Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 20:50 
 
Hardtraxx Elite

Jurheinen schreef:
Anthem door B-front dus? Door die foto van hem laatst, met de naam Elements

B-front staat niet eens in de lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 00:35 
 
Hardtraxx Veteran

Boeien, hij maakt alsnog gewoon het anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front z'n Elements pagina telt 4 symbolen, Bassleader 5. + Dat de symbolen nog niet eens overeenkomen.
Gewoon toeval imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:45 
 
Hardtraxx Newbie

[quote="93Wesley93"]ZANY / TECHNOBOY / CRYPSIS / HARD DRIVER / FREQUENCERZ /RADICAL REDEMPTION / CHAIN REACTION / / RE-VOLT / PHUTURE NOIZE

Dit blijft er over wat nog enigszins interessant voor me is.

G4H vind jij niet interessant?strange!! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt een avondje dwalen tussen classics, raw en hardcore denk ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Boeien, hij maakt alsnog gewoon het anthem

Chain Reaction voor Nitrogen en Outlander voor Krypton.
Weet nog niet of ik kan gaan, ken niemand die wil gaan, nu dat het eens zo dichtbij is.. ;c
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 19:41 
 
Hardtraxxer

Zaterdag! Nog mensen die gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nfect schreef:
Zaterdag! Nog mensen die gaan?

Ik sla hem over na de afgelopen twee jaar wel gegaan te zijn. Heb al andere plannen, is me ook wat te duur voor wat je vaak krijgt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik ben sws aanwezig! hoop net zo goed als vorig jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 16:10 
 
Hardtraxxer

Voor mensen die niet voor de parking willen betalen :

parking van IKEA nemen ipv flanders expo ;)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 09:59 
 
Hardtraxx Addict

Nfect schreef:
Zaterdag! Nog mensen die gaan?


Yes, als fotograaf. Heb er zin in, laatste indoor :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

indoorfeesten in belgie, zelfs gratis zou ik niet gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
indoorfeesten in belgie, zelfs gratis zou ik niet gaan.

Heb anders toch ook al prima indoorfeesten in Belgiƫ gehad. Reverze (Lotto Arena) was dit jaar echt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 13:53 
 
Hardtraxxer

Deze week toch maar een ticketje gekocht aangezien het toch maar een half uurtje rijden is (ipv minstens 2u rijden als het nl. feesten zijn :P ) en de line up nog zeer goed te doen is :)

Zal wel bijna heel de nacht de RAW zaal worden :)
En heb er wel al aardig veel zin in!

kijk vooral uit naar Crypsis vs RR :love: en natuurlijk leuk om GH4 nog eens te horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga niet, niemand wilt gaan van m'n vrienden. >.< Have fun daar, ik neem wel een fuif hier in ons boerengat. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bijna vertrekken! ;D looking forward to it
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Facebook Deepack:

"Bassleader rocked again ! Hopefully the soundengineer will turn up the volume next time some more during the dj sets aswell instead at a live act only.. Anyway, Thanks 2 all for a great night !"

Ben niet geweest maar kan me toch moeilijk voorstellen dat het stil stond? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 16:11 
 
Hardtraxxer

Het geluid was echt ondermaats slecht :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
Facebook Deepack:

"Bassleader rocked again ! Hopefully the soundengineer will turn up the volume next time some more during the dj sets aswell instead at a live act only.. Anyway, Thanks 2 all for a great night !"

Ben niet geweest maar kan me toch moeilijk voorstellen dat het stil stond? -.-



ze hebben wel gelijk, stond echt stil :thumbdown: maar bij crypsis & radical redemption was het wel weer goed, en phuture noize die sloop vergunning draaiden :drool: :love: :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 11:35 
 
Hardtraxxer

Was wel vet feestje ja! Maar idd alleen spijtig van het geluid...

En jammer dat phuture noize na gunz for hire stonden. De zaal was zo goed als leeg dan, maar wat een vette set draaiden die mannen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 23:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Freekje schreef:
Het geluid was echt ondermaats slecht :(


Ook bij de raw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 19:58 
 
Hardtraxxer

Vincent_ schreef:
Freekje schreef:
Het geluid was echt ondermaats slecht :(


Ook bij de raw?


alleen bij de raw gestaan :\
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten