Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 03:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me handiger om Qnight en Qday gescheiden te houden net als vorig jaar.

Lineup TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie.

Line-Up:

Bridge stage:
Frequencerz
Ran-D
Soundcreators
Wildstylez
Zany
MC: Renegade

2Factory stage:
Avio
Chain Reaction
E-Force
Endymion
Outrageouz
Prefix & Density
MC: Ruffian

Edit: Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog meer Hardtraxxers die hier naar toe gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 11:39 
 

Ikke wil ook maar heb geen ticket :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit is q-night hè, zijn nog gewoon tickets voor, maar 10 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 11:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! Beide dagen gas geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 13:14 
 
Hardtraxx Elite

Misschien... 2 dagen daarvoor ook al XX. En de 30e Q-Day in Eindhoven... Dus weinig kans tenzij XX niet meer doorgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Perfecte Time-table voor mij, hoef niks leuks te missen, kan gewoon Prefix & Density en AVIO zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

Twijfel is nog steeds aanwezig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig! Heel veel zin in AVIO & Chain Reaction :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Aanwezig! Heel veel zin in AVIO & Chain Reaction :thumbup:

Nice :D
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten