Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk vooral uit om Deepack te zien :D
Toch al gelede van Tomorrowland :woot:
Altijd zalige sfeer bij die mannen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Zou niet echt echt gepast zijn na Crypsis Live, en als afsluiter van het feest.. Hoop dat ze dat wel snappen.

Dacht zelfs dat het vorig jaar ook zo was ;) Maar ze hadden allebei een dikke set neergezet. Afgesloten met een edit van D.O.N.K.E.Y als ik het me goed herinner :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
93Wesley93 schreef:
Zou niet echt echt gepast zijn na Crypsis Live, en als afsluiter van het feest.. Hoop dat ze dat wel snappen.

Dacht zelfs dat het vorig jaar ook zo was ;) Maar ze hadden allebei een dikke set neergezet. Afgesloten met een edit van D.O.N.K.E.Y als ik het me goed herinner :thumbup:



Wat ik ook al zei 3 posts terug :D
Ik bid voor tracks als we live for the music,crump edit, shreek,samara,... :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te weinig animo voor een meeting neem ik aan? Aan de posts te zien in dit topic zijn er max 10 HT'ers aanwezig.

Ben zelf wel met een redelijk grote groep, maar zou de groep ff kunnen ontvluchten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee meeting is zeker niet nodig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 23:22 
 
Hardtraxx Newbie

Zou willee gaan maar ken niemand die wilt gaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Today :D Verwacht echt een leuk sfeer feestje met goed geluid en sober decor :P
Kga al vroeg naar daar voor The Pitcher te zien :D Zijn set op Tomorrowland was :worship: en nu met al zijn nieuwe juweeltjes :D
Mijn avond gaat er wss zo uitzien :

21.45 - 22.30 :The Pitcher
22.30 - 23.15 :Frontliner
23.15 - 23.30 :Mad Dog Live
23.30 - 00.00 :Korsakoff vs Outblast
Break ff een ijsje gaan halen want dat kan zo lekker smaken op zoon feest :loving:
00.45 - 01.45 :Headhunterz vs Psyko Punkz
02.00 - 02.30 :Evil Activities Live
02.30 - 03.30 : Deepack
03.30 - 04.30 :Zatox
04.30 - 05.00 :Crypsis Live
05.00 - 06.00 :Noisecontrollers

Kan nie slecht zijn e :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 11:05 
 
Hardtraxx Newbie

Ben de hele tijd in de hardstyle te vinden, kijk vooral uit naar Anagenetic! Vorig jaar draaide ze Trespassing :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fragje schreef:
Ben de hele tijd in de hardstyle te vinden, kijk vooral uit naar Anagenetic! Vorig jaar draaide ze Trespassing :worship:


Ja die draait echt hard :P
Ze staat vroeg maar ze draait wel voor een afsluitact :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zooooo veel zin in! :woot:
beginnen bij the pitcher -> Frontliner -> mad dog (live) -> coone -> even tijd om wat rond te kijken -> hhz vs pp en de rest van de hardstyle met stukje AMNESYS VS TOMMYKNOCKER !

zal normaal altijd links vooraan staan met een zwart coone/dirty workz shirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heb er zinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn innnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga er heen met lage verwachtingen vanavond door al die super feestjes de afgelopen weken. :P Ondanks toch wel al flink zin in. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga erheen met hoge verwachtingen, gezien de sfeer vorig jaar. Ik heb zwart Hardtraxx T-shirt aan en ben meestal bij Lowrenz, spreek me dus maar aan he! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat betreft de sfeer wel, maar de line up niet echt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben er vanaf 20:00, hoop dat er enkele DJ's zijn die me verrassen. Al kijk ik wel degelijk uit naar Zatox, Coone, Crypsis, Deepack (!) en The Pitcher. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nixxus schreef:
Ik ben er vanaf 20:00, hoop dat er enkele DJ's zijn die me verrassen. Al kijk ik wel degelijk uit naar Zatox, Coone, Crypsis, Deepack (!) en The Pitcher. :)


Iedereen zegt :D
Hope dat geluid meevalt , vorig jaar was da zeker in orde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 07:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was vet :)
Er waren wel paar minpunten maar die ga ik strax vertelle
SLAAPWEl :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangekomen om 9.12 ofzo :)
Direct Anagenetic gaan tchekken :D Die draaide als 2de maar draaide wel platen als magic,bionicle,i'm techno :drool:
Respect :worship:

Daarna The Pitcher : Vrij standaard setke met al zijn hitkes afgewisseld met paar ouwe klappers :) GEEN Kick it to the bone
en dan wast aan Frontliner: BEUKSET! Creative Community , een ID van zijn nieuw album ,Time 2011.. :thumbup:
Dan wast aan onze Belgische held : Ongeveer zelfde set als op Black: Maar zijn challenge tracks gaan echt wel hard LIVE
Eerste keer Crossing Over gehoord en dat viel eig een beetje tegen :/

Showtek; FF in de rokersruimte een hamburger gaan halen :D Ff prate over de setkes en aftelle naar HHZ vs PP
Ondertusse nog ff bij korsakoff & outblast gaan kijken :P Ging wel goed los in de HC
En dan HHZ Vs PP : Die collab van hun trekt op nx , die vocals zijn echt dwaas... I own you heady with a psyko bomm ofziets :lol: en dan nog 2 nieuwe liekes van PP gehoord ; No pepsi take cola :') de belachelijkste vocals dat ik tot zover gehoord heb van PP :D en voor de rest feel the rythm,pull ya strings,mf point of lento,tonight dus conclusie :yawn:
Er zat gewoon geen tempo in deze set :)

Dan ff naar evil activities Live geweest : Can'( stop raving,nobody said it was easy :') ,.. standaard meuk
En dan kwamen mijn helden DEEPACK : Ze begonnen met wat nieuw hardcopy materiaal maar wat daarna kwam,
Son of torture,gangsters dont dance,BONZAI TRIBUTE3 :worship: Wat een plaat! DIE DIE DIE
Heerlijk om te zien hoeveel plezier Marcel in zijn job heeft :yay: Gotta love those guys

Daarna wast aan zatox: Deze set was exact dezelfde als op reverze, hij draaide alleen maar eigen materiaal :(
Oldskool,Irreaplacble,Another level ( wat een schijtplaat is dat toch),Kickin ass,...
Ik snap nie da hij geen andere tracks van andere artieste in zijn set steekt...

Dan ff naar de WC lopen, en rap terug voor Crypsis : BEESTENSET :bomb: Al zijn hitjes! En het ging goed los vanvoor
En dan was het aan NC: Beginnen met alleen maar digital age ; ik dacht neeee :( maar dan Face the enemy,on the go,
en dan zoals vorig jaar DONKEY (NC edit) :bomb: :bomb: wat gaat die toch hard!
En dan hebben ze nog ff HC gedraait ^^Nog ff vollenbak opt einde met als hoogtepunt FUCK THE NOISECONTROLLERS :worship:

Ik heb ook gepraat met een paar hardtraxxers :D Ik weet niemeer wie het waren, Ik dacht Lowrenz enz
Maar jullie gaan hier wel reageren e , dan weet ik dat ook ^^

+: Niet overdreven EEEEEEE OOOOOO
+Het geluid: Was super als je vlak voor de Boxen ging staan :D Was echt heerlijk!

_: De magere aankleding van de HS stage; met 2 lazers die bijna niet gebruikt werden ...

COnclusie: Een sfeerfeest :clap: wat ik er van verwacht ^^
Tot volgend jaar^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net wakker gebeld door m'n vriendin... gadver zeg :P
Bassleader was best lekker!

Was er al vroeg bij (zowat als eerste binnengelopen) en dan meteen koers naar de Hardstyle stage, om daar dan de hele avond te blijven (ongeveer) :P

Unloaders: Ging best goed live, ook al ben ik helemaal geen fan van hun platen, op Critical Hit na dan :) Aangename verrassing ^^

Anagenetic: Sjaahaaa, zag haar al eerder op Bass Planet. Man, die draait hard! Hoogte punt van de set moet toch wel Bionicle geweest zijn: wat een klapper al zo vroeg op de avond :bomb: Voor de rest echt een knalset, maar zo veel te vroeg in de line-up... Hopelijk volgende keer toch een pak later :P

The Pitcher: Standaard set, viel mij een beetje tegen op zich. Te weinig van zen oudere werk, wat mij betreft... I just can't stop (Re-amp) was dan wel weer leuk om horen ^^ Weinig verrassend dus van de man, maar verre van slecht :)

Frontliner: Ging zoveel harder en beter dan op Reverze! :D Gevarieerde set, nix op aan te merken ^^

Dan even een break genomen... Hoefde Coone echt niet te zien voor de 4874115x op een feestje xd Dan maar even Korsakoff vs Outblast gecheckt: hardcore is helemaal men ding niet, dus kan ik ook weinig over zeggen :P Nog even een kwartiertje van Teka B meegepikt ook: zoals altijd hyperactieve set, die echt geen 5seconden rust biedt xd 'Vliegend' podium was ook een leuke extra :P

En hopppa, terug naar de hardstyle hal!

Psyko Punkz vs Headhunterz
:BAH BAH BAH BAH. Ik had nog enige hoop dat dit ging meevallen... Ongegrond zo bleek... Geen drive in de set, belachelijke vocals,... 'Coca Cola', really? Had misschien leuk geweest als vocal voor de Tweekaz, die er wel een of andere gimmic mee maken... Maar dit slaat nergens op. Na een 20 tal minuten gewoon weggegaan, was echt niet om aan te zien dit. Nog effe Bestien en een stukje Mark with a K gezien, waarbij enkel Bestien mij wist te overtuigen :) Draaide erg strak z'n nieuwe tracks, en die klinken live echt wel OK :P

Deepack: Gadver, wat gingen die weer hard! Wisten mij op Tomorrowland en Laundry Day echt te overtuigen, en stelden niet teleur! Begonnen met nieuw materiaal van hun label, om dan gewoon keihard door te blijven gaan ^^ Gangsters don't dance, they boogie! :bomb:

Zatox: Draaide eigen materiaal, zoals verwacht. Hoogtepunt van de set was Hard Bass: als alle anthems nu eens zo klonken... :drool: Lekker losgaan dus, maar misschien moet Zatox toch eens rondkijken en beseffen dat er nog artiesten zijn die met materiaal komen dat hij zou kunnen gebruike in zen sets -.-

Crypsis: Ging snoei en snoeihard! Beetje rommelig begin naar mijn gevoel, maar dan.. De ene klapper na de andere :drool: Hoogtepunt van de avond voor mij! (Ook al leek 90% van de zaal Crypsis amper te kennen, en stonden die dus stil xd)

Noisecontrollers: Begon met Digital Age spul... En na Crypsis was dat voor mij en men companen toch wat aan de zachte en melige kant. Dan maar naar huis :P Lees nu net dat ze erna wel nog ouder materiaal gedraaid hebben, maarjaa..

Conclusie: Lekker feestje, goede sfeer, sterke sets over de hele lijn. Geslaagde avond (nacht)! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 13:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben ook uit mijn bedje :thumbsup:. Aangekomen dat Coone begon met draaien. Het drukste moment ook meteen in de zaal, maar dat had ik al wel verwacht. Ik heb ongeveer heel veel lekkere melodien niet gehoord door het ge 'heee hooo' dat die Villain zelf in gang steekt :').

Dan bij Showtek maar even naar Dark-e gaan kijken bij classics, Dit was zoo vet en sfeer! Oude jump classiekers :love:. Gewoon helemaal gek doen :P.

Dan Headhunterz & Psyko Punkz. Jezus, hier heb ik me niet zo op kunnen vermaken. Wat een bagger openings track van hun. Neej, heb die vocals onderhand wel een beetje gehad. Ik had gehoopt op nog wat oud headhunterz spul maar dat kwam er ook niet van. Nog een hoop tracks van niveau bassboom en daarmee is alles wel gezegd.

Scope DJ was dan wel weer lekker. Heel veel stamp plek en een hoop lekkere plaatjes. Traveling kunnen horen zonder dat het verkracht werd door de 'hee hoo remix' :thumbsup:. Zeer lekkere set Scope!

Deepack had ik de hoogste verwachtingen van, maar dat hebben hun niet waargemaakt. Het was wel een lekker setje hoor, maar beetje vaag...

DE rest schrijf ik straks, moet weg :P

EDIT: Eventjes verder schrijven nu ik tijd heb :P.

Bij Deepack dus: Was een beetje een vage set want na een half uur riep Marcel dus vaneuuh: Willen jullie wat hardeeeeeuur. Dus ja, iedereen ja duuh! En dan Bonzai Tribute 3 gehoord en nog wat tracks en op een gegeven moment kwamen hun aanzetten met Just As Easy :'). Ja... Wat kun je daarover zeggen xd.

Dan Zatox zijn wij eventjes naar Isaac en Pavo gaan kijken. En laatste tracks van Zatox meegepakt maar was zoals gewoonlijk weer een Zatox hitparade...

Dan Crypsis Live :love:. Eindelijk zeg! Wat een heerlijke set die eindelijk eens wat door beukte... Normaal kan ik melodien goed warderen... maar deze avond had ik gewoon keiharde kicks nodig. Jammer genoeg was dit maar een half uurtje maar het was lekker. Beste set van de avond voor mij!

Dan Noisecontrollers na een paar Digital Age plaatjes maar naar huis gegaan..

Al bij al een gezellige avond gehad, maar het had anders gemogen. Niet zoveel leuke sets gehoord eigenlijk. Vorig jaar is niet overtroffen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me boven verwachting goed vermaakt. Maar wat was de afsluiting een aanfluiting.. Na 30 minuten Crypsis komt er dan een Digital Age handjes-de-lucht-in promo set, wat een aflsuiter hoort te zijn. Was eigenlijk helemaal ingekakt tijdens die set.

Nog zo een kwartiertje met Wietse gepraat van de Psyko Punkz voor de wc's, wat een spontane gast is dat zeg. En geduld dat ie had met mij, prachtig. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo net wakker

heb 3 HT'ers gezien, geen idee wie dat waren xD

Bassleader was 4 jaar geleden men eerste event, raar genoeg ga ik elk jaar toch steeds terug desondanks al dat ge-HEEHOO. IK ben zelf belg en ik wordt er irritant van soms maarja als je zelf je 'vermaakt' doe je snel mee :$

Soms stond er echt belachelijk weinig mensen in hardstyle tijdens bv deepack wat niet wegneemt hoe goed dat setje niet was, het blijven helden! :love:
Vele setjes waren niet raw genoeg voor me (vooral nc in hun eerste half uur) maar desondanks heb ik me prima vermaakt.
Feestjes als dit doen me beseffen waarom ik liever naar feestjes in nederland ga :P
Een nederlander kwam nog naar me toe en vroeg of ik nederlands was.. blijkbaar zag hij weinig belgen met een fusion t-shirt xD

anyways.. tot volgend jaar! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mezeke schreef:
Een nederlander kwam nog naar me toe en vroeg of ik nederlands was.. blijkbaar zag hij weinig belgen met een fusion t-shirt xD


Dat ben ik geweest denk ik, was het iemand met kort bruin haar? :P Was jij die gast die ik zoveel op The Pitcher vond lijken trouwens? :lol:

Heb ook nog ff met iemand van HT gepraat trouwens, iets in de richting met junkyard was zijn naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie zijn die 2 hardtraxxers waar ik mee ant prate was?
Ik had een pitcher smack tshirt aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Wie zijn die 2 hardtraxxers waar ik mee ant prate was?
Ik had een pitcher smack tshirt aan :D

Read de post hier boven eens, was jij dat dan?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten