Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 10:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke line-up, maar in deze periode waar we al weer lekker overdag naar festivals kunnen ga ik mij niet meer wagen aan een nachtfeestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja echt verschrikkelijk dat er nu meerdere mogelijkheden per jaar zijn om raw classics te kunnen horen :/
1 Keer per jaar is prima maar als het iets meer is wordt je er dus echt mee dood gegooid en kun je er onmogelijk aan ontkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 12:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Yes weer draaien hier! Blijft een toptent!

Denk de namen die hier staan juist totaal niet de hitjes draaien dus overlord aan steeds dezelfde tracks horen op de Raw classics feestjes zal niet gebeuren.

Ps. Kan ik ook in de line-up gezet worden. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 12:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

voor 10,- zeker aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 12:57 
 
Hardtraxx Elite

Hoogstwaarschijnlijk hier wel aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat ik trouwens echt niet begrijp is dat er nu zelfs al geklaagd wordt dat Raw Classics uitgemolken gaan worden. Als je line-ups zoals deze blijft krijgen, waarom zou je dan godsnaam klagen. Dit zijn net DJ's die al die vergeten platen draaien waar iedereen hier (ik ook) altijd zo op zit te geilen.

Line-ups als deze met dit concept, laat maar komen verdorie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook wel van mening dat juist deze artiesten keer op keer unieke setjes kunnen neerzetten! Overigens niet aanwezig waarschijnlijk, mede door de afstand en de locatie die ik niet echt ideaal vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ja echt verschrikkelijk dat er nu meerdere mogelijkheden per jaar zijn om raw classics te kunnen horen :/
1 Keer per jaar is prima maar als het iets meer is wordt je er dus echt mee dood gegooid en kun je er onmogelijk aan ontkomen.

Dit inderdaad ja. Letterlijk het tweede raw classics concept wat verschijnt, toch? Snap niet precies waarom hier nu moeilijk over gedaan wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Delt-A schreef:
Ja echt verschrikkelijk dat er nu meerdere mogelijkheden per jaar zijn om raw classics te kunnen horen :/
1 Keer per jaar is prima maar als het iets meer is wordt je er dus echt mee dood gegooid en kun je er onmogelijk aan ontkomen.

Dit inderdaad ja. Letterlijk het tweede raw classics concept wat verschijnt, toch? Snap niet precies waarom hier nu moeilijk over gedaan wordt.

Snap je het echt niet of wil je het niet snappen? Is toch logisch dat mensen hierover kúnnen vallen als er net een succesvolle eerste editie van Origins is geweest en er in 1 week tijd zowel een compleet feest, als een stage in hetzelfde thema worden aangekondigd. En dit is nog maar in de eerste 2 weken na het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 14:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is niet dat men zegt van OH HET WORDT UITGEMOLKEN.

Maar zeggen dat er na het succes van Origins plots 2 a 3 feesten/podia opduiken met het zelfde idee. Ze zeggen niet dat het uitgemolken wordt maar meer een "in b4 het uitgemolken wordt".
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 14:57 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus mensen, Google anders even op het woord 'sarcasme'.

Ik snap zelf ook wel dat dit pas het tweede feest is, maar ik zie de bui nu al hangen dat ook dit net als die normale Classics feestjes weer volledig uitgeknepen gaat worden. Nu is het allemaal nog leuk, maar als we straks om de maand weer een zelfde line-up hebben zoals met de Classics feesten het geval was denk ik niet dat iedereen hier nog speciaal over denkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeveel 'normale' feesten zijn er al wel niet met een classics stage? Daar wordt het ook 'uitgemolken', maar vinden velen het een verademing dat er een dergelijke stage is. Aangezien er tegenwoordig al zoveel RAW feesten zijn, zie ik het na het succes van Origins wel gebeuren dat er ook meer RAW classics stages komen. Zie dit niet direct als uitmelken, eerder als variatie in het aanbod. Je hoeft ook niet naar al die feesten, dan hou je het voor jezelf leuk :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:06 
 
Hardtraxx Elite

Precies, je hóeft er niet naar toe. Ik vind helemaal mooi zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hoeft er ook niet naar toe, maar het is toch geweldig als er naar een feest toe vanuit bijna iedereen die heen gaat zo’n ontzettende hype is, deels ook omdat het ook zoiets exclusiefs is. Dat zou wel verdwijnen met meer van deze feesten, het is dan niet meer speciaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ze zeggen niet dat het uitgemolken wordt maar meer een "in b4 het uitgemolken wordt".

Oh ja, nee dan is het goed hoor. Ik dacht al, hoe heb ik het zo verkeerd kunnen interpreteren.

Basshunterzz schreef:
Jezus mensen, Google anders even op het woord 'sarcasme'.

Ja dahag. Gooien we het daar nu op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Je hoeft er ook niet naar toe, maar het is toch geweldig als er naar een feest toe vanuit bijna iedereen die heen gaat zo’n ontzettende hype is, deels ook omdat het ook zoiets exclusiefs is. Dat zou wel verdwijnen met meer van deze feesten, het is dan niet meer speciaal.


Eigenlijk gewoon maar 1 keer per jaar een Hardstyle feest geven. Kunnen organisaties dat niet afspreken met z'n allen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
En het geluidssysteem in Rodenburg = (L) :drool:

Misschien als ze het op een normaal volume zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ben ook wel van mening dat juist deze artiesten keer op keer unieke setjes kunnen neerzetten!


Hier twijfel ik ook zeker niet over. Eigenlijk alle artiesten in deze line-up snappen goed hoe je unieke setjes neerzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Ja dahag. Gooien we het daar nu op?


Oh nee sorry, als jij het zegt was mijn reactie dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Je hoeft er ook niet naar toe, maar het is toch geweldig als er naar een feest toe vanuit bijna iedereen die heen gaat zo’n ontzettende hype is, deels ook omdat het ook zoiets exclusiefs is. Dat zou wel verdwijnen met meer van deze feesten, het is dan niet meer speciaal.


Hier doel ik voornamelijk op. Ondanks dat ik het zelf allemaal niet ga bezoeken is het hele speciale er wel vanaf als in de zomer elke week zo'n stage te bezoeken valt. Maar laten we hopen dat het een keer mee valt met uitknijpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 17:54 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Je hoeft er ook niet naar toe, maar het is toch geweldig als er naar een feest toe vanuit bijna iedereen die heen gaat zo’n ontzettende hype is, deels ook omdat het ook zoiets exclusiefs is. Dat zou wel verdwijnen met meer van deze feesten, het is dan niet meer speciaal.


Klopt, maar er zijn ook genoeg exclusieve artiesten (denk aan een The R3belz bijv) die lang niet overal zullen staan.
Natuurlijk moet het niet overal zo zijn, maar bijvoorbeeld Rebirth met Crypsis als afsluiter op de classic stage is toch heerlijk. Hiermee bedoel ik dat het leuk zou zijn als er een classic stage is om overdag wat euforische artiesten er neer te zetten en 'savonds wat meer RAW. Die ontwikkeling zie ik graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
pim0412 schreef:
Ja dahag. Gooien we het daar nu op?


Oh nee sorry, als jij het zegt was mijn reactie dat niet.

Gaat niet echt op als je in de post hierna gewoon weer exact hetzelfde punt maakt volgens mij. Maar goed, prima zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 18:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Snap je het echt niet of wil je het niet snappen?


Ik ben het echt steeds meer eens met deze quote.

Denk je nou serieus dat mensen boos zijn dat dit concept komt? Lachende smiley geeft het serieuze ook aan. Zo boos zijn we.

Het viel gewoon op, er verschenen meerdere raw classics concepten direct na Origins, gewoon een Heh momentje.
Degene die dit serieus denken, die maken inderdaad van een mug een olifant. Alleen maar beter dat je meer van dit soort concepten hebt toch? Het ligt compleet aan je zelf hoe snel je er zat van wordt, je kiest zelf naar hoeveel van die feesten jij gaat.

Het enige probleem wat er eventueel kan komen in de toekomst als er veel van dit soort feesten komen is dat er net zoals met classics feesten een vast groepje artiesten wordt geboekt dat altijd volle zalen trekt waardoor er ook geen verrassende line-ups meer komen. Maar met Shockerz-Events hebben we in ieder geval eens per jaar een degelijke line up voor dit concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas tegelijk met XXlerator Spotlight.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 16:46 
 
Organisator

Gewoon een beetje lekker dansen. :whistle:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten