Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 11:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker Vik, Koen en Stijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yes, wordt weer bal! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 01:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sanderson schreef:
yes, wordt weer bal! :lol:


Afbeelding ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nu ook op PF

http://partyflock.nl/party/261792:Black_Box
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 22:24 
 
Hardtraxxer

Gaat goed met de evenementen in Beek. Zo wordt er een jaar nauwelijks iets georganiseerd en zo zijn er een aantal evenementen in een paar maanden tijd. Mooie ontwikkeling :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 10:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kaartjes lopen al aardig hoor ik net! wordt mooi feestje :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb mn kaartje gisteren gekocht. Ben benieuwd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Pff, zin om wat hevige pompers te rijgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Laatste info BLACK BOX

Laatste Kaarten
De laatste kaarten kunnen vandaag tot 19.00 gekocht worden bij cafetaria de Ridder, maar ben er snel bij want er liggen er nog maar enkelen en op=op! Cafetaria de Ridder is vandaag vanaf 12 uur open.
Er zal GEEN deurverkoop meer plaatsvinden vanavond bij The Box!

Line-up
Outbreak
Audiotricz
PRDX
Authentic
Reactiv

Adres
Het adres van Jongerencentrum The Box is Bukkum 30a in Hilvarenbeek.
Bij de lokatie is ruimte genoeg om je fiets te stallen. doe dit op de daarvoor aangewezen plekken.

Garderobe
Er is een bewaakte garderobe aanwezig in The Box vanavond. Garderobe is verplicht.

Leeftijd
Iedereen dient zich zelf te legitimeren. De minimale leeftijd is 16 jaar. Alleen mensen van 18 jaar en ouder krijgen een bandje waarmee ze alcohol kunnen verkrijgen tijdens BLACK BOX.
Mensen die alcohol drinken en geen 18+ bandje hebben zullen direct verwijderd worden uit The Box.
Houd er rekening mee dat ook aan de bar om legitimatie gevraagd kan worden.

Wij kunnen niet wachten om hier een geweldige avond van te gaan maken en hopen dat iedereen het naar zijn zin zal hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

was gezellig ja!

vraagt om vervolg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

Was ckr gezellig :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Was ckr gezellig :corn:

Breezah sletjuuhhHhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 17:21 
 

Timmer schreef:
Was ckr gezellig :corn:


Pfoe, wat een set.

01. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
02. Citizen - People Won't Like This (The KGB's Remix)
03. Ironblood - Sciencist Of The Sound (Zatox Mix)
04. Citizen - If I Say Stop
05. The Raiders - Disk Warrior (The Nasty Boyz Remix)
06. The KGB's - Fahrenheit (Technoboy Remix)
07. Project 1 - The Story Life Beyond Earth (Reactiv Mash Up)
08. Atlantic Wave - The Creation (2007 Remix)
09. The KGB's - Superdisco (Technoboy Remix)
10. Antifact - Path Of Righteousness
11. Headhunterz - Rock Civilization
12. Hyperdrive - The Punishment
13. The Pitcher - Another Day In My Life (Reactivs Get On With That Goat Edit)
14. Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
15. Project 1 - Numbers (Wildstylez Remix)
16. G-Town Madness & The Viper - Here It Comes (DBSTF Remix)
17. Zany vs. Showtek - Save The Sky High Orgasmo (Reactiv Smash Up)
18. The Pitcher - I Just Can't Stop (Reactivs Get On With That Goat Edit)

:corn: :corn: :corn:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten