Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2024 08:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: Blast From The Past l Hardstyle Classics
Datum: 22-02-2024
Tijd: 21:00 - 03:00
Locatie: De Groote Weiver
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://shop.ikbenaanwezig.nl/tickets/e ... y%3A474723
Prijs: €8,14 (early bird)

Line-up:

- A-Motion
- Consequent
- Justin Rehab
- ShadowPhaxx
- Silvio Aquila
- MC: SVP
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2024 09:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
- Silvio Aquila


Kaart gekocht natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2024 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Groepsticket met Mitch in de pocket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2024 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thema staat mij niet aan dus ga niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

when dual damage classics
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2024 12:28 
 
Hardtraxxer

Present, Op 10 minuten loop afstand.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 08:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Promomix;
https://hardtraxx.com/hardstyle/blast-from-the-past-2025-promomix-silvio-aquila-t82805.html#p2086820
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 08:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Re-run van mijn set at Blast!



Tracklist;
01 - A Step Too Far (DJ Tony rmx) - Refresh
02 - Kick It In Ur Face - JDX
03 - We Are Possessed (Headhunterz rmx) - Brennan Heart
04 - Atmosphere - Nagoom
05 - The Piano Song (Alla Vecchia mix) - The Hose
06 - No Harder - Showtek
07 - Muzyk - Frontliner ft MC Da Syndrome
08 - Dragon's Lair (Builder rmx) - Klone
09 - Blackout (Zany's Under The Knife rmx) - Organ Donors
10 - Believe - Davide Sonar
11 - Housensation (DJ Isaac rmx) - Tuneboy
12 - Scar Ur Face - Headhunterz vs The Prophet
13 - Venom - Noisecontrollers
14 - You Try To Play Me - Ivan Carsten
15 - Skitzo - Deepack & Showtek
16 - Gaia 2008 - Noisecontrollers
17 - Green Stuff - Mr. Puta
18 - Hasta La Pasta - Duro & Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf ik heb andersom dag totaal gemist zie ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
Re-run van mijn set at Blast!



Tracklist;
01 - A Step Too Far (DJ Tony rmx) - Refresh
02 - Kick It In Ur Face - JDX
03 - We Are Possessed (Headhunterz rmx) - Brennan Heart
04 - Atmosphere - Nagoom
05 - The Piano Song (Alla Vecchia mix) - The Hose
06 - No Harder - Showtek
07 - Muzyk - Frontliner ft MC Da Syndrome
08 - Dragon's Lair (Builder rmx) - Klone
09 - Blackout (Zany's Under The Knife rmx) - Organ Donors
10 - Believe - Davide Sonar
11 - Housensation (DJ Isaac rmx) - Tuneboy
12 - Scar Ur Face - Headhunterz vs The Prophet
13 - Venom - Noisecontrollers
14 - You Try To Play Me - Ivan Carsten
15 - Skitzo - Deepack & Showtek
16 - Gaia 2008 - Noisecontrollers
17 - Green Stuff - Mr. Puta
18 - Hasta La Pasta - Duro & Zany


Dikke set zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
Re-run van mijn set at Blast!



Tracklist;
01. Refresh- A Step Too Far (DJ Tony Remix)
02. JDX - Kick It In Ur Face
03. Brennan Heart - We Are Possessed (Headhunterz Remix)
04. Nagoom - Atmosphere
05. The Hose - The Piano Song (Alla Vecchia mix)
06. Showtek - No Harder - Showtek
07. Frontliner ft MC Da Syndrome - Muzyk
08. Klone - Dragon's Lair (Builder Remix)
09. Organ Donors - Blackout (Zany's Under The Knife Remix)
10. Davide Sonar - Believe
11. Tuneboy - Housensation (DJ Isaac Remix)
12. Headhunterz vs The Prophet - Scar Ur Face
13. Noisecontrollers - Venom
14. Ivan Carsten - You Try To Play Me
15. Deepack & Showtek - Skitzo
16. Noisecontrollers - Gaia 2008
17. Mr. Puta - Green Stuff
18. Zany & Duro - Hasta La Pasta


Lekker lijstje ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Lekker lijstje ja!


pim__ schreef:
Dikke set zeg :drool:


Bedankt jongens!
Wou de niet-standaard tracks draaien, ipv de classic tracks die je altijd maar weer hoort...
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten