Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjors jonge, Beter Kom Je Niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap je wel :P
Gewoon sommige dingen niet op HT zetten haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 23:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Ik denk weer ff lekker te gaan feesten,
In de auto, chille reis, eerst nog ff wat energydrank drinken en een paar nakken nemen dan naar bkjn, komen we daar, ten eerste, FUCKING DRUK, ten tweede ID CONTROLE...
Ja hoor, ik kom niet binnen :P
van 12 tot 6 in de auto gechillt in me 1tje :P



Had me gebeld. Mn collega werkt bij de bewaking daar (Hoogstwaarschijnlijk ook diegene die je geweigerd heeft zelfs.) Had nog met m kunnen babbelen voor je.


Afijn.. Ik ben hier rete goed uit me dak gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
hardcoresjors schreef:
Ik denk weer ff lekker te gaan feesten,
In de auto, chille reis, eerst nog ff wat energydrank drinken en een paar nakken nemen dan naar bkjn, komen we daar, ten eerste, FUCKING DRUK, ten tweede ID CONTROLE...
Ja hoor, ik kom niet binnen :P
van 12 tot 6 in de auto gechillt in me 1tje :P



Had me gebeld. Mn collega werkt bij de bewaking daar (Hoogstwaarschijnlijk ook diegene die je geweigerd heeft zelfs.) Had nog met m kunnen babbelen voor je.


Afijn.. Ik ben hier rete goed uit me dak gegaan.

Ik heb jou hele nummer niet :lol:
Maar hij zag er niet echt uit alsof ik hij om te praten was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 01:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ringbaardje toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Ringbaardje toevallig?

Volgens mij was het een grote vent met gewoon normaal haar, verder niet echt op die kerel gelet
Hij was wel best wel jong dacht ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahaaaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 15:31 
 

Muahahahahahah Sjorzel :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Balen man :(. Mn collega werkt daar namelijk. Ben m in de nacht nog paar keer tegengekomen. Dr is echt ontzettend veel gebeurd. Ik was nog geen 10 minuten binnen, stond in de rij voor de garderobe. Zakt er een meisje volledig in elkaar. Heel veel mensen zijn preventief naar buiten gegooid of geweigerd (die bekend staan als herrieschoppers).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahaaaaa


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 17:47 
 

Jeff3rd schreef:
Balen man :(. Mn collega werkt daar namelijk. Ben m in de nacht nog paar keer tegengekomen. Dr is echt ontzettend veel gebeurd. Ik was nog geen 10 minuten binnen, stond in de rij voor de garderobe. Zakt er een meisje volledig in elkaar. Heel veel mensen zijn preventief naar buiten gegooid of geweigerd (die bekend staan als herrieschoppers).

Jij had hem gisteren ook nog wel goed hangen jef xd of herinner je ons gesprekje niet meer? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gesprek??? Wtf? Kan me niks herinneren???!

Edit : Nu zie ik het ja.. Op Whatsapp.. Man. Ik was knettervaag van de Etizolam xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd zo vriendelijk hier Afbeelding

Jeff3rd schreef:
Balen man :(. Mn collega werkt daar namelijk. Ben m in de nacht nog paar keer tegengekomen. Dr is echt ontzettend veel gebeurd. Ik was nog geen 10 minuten binnen, stond in de rij voor de garderobe. Zakt er een meisje volledig in elkaar. Heel veel mensen zijn preventief naar buiten gegooid of geweigerd (die bekend staan als herrieschoppers).


Achja heb me kaartje nog kunnen verkopen, daar ben ik uit eindelijk wel blij mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Trek t je niet aan Sjors. T kan gebeuren. Volgende keer beter. Al is het wel zuur natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Trek t je niet aan Sjors. T kan gebeuren. Volgende keer beter. Al is het wel zuur natuurlijk.

Ja, kan gebeuren dat je in je 1tje in de auto 4 speakers weg werkt in een paar uur. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Jeff3rd schreef:
Trek t je niet aan Sjors. T kan gebeuren. Volgende keer beter. Al is het wel zuur natuurlijk.

Ja, kan gebeuren dat je in je 1tje in de auto 4 speakers weg werkt in een paar uur. :')


Ach wat zou jij doen dan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Jeff3rd schreef:
Trek t je niet aan Sjors. T kan gebeuren. Volgende keer beter. Al is het wel zuur natuurlijk.

Ja, kan gebeuren dat je in je 1tje in de auto 4 speakers weg werkt in een paar uur. :')

hij is vast gevallen bij het instappen en slikte toen perongeluk alles door, gebeurt wel vaker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met zakje en al zeker. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nando schreef:
Jeff3rd schreef:
Trek t je niet aan Sjors. T kan gebeuren. Volgende keer beter. Al is het wel zuur natuurlijk.

Ja, kan gebeuren dat je in je 1tje in de auto 4 speakers weg werkt in een paar uur. :')


Ach wat zou jij doen dan :(

Sws nog een paar lijntjes coke & een paar spuiten heroïne erbij, wat dacht je dan. 4 pillen is toch niks :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En natuurlijk de OOO zo belangrijke Crystal Meth niet vergeten, dat maakt het echt af :D

Maarja, sjors shit happens :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Jeff3rd schreef:
Trek t je niet aan Sjors. T kan gebeuren. Volgende keer beter. Al is het wel zuur natuurlijk.

Ja, kan gebeuren dat je in je 1tje in de auto 4 speakers weg werkt in een paar uur. :')


Laat die jongen lekker. Als hij dat nou wil doen. Wat heeft t voor betrekking op jou? Valt ie jou ermee lastig? Nee toch?

Damn.. Dat eeuwige gemoraalridder hier altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Met zakje en al zeker. :lol:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Nando schreef:
Jeff3rd schreef:
Trek t je niet aan Sjors. T kan gebeuren. Volgende keer beter. Al is het wel zuur natuurlijk.

Ja, kan gebeuren dat je in je 1tje in de auto 4 speakers weg werkt in een paar uur. :')


Laat die jongen lekker. Als hij dat nou wil doen. Wat heeft t voor betrekking op jou? Valt ie jou ermee lastig? Nee toch?

Damn.. Dat eeuwige gemoraalridder hier altijd.

Van mij mag ie.. Ik vind het wel grappig iig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moest trouwens wel lachen op de weg terug... Heel veel mensen aan t lopen naar t station. Iedereen roepen van : eyyy.. lekker fietseeee! Ik zo terug : Heeeee.. Lekker over 10 minuten thuis! Dat hoofd van sommige mensen van : Fuck.. Ik moet verdomme nog op t station zien te komen en een treinreis zien te overleven.

Priceless xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Het waren gelukkig geen speakers :lol:

Jeff3rd schreef:
Trek t je niet aan Sjors. T kan gebeuren. Volgende keer beter. Al is het wel zuur natuurlijk.

Haha doe ik niet man :thumbup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten