Ben er ook weer bij
10 minuten van huis 
Als je de boot niet nog gekker maakt dan hij al is, vind ik het goed.wrote:IK GA DE BRUG VERSLAAN
Als je de boot niet nog gekker maakt dan hij al is, vind ik het goed.wrote:IK GA DE BRUG VERSLAAN
wrote:Wat voor maatregelen gaan jullie treffen ivm het weer? Winterjas aan?

T-shirt met vest en een poncho erover.wrote:Wat voor maatregelen gaan jullie treffen ivm het weer? Winterjas aan?
Beetje rare redenatie, omdat het vorig jaar toevallig mee viel, hoeft toch niet te betekenen dat dat weer gebeurtwrote:Er was vorig jaar toch ook pleurisweer voorspeld? Uiteindelijk bijna geen regen gehad dus zal t allemaal wel weer loslopen.
Jij vroeg wat voor maatregelen we gaan treffen i.v.m. het weer. Het is een week van tevoren, het zal voor het eerst zijn dat ze het eens goed hebben. De redenatie is dus dat ze nu, net als vorig jaar, slecht weer voorspeld hebben maar dat dat dus niets hoeft te betekenen en ik me daar echt nog geen week van te voren druk over ga maken.wrote:Beetje rare redenatie, omdat het vorig jaar toevallig mee viel, hoeft toch niet te betekenen dat dat weer gebeurtwrote:Er was vorig jaar toch ook pleurisweer voorspeld? Uiteindelijk bijna geen regen gehad dus zal t allemaal wel weer loslopen.![]()
Zou er voorlopig maar gewoon vanuit gaan dat het heel kut wordt...
Dat er zoveel mensen daar liepen was eigenlijk omdat de wc's daar naast de factory stage grensden. Ik denk dat je er nu minder last van zal hebben.wrote:Factory zou op een andere plek komen om zo die godsgruwelijk irritante looproute RECHT voor het podium om te leiden.