Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

zaterdag 30 mei 2015
12:00 - 23:00
Waterhoefke op de kaart buiten
Steenbergen

Lineup

Freestyle, gehost door Studio 54

Boyd
Darkraver
JS
Luna
Miss Puss
Panic
Pat B
Paul Elstak
Ransom
Ruthless
Zany
MC: TMC

Hardcore

Alien-T Italië
AniMe Italië
Darkangel
Dr. Peacock
Iniga
Noize Suppressor Italië
s'Aphira
Spitnoise
Tha Playah
The X-clusive
Tommyknocker Italië
Trypsin
MC: PFSquad MC

Raw

Artifact
Delete Australië
E-Force
Falqon
Fuzed
Jason Payne
Prefix & Density
Raw Rulers
Warface
MC: O-Boy

Wereld Van Verschil

BariCardi
Din Sikkerhed
Flexabeats
Mellow Martinez
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zelf aanwezig, 2 kaartjes gewonnen via I'm In. Hardcore en raw staan zover ik heb gehoord overdekt 2 tenten, freestyle buiten, Wereld van verschil geen idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zelfde verhaal als hierboven, was het bij dit feest de raw stage vorig jaar zo geflopt dat titan uiteindelijk onder een tafel stond te draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 19:56 
 

Op 3 accounts geen kaartjes gewonnen, dus niet aanwezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Publiek oogt niet erg energiek nee.

Dit jaar zover ik weet in een tent, vorig jaar open air. Tent is naar mijn mening sowieso een pluspunt met het Nederlandse klimaat.


Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 22:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yowan schreef:
zelfde verhaal als hierboven, was het bij dit feest de raw stage vorig jaar zo geflopt dat titan uiteindelijk onder een tafel stond te draaien?


Yes, dat was hier haha. Een tijd lang hebben mensen van de organisatie ook nog grote doeken boven de DJ's gehouden. Zag er niet uit :lol: . Desalniettemin weer aanwezig, een van de weinige 'thuisfeestjes' op slechts een half uurtje rijden. Niet gewonnen via I'm in helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
was even zoeken maar heb een foto gevonden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:

Hopen dat de raw de komende editie overdekt is, geen gezeik met weersomstandigheden. stage design mag ook wel iets fleuriger dan wat ik heb gezien van de 2014 raw area.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rick B schreef:
:lol: :lol: :lol:

Hopen dat de raw de komende editie overdekt is, geen gezeik met weersomstandigheden. stage design mag ook wel iets fleuriger dan wat ik heb gezien van de 2014 raw area.

Raw is in een tent, vorig jaar wel vermaakt daar. Dit jaar weer aanwezig, met dank aan i'm in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begin hier ondertussen wel zin in te krijgen! Met name in de raw te vinden met uitstapjes naar de hardcore & freestyle.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten