog drie keer geboekt, en E-Force zelfs viermaal. Waarom B-Front daar niet meer een keertje tussen?

Rekening houdend met deze punten, en dat ik helemaal niets met hardcore heb, zou ik zelf tot een volgende perfecte timetable komen:

22:30 - 23:30: Talent
23:30 - 01:00: Bass Modulators (Sinds ze 'groot' zijn, nog nooit gezien in Lucky. Gevarieerde sets ook altijd!)
01:00 - 02:00: Een iets minder gangbare artiest, denk bv aan Josh & Wesz, The Pitcher, Jack of Sound, Luna, Tartaros etc.
02:00 - 04:00: B-Front (ongetwijfeld dat hij met twee uur de tijd er een geweldige set van gaat maken)
04:00 - 05:00: Een nog iets rauwere DJ, bijvoorbeeld Titan, Radical, Thera of Crypsis.

Uiteraard is dit niet haalbaar voor jullie en is het te mainstream gericht, maar persoonlijk zou zo'n avond voor mij echt een perfecte variatie brengen tussen mainstream en de wat hardere hardstyle. In ieder geval al lang mooi dat je aan een organisator eens je mening kan geven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 17:41 

Hardtraxxer

Line up van vorig jaar was veel mooier, dit jaar TE VEEL raw artiesten.

Mijn line up.

Begin met een heerlijke early set van bijv Scope DJ.
vervolgens met een Devin Wild, Atmozfears, Code Black, om vervolgens naar de raw te gaan.
met een B-front, Alpha Twins, Redical Redemption,( komt uit de buurt).

Dit zou ik helemaal top vinden.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten