Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Stef mag wel mee rijden voor 1 uurtje als ik vrij ben. Kun je daarna zelf ook meerijden naar Hardfest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel ga je Lunatick (Original Mix) draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Exterkate schreef:
Jay Reeve schreef:
Thanks! Hoop wat van jullie daar te zien! :thumbsup:


Wij zijn strak vanaf het begin aanwezig voor jouw set :clap:


En dan Kingsday niet aanwezig zijn he... mooi'n kearl bunnie


Ja hallo er moet in enschede ook gewoon bier worden gedronken
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Rickzel ga je Lunatick (Original Mix) draaien


Ik draai alleen de Delt-A Real Raw Mix sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat hoop ik dat de Factory Stage groter is dan vorig jaar. Dat was niet best. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 11:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Wat hoop ik dat de Factory Stage groter is dan vorig jaar. Dat was niet best. xd


En dat de WC ergens anders zit. Was niet echt handig vorige keer om hem linksvoor te zetten, die hele linkerkant is een looproute.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Throwback toen de Factory op het terrein van de oude melkfabriek stond. Dat was perfect, helaas was dat maar eenmalig. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Wat hoop ik dat de Factory Stage groter is dan vorig jaar. Dat was niet best. xd


Als ik zie wat bijvoorbeeld een angerfist al aanricht op Rebirth wil ik niet weten hoe druk het gaat zijn met zulke populaire namen op de Factory Stage. Ikzelf vond het 2 jaar geleden Prima geregeld, grotere raw stage met 2 punten om er heen te lopen.

Als de opbouw begint maar eens even kijken hoe ze het in gaan delen, helaas de laatste editie maar BtB heeft toch een speciaal plekje voor mij. Was mijn eerste volwaardige hardstyle event toen ik net 18 was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 17:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timetable? Alle Koningsdag feesten al met een timetable behalve BtB, sowieso weinig informatie, normaal gesproken is er ook een anthem. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koningsnacht aanwezig. Met de jongens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 18:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
kingxxl schreef:
Koningsnacht aanwezig. Met de jongens.


MDJ! Zin in :clap:

Aka de Goor - Deep'n Snoei Combinatie aka Team Twents Geweld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Timetable? Alle Koningsdag feesten al met een timetable behalve BtB, sowieso weinig informatie, normaal gesproken is er ook een anthem. :/


De timetable verscheen vorig jaar pas de 24e, dus ik denk dat je rond die datum hem wel weer kan verwachten :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
kingxxl schreef:
Aka de Goor - Deep'n Snoei Combinatie aka Team Twents Geweld.


Reacties 0674128172. Goed ontvangst in Bentelo. Apenkooien tijdens Sub Zero Project :clap:

Luuster mar door, ploat'n die kant op.


Alm1ghty schreef:
Wat hoop ik dat de Factory Stage groter is dan vorig jaar. Dat was niet best. xd

Zelfde opstelling als vorig jaar dus. Achja. :lol:

Timetable zal vandaag of morgen wel komen. Is bij btb altijd paar dagen vt voren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kingsnight aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Kingsnight aanwezig.

Geloof er geen donder van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12:00 Factory stage, benieuwd welke legends we door hun kingsnight kater heen mogen helpen :cool:

Hebben een nieuwe track af die we al een aantal keer hebben gedraaid, daarnaast komt er nog een 2018 edit aan van een van onze oudere tracks!! (als we die op tijd af hebben) Aangevuld met een flinke hoeveelheid oude vergeten tracks moet dat helemaal goedkomen.

Gvd zin in gvd :thumbsup:

Blijft heel vet om hier te mogen staan na al die jaren als bezoeker te zijn geweest ^^

Volledige TT

https://www.facebook.com/beatthebridge/ ... =3&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf man, geniet er van. :)
Jammer dat ik de laatste editie niet ga meemaken, merk dat er heel veel reclame voor gemaakt wordt (zelfs posters hier aan de andere kant van het land). Vond Kingsnight twee jaar geleden hier erg leuk, tof terrein, alleen het weer werkte niet echt mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Gaaf man, geniet er van. :)
Jammer dat ik de laatste editie niet ga meemaken, merk dat er heel veel reclame voor gemaakt wordt (zelfs posters hier aan de andere kant van het land). Vond Kingsnight twee jaar geleden hier erg leuk, tof terrein, alleen het weer werkte niet echt mee.


Haha 2 jaar geleden was het ook echt verschrikkelijk slecht vgm, heb de afgelopen 7 jaar alles wel meegemaakt, van 20 graden in de zon tot een uur lang sneeuw :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 13:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aardig zin hier in. Denk niet dat wij 2Faced gaan redden. Blijven jullie zelf als bezoeker de hele dag? Gok dat we namelijk pas rond 15:00 aanwezig zijn.

Vooral zin in de nacht, met oa Delete, Phuture Noize en die nieuwe E-Force platen pakken mij ook wel ^^. Op dag gewoon hersenloos rammen op alle Gearbox namen, moet ook een keer kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Aardig zin hier in. Denk niet dat wij 2Faced gaan redden. Blijven jullie zelf als bezoeker de hele dag? Gok dat we namelijk pas rond 15:00 aanwezig zijn.


Wij gaan eind van de middag pas richting Zaandam voor Royaal Kabaal! Dus drinken er zeker nog een paar bij BTB :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
kegel77w schreef:
Aardig zin hier in. Denk niet dat wij 2Faced gaan redden. Blijven jullie zelf als bezoeker de hele dag? Gok dat we namelijk pas rond 15:00 aanwezig zijn.


Wij gaan eind van de middag pas richting Zaandam voor Royaal Kabaal! Dus drinken er zeker nog een paar bij BTB :)


Mocht ik je herkennen drink ik er wel een paar mee :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ai die reactie op de line-up 'rebelion sws' :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Fuzzylogic schreef:
Kingsnight aanwezig.

Geloof er geen donder van.

Klopt. Plannen gewijzigd, dag naar Supersized dus hier niet meer aanwezig ivm dat ik anders in m'n uppie van Arnhem naar Eindhoven moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 21:24 
 
Hardtraxx Addict

Koningsnacht aanwezig. Hopelijk op tijd binnen voor Phuture Noize. D-Block & S-Te-Fan 1,5 uur is ook heel nice. Wordt mijn eerste en laatste keer. Wilde hier vroeger toch altijd heel graag heen, omdat de locatie zo dik lijkt. Ben benieuwd, maar zal wel prima avondje worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 10:30 
 
Hardtraxxer

Staat de Factory stage dit jaar op dezelfde plek als vorig jaar? Mag het toch niet hopen
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten