Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 00:13 
 
Hardtraxxer

Bij het zien van de line-up meteen een kaartje gekocht, beetje rare situatie dit. :/
Beetje aan het twijfelen nu om wat maten hierheen mee te sleuren of in m'n uppie naar Xxlerator te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Vind dit soort acties altijd best lullig voor degene die al een kaartje hebben gekocht. :/

Eens. Aangezien Rodenburg hier weleens meeleest, misschien een idee om iedereen tegemoet te komen door mensen met een kaartje op vertoon van hun ticket bij de muntenbalie 3 consumpties te geven of zo? Ik ga zelf trouwens niet dus het boeit me eigenlijk ook niet zoveel of en hoe dat opgelost wordt maar ik dacht, laat ik even meedenken
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 11:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Vind dit soort acties altijd best lullig voor degene die al een kaartje hebben gekocht. :/


Op Facebook zeggen ze dat er een gepaste actie komt voor diegenen met een gekocht kaartje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik ga zelf trouwens niet


Verrassend
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 00:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 12:20 
 
Artiest

Zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Zin in :yay:


RT :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 10:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jaaa ook veel zin in :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 09:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch besloten hier heen te gaan na Reminder. Ik hoop dat er een beetje volk komt. Maar ik vrees er een beetje voor met slechts 40 aanwezigen op het FB-evenement...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net beslist hier toch maar in heen te gaan in mijn eentje. Helaas pas vanaf een uur of 12 aanwezig omdat ik nog aan het werk ben tot 22u. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot vanavond moadten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 06:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was de opkomst uiteindelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Hoe was de opkomst uiteindelijk?

Om te huilen. Ik denk op het drukste moment 50 man. Het was in de grote zaal dus het was akelig leeg. Zou me niet verbazen dat dit het laatste hardstyle evenement in de Rodenburg is geweest. Is nu toch al een paar keer geweest dat ze het moeilijk hebben met volk te ronselen. Best jammer want het concept was gruwelijk vet.

Los daarvan vond ik het feest muzikaal gezien schitterend. Had flink gas gegeven en zo nog een stuk Psyched gezien. Die set van Geck-O ging nergens over. Gooide er platen als Popped & Locked (Vaz & Del Remix) op. Chris One gewoon een prima Tillt set, Paar oude Digital Punk platen wat ik leuk vond omdat ik DP op Origins geskipped had. Na deze set was ik al best kapot. Vervolgens begon Thera aan zijn anderhalf uur set. Wat een baas! Helemaal gesloopt na zijn set. Het was er ondanks de leegte wel enorm warm geworden. Ik zweet bijna nooit, maar gisteren was ik zeiknat. Degos & Re-Done deden er er daarna nog een schepje bovenop. Man, man wat kan ik genieten van hun platenkeuze. :worship:

Halfweg DNR kreeg ik plots buikpijn. Ben maar gewoon vertrokken, want ik kon niet meer optimaal losgaan. Achteraf een goede keuze, want toen ik mij thuis op de porseleinen troon zette, kwam mijn vermoeden uit. Het had namelijk een zeer natte scheet geweest. xd

In begin vond ik de sfeer aan de vage kant. Paar hoepiehakkers en mensen die gewoon eens kwamen kijken hoe of wat het feest was. Halfweg Thera waren die mensen allemaal weg en stonden er nog zo’n 20 mensen vollebak te maaien. Moet weer een heerlijk zicht zijn geweest. De tracklists zullen wel volgen. Echt nie normoal! Was mijn eerste feest waar ik alleen heen ben gegaan. Moet toch zeggen dat me dat niet echt ligt. Gelukkig was de maai machine Simon er ook. Wat een vent ben je kerel! Even doorkomen na een hele dag Reminder en nog langer dan mij blijven. Was gezellig! Ook S/O naar Stefan die de zool onder zijn schoenen eraf heeft gestampt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
MelvinFR schreef:
Hoe was de opkomst uiteindelijk?

Om te huilen. Ik denk op het drukste moment 50 man. Het was in de grote zaal dus het was akelig leeg. Zou me niet verbazen dat dit het laatste hardstyle evenement in de Rodenburg is geweest. Is nu toch al een paar keer geweest dat ze het moeilijk hebben met volk te ronselen. Best jammer want het concept was gruwelijk vet.


Heeft puur te maken met welke dj's er komen draaien en wat het concept is. 26 mei is er weer een hardstylefeest maar daar komen namen die de mensen meer aanspreken met oa Sub Sonik, Killshot en Deadly Guns.

Ik zat te twijfelen of ik gister zou gaan maar ben toch niet gegaan omdat ik al wist dat ik het na minimaal een half uur al gezien had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 12:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

sennid schreef:
Helicaze schreef:
MelvinFR schreef:
Hoe was de opkomst uiteindelijk?

Om te huilen. Ik denk op het drukste moment 50 man. Het was in de grote zaal dus het was akelig leeg. Zou me niet verbazen dat dit het laatste hardstyle evenement in de Rodenburg is geweest. Is nu toch al een paar keer geweest dat ze het moeilijk hebben met volk te ronselen. Best jammer want het concept was gruwelijk vet.


Heeft puur te maken met welke dj's er komen draaien en wat het concept is. 26 mei is er weer een hardstylefeest maar daar komen namen die de mensen meer aanspreken met oa Sub Sonik, Killshot en Deadly Guns.

Ik zat te twijfelen of ik gister zou gaan maar ben toch niet gegaan omdat ik al wist dat ik het na minimaal een half uur al gezien had.


Namen die de mensen meer aanspreken en concept.. We hebben t hier over Thera, Geck-o Chris One, Degos & Re-Done, Psyched.. Die hebben allemaal op de grootste feesten gestaan. Thera bv laatst bij Loudness was abnormaal druk. Zelfde voor Chris One. Degos & Re-Done staan op de grootste feesten. En Geck-o en Psyched hun tracklists zijn altijd ongekend. Dat begrijp ik dan toch niet goed..

Concept lijkt me ok. Events als Origins en VWAB verkopen altijd uit. Ook Reminder was gisteren goed gevuld met een zelfde concept. Dit event is in mijn ogen te laat aangekondigd en te weinig in de schijnwerpers gezet. Daar kan je niet alles op steken natuurlijk maar dit heeft wel wat mee bepaald. Ik ken veel mensen die gewoon Reminder zijn gegaan omdat het vorige maal top was en ook al veel eerder ingepland stond.

Ik heb zelf helaas moeten afhaken omdat mijn auto dienst weigerde. Baal nog steeds als een stekker :( Wel echt jammer dat zo'n topaffiche maar zo'n publiek trekt. Ik verwacht in de toekomst dan nog minder diversiteit op line ups...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ook S/O naar Stefan die de zool onder zijn schoenen eraf heeft gestampt.

:lol: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 13:54 
 
Artiest

Ik schrok eerst wel van de lage opkomst, maar de sfeer was super! Iedereen ging helemaal uit z'n plaat tijdens mijn set, heerlijk :D ik heb genoten!

Net even mijn tracklist gecheckt:
01. Max Enforcer - Bring It Down
02. Geck-o & Stana - Mess With Me
03. Catatonic Overload - Goddamn
04. The Machine ft. Sasha F - Self Esteem Fund (Geck-o Remix)
05. Busho vs Joe-E - This Is Not Techno (Geck-o Remix)
06. ST - Popped & Locked (Vazard & Delete Remix)
07. Geck-o - Space Jam
08. Geal - Losing My Feelin' (Geck-o Remix)
09. Killaheadz - Fix Your Speakerz (Delete Remix)
10. Public Domain Soundsystem - Automatic Audio Overload (The Machine Remix)
11. T.C.C. - Nasty Bite
12. Tatarola - Insane
13. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
14. Zany meets The Beholder - Do You Want Heavy
15. DJ Gius - Nerve (Tarocco Mix)
16. Hunter - Sweetie (Tuneboy Remix)
17. JDX - Kick It In Ur Face
18. Geck-o & The Undoing - This Is It
19. Catatonic Overload - Environment (Delete Remix)
20. Geck-o - Assquake VIP
21. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
22. K-Traxx - Straight On 2007 (Tuneboy Wackie Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Potverdorie, wat een tracklist weer van Geck-o. Openen met Bring It Down. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was weer een heel gezellig maaifeest!

Net voor 23u30 binnen dus nog dat gratis ticket kunnen gebruiken. :P

Het was wel even schrikken toen ik de zaal in liep. Als bezoeker heb ik mij er niet aan gestoord. Maar ik kan het me inbeelden dat het voor de artiesten en organisatie wel een domper was.
Had gelukkig geen last van de vermoeidheid na Reminder. Maar de benen wilden op het einde nog nauwelijks mee. :D

Helicaze schreef:
Wat een vent ben je kerel!

Haha, tja dat verbaast mij soms ook hoor... Was reuze gezellig ;)
Oja Stefan, sorry dat ik die halve fanta over je heen kwakte :whistle:

Toch vond ik dat dit weekend nog niet actief genoeg was, dus ben ik vandaag nog 100 km in de Vlaamse heuveltjes gaan fietsen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Concept is prima. Maar het was gewoon een ongelukkige datum met o.a. Reminder en andere feesten. Ook het mooie weer werkt niet mee, het festivalseizoen is al geopend en dan gaan mensen niet meer zo snel op een binnenfeest staan.
En zoals Pino zegt, te laat aangekondigd en te weinig gepromoot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 20:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zo dan ook maar even mijn tracklist uitgetypt! Hulde aan de mensen die er waren en ook echt volledig los gingen! Daardoor heb ik me eigenlijk ook uitstekend geamuseerd :D

01. Dj Thera - The Battle (Classic Intro Version)
02. Open Source - 2012 (Catatonic Overload Remix)
03. Dj Thera & Pavo - All Get Down (Again)
04. T.C.C. - Never Get Enough
05. Dj Thera - Disturbia (The R3belz Remix)
06. Phrantic - Spells
07. Catatonic Overload - Overtime
08. The DizZorder ft R-Tillary - Vampires Dream
09. Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
10. Deetox - Black Magic
11. Dj Thera & Phrantic - Violence
12. Chris One - Scum
13. Rephex feat. Carnifex - Voice Of Noize
14. Catatonic Overload - Futile
15. Dj Thera & Frequencerz - Incoming
16. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Mix)
17. Wavolizer - Sympho
18. Catatonic Overload - Environment (Delete Remix)
19. Dj Thera - Doggystyle (Martin Gaus Edit)
20. Alphaverb - Substream (Dj Thera Remix)
21. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
22. T.C.C. - The Reason
23. Phrantic - Loudness Dj Tool
24. Deetox & Delete - Android
25. Dj Thera - Stash
26. Matt Restless - And It Goes
27. Catatonic Overload vs Dj Thera - Goddamn Therafied (Theracords Live Mix)
28. Dj Thera - The Twilight Breaking Zone Point (Mash-up)
29. Dj Thera - Celebrate
30. Prefix & Density - Soundwaves
31. Geck-e - Parallel Worlds
32. Deetox - Still Here (Delete Remix)
33. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ 2001 Edit)
34. Dj Thera ft Yuna-X - Surreal
35. Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize Bootleg)
36. Dj Thera & Delete - Ridiculous
37. Wavolizer - Done
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2018 21:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pff, wat moet dit een muzikaal hoogstaande avond geweest zijn :woot:. Bizar dat hier maar zo weinig volk was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 01:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
01. JDX - Kick It In Ur Face
02. DJ Stardust - The Trackmaster (Chemical Mix)
03. Tuneboy - Money Talks, Bullshit Walks (Hardstyle Masterz Remix (edit)
04. DJ Neck and Caffeine - Hard’Onez Bitch (DJ Activator Remix)
05. K-Traxx - Little Red Noisy Thing (TB Dub)
06. Zairon - Payback (Zatox Mix)
07. Dutch Master - Insomnia
08. Automatic DJz - Mad Lay
09. Alpha Twins - Smokin’
10. Tuneboy - Ombello Maledetto
11. Crypsis - Chaser
12. The Beholder and Max Enforcer - The Preacher
13. Pavo - Tekno Musik
14. Donkey Rollers - Overcome
15. Brennan Heart meets. Clive King - Fearless
16. Zairon - Deep Into Your Soul (Zatox Mix)
17. Project 1 - The Zero Hour
18. 2 Sidez - Freakin’
19. Stephy - 2 Asses & 4 Titties (Hardstyle Mafia and Mind Hunterz Remix)
20. Donkey Rollers - Voice Of Conscience


Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 08:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Toch vond ik dat dit weekend nog niet actief genoeg was, dus ben ik vandaag nog 100 km in de Vlaamse heuveltjes gaan fietsen. :cool:


:lol: Klasse pik.

Had enigszins verwacht dat het hier niet zo druk zou worden, maar slechts een mannetje of 50... Oei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een tracklists.. :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten