Jammer dat ik dat heb moeten missen. Dat gaat me geen tweede keer gebeurenwrote:ik vind het helemaal mooien wij draaiden ook digital abuse op de 5 years party
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Waarschijnlijk wel aanwezig met m'n Malice shirt. Lekker Main Concern supporten 
wrote:Jammer dat ik dat heb moeten missen. Dat gaat me geen tweede keer gebeurenwrote:ik vind het helemaal mooien wij draaiden ook digital abuse op de 5 years party
Er ontstaat nog niet echt een aanloop naar de line-up he... 
ik zou ipv bijvoorbeeld sasha f, digital abuse vs enigmato ontzettend vet vinden
schat de kansen helaas klein in
schat de kansen helaas klein in
Ik dacht dat dit het allerlaatste feest zou zijn waar Main Concern zou draaien, maar ze staan een week later op Shockerz?
Het is toch nooit ergens door hun bevestigd dat dit hun laatste optreden zou zijn? Of heb je daar een bron van?wrote:Ik dacht dat dit het allerlaatste feest zou zijn waar Main Concern zou draaien, maar ze staan een week later op Shockerz?
Oh sorry als dit boos overkomt, dat ben ik niet hoor
Als je ook in het topic terug leest is er al vaker aangegeven dat dit niet het laatste feest is... eerste pagina alwrote:Ik dacht dat dit het allerlaatste feest zou zijn waar Main Concern zou draaien, maar ze staan een week later op Shockerz?
Lineup komt binnenkort, aldus bass protocol's facebook
Lijkt me logisch.wrote:Lineup komt binnenkort, aldus bass protocol's facebook
-
COrganisator
- 180 posts member since 2013
- last seen Aug 2018
wrote:Lijkt me logisch.
wrote: Binnenkort, daar hebben we wat aan!
wrote:Lineup komt binnenkort, aldus bass protocol's facebook
Beetje geduld, het is het waard.
Tijd van het feest: 23:00 - 7:00
en duurt lang met lineup
en duurt lang met lineup
Full lineup:
Main Concern
Delete
N-Vitral
Hardstyle Mafia
Radiance
Digital Abuse
Rebelion
Surprise Act.
Main Concern
Delete
N-Vitral
Hardstyle Mafia
Radiance
Digital Abuse
Rebelion
Surprise Act.
Heel erg jammer dat Rebelion hier staat. N-Vitral had van mij ook niet gehoeven eerlijk gezegd. Wel een dik pluspunt voor Digital Abuse.
Benieuwd naar de special act, hopelijk maken Vazard & Mind Dimension hier deel van uit!
Last edited by Indy on , edited 1 time in total.
Rebellion
Ik hoop zo erg dat de surprise set van Vazard is.
Ik hoop zo erg dat de surprise set van Vazard is.
++++ dat digital abuse er staat.
--- voor rebelion, hoeft van mij niet op dit feest.
--- geen vazard (suprise act?)
verder gewoon een dikke line-up, wordt hoe dan ook een knalfeest
--- voor rebelion, hoeft van mij niet op dit feest.
--- geen vazard (suprise act?)
verder gewoon een dikke line-up, wordt hoe dan ook een knalfeest
Die kans is klein, maar ik hoop het ook.wrote:Ik hoop zo erg dat de surprise set van Vazard is.
waarom acht je de kans klein? gewoon nieuwschierigheid.wrote:Die kans is klein, maar ik hoop het ook.wrote:Ik hoop zo erg dat de surprise set van Vazard is.
Pff Yannick, jij was moeilijk snel haha.
En dus was je me net voor.
Maar dit is toch wel een lekkere!
Of zijn de meningen verdeeld?
En dus was je me net voor.
Maar dit is toch wel een lekkere!
Of zijn de meningen verdeeld?
-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
Acht de kans ook klein, Vazard lijkt me niet een act die je geheim gaat houden, en is ook wel lastig om te boeken denk ik.. maar hij hoort wel gewoon op dit feest te staan, laten we het hopen! Ook Mind Dimension had ik hier wel verwacht.
Hele dikke lineup trouwens, ook Rebelion heb ik zin in, ben ik echt geen fan van maar ik ben wel benieuwd hoe dit live gaat. Digital Abuse had ik niet verwacht, vet! Hopelijk weet die nog hoe je moet draaien.
N-vitral had ik wel verwacht, kan heel goed en hard draaien, prima afsluitact, wellicht b2b met Main Concern. Hoe dan ook gaat dit een bizar lompe en hopelijk een gezellige avond worden, heb er zin in! 
Hele dikke lineup trouwens, ook Rebelion heb ik zin in, ben ik echt geen fan van maar ik ben wel benieuwd hoe dit live gaat. Digital Abuse had ik niet verwacht, vet! Hopelijk weet die nog hoe je moet draaien.
Last edited by alexxie on , edited 1 time in total.
Moneys denk ikwrote:waarom acht je de kans klein? gewoon nieuwschierigheid.wrote:Die kans is klein, maar ik hoop het ook.wrote:Ik hoop zo erg dat de surprise set van Vazard is.