Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zaterdag 28 januari 2012
22:00 - 05:00 (7 uur)
Sans Souci
Berlikum

Genre
hardstyle

Prijzen
Voorverkoop: € 9 ,50
Deurverkoop: € 12 ,50

Tickets
https://partyflock.nl/party/211249:Beatbusters.html

Line-up
22:00 - 23:30: Blockside
23:30 - 01:00: Solutio & The I's
01:00 - 02:30: Headhunterz
02:30 - 03:45: Clock Kid
03:45 - 05:00: Diabolic
MC: DL!
MC: Triggah
=-=-=-=-==-=-=-=-==-=-=-=-==-=-=-=-==-=-=-=-==-=-=-=-==-=-=-=-=

Ben zelf bij xxlraw :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook bij XXlerator, anders was ik hier gegarandeerd bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 18:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik ben wel hier bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Ik ben wel hier bij :P

verzaker :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel even mee met Barry&Alain:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

weer aanwezig in deze toptent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wel knullig opzich, dat na S&I HHZ draait.. dat moet geen gehoor zijn, als je eerst vol gas staat te knallen, en daarna even 2-3 stapjes terug moet doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 10:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zinin! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha. Ben inderdaad benieuwd hoe dat zal zijn ruben:p. We gaan t zien. Heb er in ieder geval heel veel zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 06:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat draaide hhz een bazen set :worship:

En het mixwerk van Clock Kid: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij was het vannacht hhz groupie nacht. Lol. Mooie fail toen S&I afsloten met the red planet en hhz zijn spullen aan het klaarzetten was dat iedereen dacht dat hhz the red planet draaide haha. Maarja. Prima vermaakt op de set van S&I.:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nelisnils schreef:
Volgens mij was het vannacht hhz groupie nacht. Lol. Mooie fail toen S&I afsloten met the red planet en hhz zijn spullen aan het klaarzetten was dat iedereen dacht dat hhz the red planet draaide haha. Maarja. Prima vermaakt op de set van S&I.:)


weet het niet zeker, maar het leek er op dat hhz het hun vroeg om te draaien :P Solutio & the i's draaiden al lekker hard namelijk :D het geluid moest ook gelijk harder toen Hhz ging draaien..

Clock kid draaide echt super alleen mensen ging massaal naar mr hoofdjagerzz
had bijna plaatsvervangende schaamte.. zo leeg dat de dansvloer werd :thumbdown:
niks tegen headhunterz hij draaide wel lekker! alleen timetable werkte gewoon niet echt
voordelig voor de andere artiesten zo.

voor de rest heb ik iig me prima vermaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2basb schreef:
Nelisnils schreef:
Volgens mij was het vannacht hhz groupie nacht. Lol. Mooie fail toen S&I afsloten met the red planet en hhz zijn spullen aan het klaarzetten was dat iedereen dacht dat hhz the red planet draaide haha. Maarja. Prima vermaakt op de set van S&I.:)


weet het niet zeker, maar het leek er op dat hhz het hun vroeg om te draaien :P Solutio & the i's draaiden al lekker hard namelijk :D het geluid moest ook gelijk harder toen Hhz ging draaien..

Clock kid draaide echt super alleen mensen ging massaal naar mr hoofdjagerzz
had bijna plaatsvervangende schaamte.. zo leeg dat de dansvloer werd :thumbdown:
niks tegen headhunterz hij draaide wel lekker! alleen timetable werkte gewoon niet echt
voordelig voor de andere artiesten zo.

voor de rest heb ik iig me prima vermaakt :D


Nee dat niet, HHZ heeft amper een woord met S&I gesproken.. Ook lekker collegiaal trouwens >.< De timetable was inderdaad erg jammer. En het irritante HHZ groupie volk. Voor de rest prima vermaakt.:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nelisnils schreef:
2basb schreef:
Nelisnils schreef:
Volgens mij was het vannacht hhz groupie nacht. Lol. Mooie fail toen S&I afsloten met the red planet en hhz zijn spullen aan het klaarzetten was dat iedereen dacht dat hhz the red planet draaide haha. Maarja. Prima vermaakt op de set van S&I.:)


weet het niet zeker, maar het leek er op dat hhz het hun vroeg om te draaien :P Solutio & the i's draaiden al lekker hard namelijk :D het geluid moest ook gelijk harder toen Hhz ging draaien..

Clock kid draaide echt super alleen mensen ging massaal naar mr hoofdjagerzz
had bijna plaatsvervangende schaamte.. zo leeg dat de dansvloer werd :thumbdown:
niks tegen headhunterz hij draaide wel lekker! alleen timetable werkte gewoon niet echt
voordelig voor de andere artiesten zo.

voor de rest heb ik iig me prima vermaakt :D


Nee dat niet, HHZ heeft amper een woord met S&I gesproken.. Ook lekker collegiaal trouwens >.< De timetable was inderdaad erg jammer. En het irritante HHZ groupie volk. Voor de rest prima vermaakt.:)

Heb al menigeen gehoord over de behoorlijke attitude van die man. Schijnt dat hij zich nogal verheven voelt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet dat ik Willem probeer zwart te maken of zo maar heb een paar keer een gesprek proberen te voeren met hem (die avond) en hij liep jammer genoeg elke x verder of gaf een knikje en ging ervandoor, wel jammer had hem anders voorgesteld na de Q&A
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clock Kid schreef:
Verhaal over HHZ

TBH, dit hoor je als collega's niet over elkaar te zeggen in het openbaar. In ieder geval niet op een plek waar iedereen het kan lezen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

want? staat niks negatiefs in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En waarom niet? Ik kraak hem niet af zeg ook niet dat hij een slechte gast is alleen het zelfde verhaal met bijvoorbeeld hem en Deadmau5. Heb nooit gezegd dat het een eikel is of zo alleen ik had een heel ander beeld van hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

beetje jammer, wat was er nou trouwens met het plafond? hij bleef er maar naar kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 00:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

haha
2basb schreef:
...wat was er nou trouwens met het plafond? hij bleef er maar naar kijken

:lol:

Was wel weer een gezellige editie. We hebben ons inderdaad iets ingehouden omdat HHZ na ons draaide maar toch wel een redelijk hard setje neergezet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 01:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The I's schreef:
haha
2basb schreef:
...wat was er nou trouwens met het plafond? hij bleef er maar naar kijken

:lol:

Was wel weer een gezellige editie. We hebben ons inderdaad iets ingehouden omdat HHZ na ons draaide maar toch wel een redelijk hard setje neergezet :)

Wij hadden de bus gemist, dus kon alleen de laatste 2/3 nummers van jullie setje nog meemaken. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 14:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

2basb schreef:
beetje jammer, wat was er nou trouwens met het plafond? hij bleef er maar naar kijken

Wie weet had die plafonddienst :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 16:39 
 
Hardtraxx Newbie

2basb schreef:
beetje jammer, wat was er nou trouwens met het plafond? hij bleef er maar naar kijken

Dat vroeg ik me ook af ja haha
Op een gegeven moment keek hij tijdens een hele break naar boven :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The I's schreef:
haha
2basb schreef:
...wat was er nou trouwens met het plafond? hij bleef er maar naar kijken

:lol:

Was wel weer een gezellige editie. We hebben ons inderdaad iets ingehouden omdat HHZ na ons draaide maar toch wel een redelijk hard setje neergezet :)



Voortaan gewoon lekker maling aan hebben. Laat hem ook maar eens verplicht een beukset te moeten neerzetten :).
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten