Die gaan ze echt wel draaien hoor!wrote:Zou toch wel heel nice zijn als Zirkum of Main Concern Voyager 2 eens draaien, die wil ik al zo lang live horen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Op Defqon hebben ze hem gedraaid. Die kicks gaan belachelijk hard. Sindsdien nergens meer langs horen komen. Hopelijk zaterdag!wrote:Zou toch wel heel nice zijn als Zirkum of Main Concern Voyager 2 eens draaien, die wil ik al zo lang live horen
er zijn zo ontzettend veel nummer waarvan ik hoop dat ze gedraaid worden.
heb hier ontzettend veel zin in
heb hier ontzettend veel zin in
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat al Main Concern's werk langs gaat komen, muv misschien een paar wat minder bekende tracks van Infexious HS ofzo, zoals de Mindfuck EP.
Verder hoop ik vooral dat MC gewoon de originele Dark Universe en met name Ultimate Reality gaat draaien. Prima als de remixen ook voorbij komen (Ultimate Reality rmx komen we sowieso al niet onderuit) maar dan ook het origineel graag.
Verder hoop ik vooral dat MC gewoon de originele Dark Universe en met name Ultimate Reality gaat draaien. Prima als de remixen ook voorbij komen (Ultimate Reality rmx komen we sowieso al niet onderuit) maar dan ook het origineel graag.
Last edited by pim0412 on , edited 1 time in total.
Pineapple zou ik ook wel eens live willen horen! 
Nice, deuren half uur eerder open zou heel mooi zijnwrote:We gaan kijken of we dit kunnen realiserenwrote:Wordt de zaal eerder geopend? Voor 23u bedoel ik dan. Bij Spoontech 5Y was dit denk ik niet het geval en het binnen komen duurde ook best lang. Er zullen best wel wat mensen zijn die Digital Abuse zoveel mogelijk willen zien. Als je dan het eerste halfuur moet missen wegens bovenstaande reden, zou best jammer zijn.
Toch maar Bobben naar dit feest, denk dat Rebelion wel mehh wordt na al dat spoon geweld en met hc heb ik niks. Wel zin in een avondje lomp maaien
.
verrek, dan heb ik hem op Defqon gehoordwrote:Op Defqon hebben ze hem gedraaid. Die kicks gaan belachelijk hard. Sindsdien nergens meer langs horen komen. Hopelijk zaterdag!wrote:Zou toch wel heel nice zijn als Zirkum of Main Concern Voyager 2 eens draaien, die wil ik al zo lang live horen
Wellicht toch nog niet meer aanwezig 
!!!!!!!!wrote:last resort
Oja, zou top zijn als de zaal inderdaad wat eerder open kan gaan. Vorige keer ook een gedeelte van Infirium & D-Verze gemist hierdoor..
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Zie dat er 60% verkocht is. Vind dit wel jammer. Hoewel de zaal vorige keer te klein was en natuurlijk in de grote meer kunnen hoop ik niet dat een avond wordt met grote lege gaten in het publiek, dat hebben de heren van MC en de rest van de djs ook niet verdiend
Hopelijk wordt er nog zo'n 20% verkocht.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Jammer dat het zo ver weg is en klote met ov, anders zou ik hier graag een keertje bij willen zijn als spoontech noob (sorry hardtraxx
)
wrote:Zie dat er 60% verkocht is. Vind dit wel jammer. Hoewel de zaal vorige keer te klein was en natuurlijk in de grote meer kunnen hoop ik niet dat een avond wordt met grote lege gaten in het publiek, dat hebben de heren van MC en de rest van de djs ook niet verdiend
wrote:60% bij ons op de maandag is juist aardig veel, laatste week verkopen we altijd het meeste aantal kaarten.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Oke tof, dit wist ik niet bedankt voor de geruststelling.wrote:wrote:Zie dat er 60% verkocht is. Vind dit wel jammer. Hoewel de zaal vorige keer te klein was en natuurlijk in de grote meer kunnen hoop ik niet dat een avond wordt met grote lege gaten in het publiek, dat hebben de heren van MC en de rest van de djs ook niet verdiend
Hopelijk wordt er nog zo'n 20% verkocht.wrote:60% bij ons op de maandag is juist aardig veel, laatste week verkopen we altijd het meeste aantal kaarten.
Dat zou echt super zijn inderdaad. Veel liefhebbers die een act als Digital Abuse niet willen missen.
Waaronder ik
Tof om te zien dat Club Rodenburg mee leest
Waaronder ik
Tof om te zien dat Club Rodenburg mee leest
En inmiddels al 67% verkocht, die dag zelf zou het wss ook wel hard gaan, zou perfect zijn als er ronde 80% verkocht is ofzo. ZININ
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
moet de quote wel eer aan doen hewrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Kan helaas geen bier drinken zaterdagwrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME