Hardtraxxer

Feest: Beuk'n Bie Bruuns
Datum: 17-03-2018
Tijd: 21:00 - 03:00
Leeftijd: 18+
Ticketsale:
Prijs: €45,00 (Toegang + onbeperkt drank!) :beer:

Line-up:
- MYST
- TBA
- Conflate
- R-Tillery
- Sequence Unknown
- Weerselose Waanzin (live)
Host: MC Da Syndrome
Hardtraxxer

Ik kan hier nog weinig over vinden terwijl het volgende week al is. Facebook?
Hardtraxx Veteran

Hm wel leuk qua prijs want die 45eu zuip je er toch wel uit :P maar dan zou ik 45 betalen voor alleen MYST want de rest zegt me niets. Gevoelswise is het alsnog duur dan.
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Hm wel leuk qua prijs want die 45eu zuip je er toch wel uit :P maar dan zou ik 45 betalen voor alleen MYST want de rest zegt me niets. Gevoelswise is het alsnog duur dan.

R-Tillary had echt dikke releases op Theracords
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Pedaalemre schreef:

Nu je het zegt is dat idd de enige naam die me wel bijstaat. Illusion ofzo?was 1 daarvan. Theracords platen rond 2010/2011 waren trouwens allemaal wel superdik imo.
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Chroman schreef:
Pedaalemre schreef:

Nu je het zegt is dat idd de enige naam die me wel bijstaat. Illusion ofzo?was 1 daarvan. Theracords platen rond 2010/2011 waren trouwens allemaal wel superdik imo.

Vampires Dream, Illusions, Fluffy & Avalanche zijn hele dikke platen ja. :D
Hardtraxxer

Ronzz schreef:

Reden omdat het niet of Facebook staat:

Citaat:
Gefeliciteerd!

Bij deze zijn jullie uitgenodigd voor Beuk’n Bie Bruuns. Een besloten hardstyle feest georganiseerd door 4 vrienden uit Weerselo. Beuk’n met vrienden en bekenden inclusief onbeperkt drank en een topsfeer in een geweldige zaal! Er zijn professionele en amateur/talenten dj’s die de avond muziekaal gaan verzorgen.

Wel een event:
[url]
https://www.facebook.com/events/142881553049447/?ti=icl[/url]
Hardtraxxer

wolbie schreef:
Ronzz schreef:

Reden omdat het niet of Facebook staat:

Citaat:
Gefeliciteerd!

Bij deze zijn jullie uitgenodigd voor Beuk’n Bie Bruuns. Een besloten hardstyle feest georganiseerd door 4 vrienden uit Weerselo. Beuk’n met vrienden en bekenden inclusief onbeperkt drank en een topsfeer in een geweldige zaal! Er zijn professionele en amateur/talenten dj’s die de avond muziekaal gaan verzorgen.

Wel een event:
[url]
https://www.facebook.com/events/142881553049447/?ti=icl[/url]

Aha duidelijk, kreeg het in de loop van de week al mee inderdaad. Was het nog wat of ben je niet geweest?
Hardtraxx Addict

Vrienden zijn er geweest. Was een prima avond en erg gezellig volgens hun.
Hardtraxxer

Vond het zelf super gaaf. Niet al te groot en gemoedelijke sfeer. Dat onbeperkt zuipen begon voor iedereen uiteindelijk wel zijn tol te eisen vgm :beer: . Setjes van Myst en Primeshock waren gewoon geweldig. Verder hield Da Syndrome de sfeer er goed in.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten