Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 13:59 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding

Beuknight Club Prins Bergum - 31-01-2015

Timetable:
23:00 - 00:30 Freshrebelz
00:30 - 02:00 Convexa
02:00 - 03:30 Deetox
03:30 - 04:40 Freshrebelz

Prijs:
€10,00
Met Beuknight memberpas €5,00
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 13:59 
 
Hardtraxx Elite

Zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 14:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Zin in :D

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 15:12 
 
Hardtraxx Elite

Was zeer vet! Volle bak tijdens mijn set en een behoorlijke tracklist neergezet :)

Tracklist in random volgorde:

Artifact - Lunar
Artifact - Now We're Talking
Basement Jaxx - Where's Your Head At (Main Concern Bootleg)
Catatonic Overload & Deetox - State Of Mind
Catatonic Overload - Peace Of Mind
Chris One - Advocating Violence
Chris One - Wolf Amongst Dogs
Delete - Formula (2012 Edit)
Delete & Low Profile - Codes Of Behaviour (Breakdown Edit)
Delete - Punishment
DJ Thera - Can't Remember
DJ Thera - The Gate
DJ Thera - Tiger Season
Fracture 4 - Wallflower
Hardstyle Mafia ft. Yuna-X - Follow Me
Hardstyle Mafia - Out Of Control
Hardstyle Mafia - Raw Resistance
Infirium ft. D-Verze & Yuna-X - Disappeared
Jason Payne - Awesome
Main Concern - Machinery (2014 Edit)
Mind Dimension & Existenze - Double Damage
Mind Dimension - D.M.M.
N-Vitral - Such Kick
Open Source & Dizzy Plant - Disconnect
Pavo & Zany - S.E.X. (Jason Payne's Orgasmo Edit)
Sasha F & Chris One - Drop 2 Your Knees
Sasha F - Hardstyle Matters (Delete Remix)
Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
Warface - Catalyst
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel erg toevallig dat ze met random volgorde toch alfabetisch staan! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 17:31 
 
Hardtraxx Elite

Qz. schreef:
Wel erg toevallig dat ze met random volgorde toch alfabetisch staan! :P

Ja alle tracks die ik mee had, had ik in een mapje staan op mn computer.
Daar bij langs gegaan welke ik gedraaid heb :P
Vandaar dat het in alfabetische volgorde staat hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zijn toch een zooi mooie tracks die je gedraaid hebt aan dat lijstje te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 18:01 
 
Hardtraxx Elite

J oey schreef:
Dat zijn toch een zooi mooie tracks die je gedraaid hebt aan dat lijstje te zien.

Heb een re-run gemaakt :)

Forumoverzicht » Algemeen » Feesten