Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 22:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zaterdag 27 december 2014
22.00 - 5.00
Sans Souci Berlikum

Line up:
22:00 -23:00 Kuzak & Crudo
23:00 -00:00 DJ Blockside
00:00 -01:00 D'Cepticon
01:00 -02:30 Chain Reaction
02:30 -04:00 Crypsis
04:00 -05:00 Radical Redemption

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 22:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tegen die tijd even kijken maar denk dat ik wel aanwezig ben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

Na een bijzonder lange tijd weer eens kijken of ik in Sans kan geraken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 00:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Tegen die tijd even kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 09:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Magnetron schreef:
Tegen die tijd even kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Sans Souci
2 min. ยท
===UPDATE Najaars programma 2014====
Beatbusters -On tha ruff side part 2 hebben we helaas naar een andere datum moeten verplaatsen.
Er zal op de oude datum (18 Oktober) een event op de HDE plaats vinden waarbij de heren vertegenwoordigd zullen ("moeten") zijn namens Minus is More.
In overleg met de heren en het boekingskantoor,hebben we besloten dat de nieuwe datum 27 december gaat worden. ( 3e kerstdag).
Zelfde line up zelfde feest !
Dus we plakken er nog een knallende kerstdag achter aan dit jaar.
Beloofd de knaller van het jaar te worden met Radical redemption, Chain reaction en Crypsis (minus militia).
Ze brengen binnenkort een album uit , dus tracks van dit album zullen zeker rond de kerstdagen dan ook zeker voorbij gaan komen !
Dus zet em met dikke letters in je agenda, we gonna take it on tha ruff side!!
Merry Christmas!
https://www.facebook.com/events/525484290889240/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 11:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

OP even aangepast.
Nu wel vrij zeker dat ik aanwezig ben, is toch in de vakantie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 12:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kans is wat minder geworden omdat ik dan gewoon bij mn ouders thuis ben maar we zullen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Time Table

22:00 -23:00 Kuzak & Crudo
23:00 -00:00 DJ Blockside
00:00 -01:00 D'Cepticon
01:00 -02:30 Chain Reaction
02:30 -04:00 Crypsis
04:00 -05:00 Radical Redemption

00:00 -00:00 DRIP mc
00:00 -00:00 MC DEN=

Zeker aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 18:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tijdmachine :loving: :worship: dus niet meer aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 13:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ze hadden ook al eens de Minus is More labelnight met precies deze lineup.

Ben hier niet aanwezig i.v.m. met een episch feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Ben hier niet aanwezig i.v.m. met een episch feest.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten