Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 22:55 
 
Hardtraxxer

Evenementen organisatie SQ8 heeft haar roem inmiddels verdiend aan onder andere ‘Xplode', ‘Hemels Festival’ en ‘90’s XXL’. Dit keer komen ze met een geheel nieuwe indoor set up.

Zaterdag 1 juni 2013 zal de Koornbeurs te Franeker het decor zijn van een geweldig nieuw dance evenement. Tijdens deze ‘Get Bonkers Club Tour’ editie wordt je verwend door de vetste DJ’s, heetste beats en dikste licht en geluid show.

Met ook nog een line up om niet alleen je eigen vingers maar ook die van een ander af te likken kan er weinig meer mis gaan. Niemand minder dan het grootste talent van Nederland, Loopers zal naar Franeker afreizen om te laten zien wat hij in zijn mars heeft. Deze dj/producer krijgt support van onder andere Tiësto, Hardwell, Axwell, Nicky Romero en vele anderen wereld artiesten. Ook heeft hij dit jaar een welverdiende plek gekregen in de Line up van Tomorrowland wat het grootste dance festival van Europa is.
Naast Loopers nemen ook Dani L Mebius en Steff da Campo plaats achter de dj booth. Deze mannen timmeren momenteel keihard aan de weg en zijn hard op weg om de absolute top te bereiken.
Ook de lokale helden Artificial Sound zijn van de partij. Tot slot worden Vereno & D-Attack opgetrommeld om het publiek van een flinke portie hardstyle te voorzien.

Kortom, alle ingrediënten zijn aanwezig om er een enorm dik feest van te maken dus zorg dat je hier bij bent.
Kaarten zijn verkrijgbaar bij http://www.getbonkers.nl voor de zachte prijs van €7,50 ex servicefee. Ook zijn ze bij De Bogt fen Guné en De Koornbeurs te verkijgen.
Op de avond zelf zullen er ook kaarten beschikbaar zijn voor een prijs van €12,50.

Datum: 01-06-2013
Tijdstip: 21:00 – 02:00
Locatie: Theater de Koornbeurs
Adres: Noord 2, 8801KP Franeker

Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Serieus, HOUSE?... welkom op Hardstyle forum... prettige reis terug..

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:18 
 
Hardtraxxer

HALLO lees de tekst is voor dat je zo reageert!
Hardstyle afsluitert :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:19 
 
Hardtraxxer

GROETJES
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

7,50 of 12,50 voor dit? Nee sorry hoor... ECHT NIET :sick:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten