Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 11:55 
 
Hardtraxxer

HardStyler schreef:
Timmer schreef:
Co-Zone schreef:
Line-up is gruwelijk maar heb het gehad met feesten in belgie, altijd vechtpartijen die de sfeer verzieken


Ja inderdaad,, bij ansarat Tering niet normaal! Enige keer dat ik ruzie heb gehad :/

Je mag geen tentfuif vergelijken met een feest georganisseerd door Bassevents ze xd

Ben in 2007 naar Bass Events Outdoor geweest en in 2008 naar Reverze en bij beide feesten waren flinke vechtpartijen, Bij Bass events zelfs zo erg dat Mc villain er iets van zei :P En idd je moet tentfeesten niet vergeleiken met grotere party's, bij tentfeesten in bels is het nog tien keer erger. Ga ik ook nooit meer heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, hier in België is het niet te doen!
In de hardstyle area van Bassleader is het meestal wel chill ;)
Het zijn meestal die kereltjes met hun matjes en kuifjes vanagter op hun hoofd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb daar toch niets van gemerkt op de editie van vorig jaar. Vechtpartijen hé.

In elk geval, tickets net betaald dus zullen straks wel in de mailbox toekomen. ^^
Ik ben blij met die nieuwe namen, altijd verrassend. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2010 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik gaa 100% zeker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2010 23:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik ga voor Fantasy Island
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

HardStyler schreef:
Ik gaa 100% zeker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2010 17:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 08:30 
 
Hardtraxxer

DoubleDutch schreef:
Het zijn meestal die kereltjes met hun matjes en kuifjes vanagter op hun hoofd :/

:thumbsup:

Ich bin dabei! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 11:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaat hem niet worden helaas. Was er graag naatoe gegaan maarja moet keuzes maken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2010 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kga heel mss er naar toe, maar het is nogal ver.
Toen ik de reacties las was ik het wel eens met de meesten dat in België bij een hardstyle event, het er sterk begint op te lijken dat vechten erbij hoort (op events zelf). Welke mense gaan nu naar een event om te batse zodat ze zich kunnen bewijze? Als ze nog denke dat nice is om te vechte -_- no comment. Tzijn vaak inderdaad die patrons me hun nektapijtjes die meer gaan naar die events om fotokes te make (om ze daarna te uploaden op bv. netlog, hyves, ...) en om te vechte zoda ze erna groot kunne uitpakke bij de rest. Khou er altijd rekening mee op events da er gevochte kan worde en als er geduwd en getrokke wordt gaank er zelf ook ni op in want kheb echt geen zin om te vechte op events. Is het in Holland dan zoveel minder dat er gevochten wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2010 19:40 
 
Hardtraxx Veteran

TST2GD schreef:
Kga heel mss er naar toe, maar het is nogal ver.
Toen ik de reacties las was ik het wel eens met de meesten dat in België bij een hardstyle event, het er sterk begint op te lijken dat vechten erbij hoort (op events zelf). Welke mense gaan nu naar een event om te batse zodat ze zich kunnen bewijze? Als ze nog denke dat nice is om te vechte -_- no comment. Tzijn vaak inderdaad die patrons me hun nektapijtjes die meer gaan naar die events om fotokes te make (om ze daarna te uploaden op bv. netlog, hyves, ...) en om te vechte zoda ze erna groot kunne uitpakke bij de rest. Khou er altijd rekening mee op events da er gevochte kan worde en als er geduwd en getrokke wordt gaank er zelf ook ni op in want kheb echt geen zin om te vechte op events. Is het in Holland dan zoveel minder dat er gevochten wordt?


nou heb 2 feesjes in belgie meegemaakt,, en om het half uur/ uur zag je wel ergens wat knokken... In Nederland zijn er die ook wel, maar bewaking in de discotheken zijn vaak streng! En op een feest komt iedereen met de gedachte van ik kom voor het feest -.- .. Teminste dat zijn mijn ervaringen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2010 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zie soms wel gevechten, maar het gaat mijn zin om te feesten niet doen minderen hoor xd
Dus degene die willen vechten, vecht maar. Zolang je de echt party-gangers er niet bij betrekt en dat je die mannetjes met hun nektapijten maar in de grond steken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meestal heb je et an je klote zonder je zelf iets doet, komen ze wat de stoere uithange :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 20:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

inderdaad, als ze zien dat je zwakt bent en niet bij teveel mensen staat pakken ze uit die patrons:)
Is in belgie heel erg tegenwoordig, Ik ben alleen nog maar in belgie naar feesten geweest omdat het moeilijk is in nederland te geraken...
Maar vanaf ik 18 ben en probeer meteen me rijbewijs te halen rijd ik naar de grote feesten in nederland.
Als je ziet bv laundryday, summerfestival waar alle stijlen door mekaar lopen kom je heel veel vechtpartijen tegen.
Waar je tekstyle hebt dus ook gekke kapseltjes en petjes in alle kleuren van de regenboog komt dit meestal voor.
Op reverze paar keer gezien dat ze wat zitten te duwen. Maar op black dit jaar en vorig jaar dan weer helemaal niet.
Omdat dat geen feest is waar de stijljongens naartoe gaan, of toch niet al te veel:).
Het zal overal wel eens gebeuren, maar ik geloof gerust dat het in nederland veeel minder is en dat de partypeople daar veel aangenamer is!
als ik op een feest sta en ik sta met iemand te stampen is het meestal ook wel een nederlander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

By my net van hetzelfde, ik ga ook voor m'n rijbewijs en tripjes naar holland!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 18:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DoubleDutch schreef:
By my net van hetzelfde, ik ga ook voor m'n rijbewijs en tripjes naar holland!

Kunnen we mss om het feest bob zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ; my goed ^^ Ik maal er toch niet om, ik ga liever naar goede feesjes en niet zat zijn dan hier naar prakke feesjes waar je strontzat bent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 22:46 
 

Enigste ervaring die ik heb met vechtende belgen was op I (L) 2 Party. Daar stonden ze ook al buiten de poort te knokken en ook binnen hielden ze soms huis. Zoiets in NL nog nooit meegemaakt maar dat komt hoogstwss dat ik eigk nog nooit naar een serieus HS feest in NL ben geweest. Ik hoop dat daar natuurlijk verandering in komt vanaf m'n 16e :whistle:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 00:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

OT:
Anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 00:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt bizar... Dit was toch "The Vision – New Generation" ? Of hebben ze hier maar ineens de anthem van gemaakt? Erg jammer, weer een anticlimax, het wordt teveel van het 'goede'
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Klopt. Deze is nu omgedoopt tot anthem. Vind hem wel netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 15:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DoubleDutch schreef:
Haha ; my goed ^^ Ik maal er toch niet om, ik ga liever naar goede feesjes en niet zat zijn dan hier naar prakke feesjes waar je strontzat bent xd

Klopt helemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jammer van die anti-climax , vind namelijk de melo mooi :/

EDIT ; .. komt precies nog een tweede climax wrs wel met melo, ook goed dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 00:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jump.Tek CD - Mixed by Fenix
Hardstyle CD - Mixed by Psyko Punkz

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 11:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind de anthem nog wel netjes!
Mss idd wel jammer van die anticlimax, maar op zich niet verkeerd...

Hardstyle CD door PP is super :woot:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten