Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niemand van HT die hier heen gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien. Draait die Mara Salva early hs btw? Zie geen andere naam die early hs zou kunnen gaan draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Misschien. Draait die Mara Salva early hs btw? Zie geen andere naam die early hs zou kunnen gaan draaien.

Yup, volgens mij wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 022&type=1

officieel de gaarste "stage" die ik ooit gezien heb >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Hier mag je je als 'organisatie' echt om kapot schamen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Met de lokale kermis hier in de provincie is het nog beter geregeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wtf is dit dan. Hier mag de organisatie zich diep, heel diep voor schamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Dat van Titan valt nog wel mee, Jack of Sound had het nog primitiever:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 16:27 
 
Hardtraxx Veteran

Mark, die van Phuture Noize al gezien? Die stond hier ook nog niet!
Afbeelding
Ja, dit is PN, geen Titan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ow, ik dacht dat Titan dat was aangezien hij het twitterde. In ieder geval slecht georganiseerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ik doelde meer op het feit dat het plaatje die jij postte paar posts boven je al staat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 20:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wtf is dit dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 11:26 
 
Hardtraxx Addict

Wtf hahaha :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ag ze krijgen het geld ja wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was opzich wel leuk een feestje :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten