Geld besparen lijkt me.. Ze hebben voor standaard pakketten gekozen met bijvoorbeeld 3/4 headliners, waar je dan automatisch een paar mindere / random artiesten bij krijgt.wrote:Vraag mij echt af wat de organistaie voor reden heefr om het roer zo om te gooien.... altijd zekerheidje maar dit jaar zeker niet aanwezig. Lekker naar rebirth en craft
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Beat the Bridge 2017 - Kingsnight & Kingsday
- Price
- €12,50 voor nacht en €17,50 voor dag (Fi
- –
- –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ze kregen het allemaal net break even, dat is reden 1 voor het inperken van de stages.wrote:Geld besparen lijkt me.. Ze hebben voor standaard pakketten gekozen met bijvoorbeeld 3/4 headliners, waar je dan automatisch een paar mindere / random artiesten bij krijgt.wrote:Vraag mij echt af wat de organistaie voor reden heefr om het roer zo om te gooien.... altijd zekerheidje maar dit jaar zeker niet aanwezig. Lekker naar rebirth en craft
Daarnaast is de hardcore stage vorig jaar geregeld door Kamikaze, een organisatie vanuit Arnhem, en niet vanuit MBFH zelf. Er is verder geen ruimte om echt uit te breiden rondom de brug, dus concurreren met events als SSZ of Hardfest is gewoon lastig. Logisch dat ze dus wat meer op safe spelen met 2 stages.
Mijn vriendin is Ambassadeur geworden voor Beat The Bridge dit jaar. Via haar kunnen er kaarten gekocht worden waar zij per aantal kaarten wat gave gadgets ontvangt. Met als klap op de vuurpijl bij 33 verkochten kaarten; Backstagepasses met 3 vrienden. Tuurlijk gaat zij voor het laatste, maar...... Een aantal gadgets zullen uiteraard verloot worden onder de gene die haar geholpen hebben
Stuur even een PBtje naar Marcella Hus en zij zal je verder vertellen hoe het werkt.
Alvast bedankt.
Stuur even een PBtje naar Marcella Hus en zij zal je verder vertellen hoe het werkt.
Alvast bedankt.
Hey, ga weg. Ik ben ook ambassadeur geworden dus koop je tickets bij mij. Dan steun je ook gelijk een Hardtraxxer. 
Als jullie samen de gadgets verloten kunnen er misschien wel 2 Hardtraxxers mee backstagewrote:Hey, ga weg. Ik ben ook ambassadeur geworden dus koop je tickets bij mij. Dan steun je ook gelijk een Hardtraxxer.
Ik ga voor de gratis pils, dus in dat geval door 3en.
Wat een kut line up (voor mij dan)
Als je meer van euforisch houdt, heb je hier weinig te zoeken
De main is zowat 60 % raw
Geld maar lekker in de knip houden voor andere feesten
Als je meer van euforisch houdt, heb je hier weinig te zoeken
De main is zowat 60 % raw
Geld maar lekker in de knip houden voor andere feesten
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Timetable hiervan laat wel erg lang op zich wachten 
Hoezo? Het is nog 7 dagen tot Kingsnight. Dat is best normaal dat de timetable dan nog niet bekend is. Ik weet dan niet wanneer het vorig jaar was, maar Hardfest is ook redelijk vroeg met hun timetable.wrote:Timetable hiervan laat wel erg lang op zich wachten
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Zie nu dat de TT er vorig jaar op de 18de was. Zal dus niet heel lang meer duren.wrote:Hoezo? Het is nog 7 dagen tot Kingsnight. Dat is best normaal dat de timetable dan nog niet bekend is. Ik weet dan niet wanneer het vorig jaar was, maar Hardfest is ook redelijk vroeg met hun timetable.wrote:Timetable hiervan laat wel erg lang op zich wachten
Toch besloten om hierheen te gaan wegens afgelasting craft en te lang wachten op volgende feest. Er staan bij nader inzien toch wel een paar leuke namen! Night & Day aanwezig 
Gezellig man!wrote:Toch besloten om hierheen te gaan wegens afgelasting craft en te lang wachten op volgende feest. Er staan bij nader inzien toch wel een paar leuke namen! Night & Day aanwezig
Ik ga ook maar heb totaal geen hoge verwachtingen dit jaar.
Tot volgende weekwrote:Gezellig man!wrote:Toch besloten om hierheen te gaan wegens afgelasting craft en te lang wachten op volgende feest. Er staan bij nader inzien toch wel een paar leuke namen! Night & Day aanwezig
Juust, als het droog en respectievelijk 10+ graden is dan ben ik gewoon aanwezig.wrote:Ik ga ook maar heb totaal geen hoge verwachtingen dit jaar.
Mocht er iemand een passe-partout nodig hebben? Ik doe de mijne weg voor €30,-
PB bij interesse
PB bij interesse
Gaan er nog Hardtraxxers mee opbouwen op 25 April?
Kudt dubbelpost
Kudt dubbelpost
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Waarschijnlijk krijg k geen mensen mee hierheen dus helaas niet aanwezig denk ik...
Wellicht nog de nacht aanwezig hier. Dag lekker naar Supersized toe.
wrote:De nacht aanwezig hier. Dag lekker naar Supersized toe.
wrote:Wellicht nog de nacht aanwezig hier. Dag lekker naar Supersized toe.
2 dagen dom doen onder een brug
Vee plezier he:
https://www.rtlnieuws.nl/nederland/koni ... tte-sneeuw
Hoop dat het mee valt voor jullie
https://www.rtlnieuws.nl/nederland/koni ... tte-sneeuw
Hoop dat het mee valt voor jullie