Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 21:37 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding

On Saturday the 10th of October it's time for Blackness, a fresh, new concept with the rawest hardstyle beats!
Blackness takes place in Jongerencentrum Camion Margraten.

Line-up:
20:30 - 21:30: Physika
21:30 - 22:30: Rough Nation
22:30 - 23:30: Entropy
23:30 - 00:30: Sourcerz
00:30 - 02:00: The Geminizers

Age:
16+ (valid ID required)

Tickets:
Pre-sale €6,-
Doorsale €8,-
Buy your tickets at: http://shop.ikbenaanwezig.nl/tickets/event/blackness

Tokens €1,50
Maximum visitors 200.

More Info:
[email protected]
http://www.facebook.com/events/727899850654767
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 21:43 
 

ja met een gmail adres word je als organisator al heerlijk serieus genomen :lol: en die beschrijving helpt nou ook niet echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 21:45 
 
Hardtraxx Elite

jeffrey2107 schreef:
ja met een gmail adres word je als organisator al heerlijk serieus genomen :lol: en die beschrijving helpt nou ook niet echt


Maakt ook echt veel uit als kleine beginnende organisatie hé. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

Wanneer je naar buiten treed middels een landelijk medium als Hardtraxx opzich wel :P doch ik het overdreven vind dat je hier ook maar enige schade van zou ondervinden. De doelgroep zal vrijwel alleen maar geïnteresseerd zijn in de line-up, schat ik zo, misschien dat niet eens en is alleen het genre raw hardstyle al voldoende.

Succes met je project iig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 10:06 
 

CyrilHS schreef:
jeffrey2107 schreef:
ja met een gmail adres word je als organisator al heerlijk serieus genomen :lol: en die beschrijving helpt nou ook niet echt


Maakt ook echt veel uit als kleine beginnende organisatie hé. ;)


in dat geval is het minder erg ja, of maakt het niet uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:
jeffrey2107 schreef:
ja met een gmail adres word je als organisator al heerlijk serieus genomen :lol: en die beschrijving helpt nou ook niet echt


Maakt ook echt veel uit als kleine beginnende organisatie hé. ;)


Het is in ieder geval makkelijk (volgens mij dan) te maken, een domeinnaam en daar een e-mail aan koppelen.. Zo staat er dan bv: [email protected] als email adres.

Succes met je project :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 22:59 
 
Hardtraxx Elite

Thanks heren. Line-up komt vrijdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 13:59 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 16:56 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
De voorverkoop van Blackness is van start gegaan! Haal nu snel je tickets. Zien jullie 10 oktober! Tickets zijn verkrijgbaar via: http://shop.ikbenaanwezig.nl/tickets/event/blackness
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 22:13 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 10:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
De doelgroep zal vrijwel alleen maar geïnteresseerd zijn in de line-up, schat ik zo


Dat en de prijs van het bier. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 17:53 
 
Hardtraxx Elite

Roan schreef:
Firetrap schreef:
De doelgroep zal vrijwel alleen maar geïnteresseerd zijn in de line-up, schat ik zo


Dat en de prijs van het bier. ^^


En natuurlijk de 25cl glazen! :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten