*bragging rightswrote:Ik denk en hoop toch dat de surprise act een speciale act is die gecentreerd is rond 'The Punch Patrol', waarschijnlijk met een aantal ontbrekende Spoontechnicians die nu missen op de lineup.
Maar echt heel erg gaaf dit!
*bragging rightswrote:Ik denk en hoop toch dat de surprise act een speciale act is die gecentreerd is rond 'The Punch Patrol', waarschijnlijk met een aantal ontbrekende Spoontechnicians die nu missen op de lineup.
altijd kei gezelligwrote: Tis een kut verbinding maar ik hoef het bier niet te laten staan. Moet wel weer sochtends wachten op de trein.
Er vertrekt er 1 naar volgens mij Afrika (of een ander continent)wrote:Waarom willen ze eigenlijk gaan stoppen?
https://www.facebook.com/mainconcernoff ... =3&theaterwrote:Waarom willen ze eigenlijk gaan stoppen?
India dacht ikwrote:Er vertrekt er 1 naar volgens mij Afrika (of een ander continent)
i know how you feel haha, ga ook alleen, maar wil ook wel een pilsje drinken. dus ga vast wel met OV uiteindelijkwrote:Alleen nog twijfel of ik met ov kom of met de auto. Lastig.
Tis een kut verbinding maar ik hoef het bier niet te laten staan. Moet wel weer sochtends wachten op de trein.
Auto maakt alles zoveel relaxter maar kan ik niet drinken.
Oh dilemma.
En je moet niet heel toevallig vanuit het oosten komen. Enschede / Hengelo ofzowrote:i know how you feel haha, ga ook alleen, maar wil ook wel een pilsje drinken. dus ga vast wel met OV uiteindelijkwrote:Alleen nog twijfel of ik met ov kom of met de auto. Lastig.
Tis een kut verbinding maar ik hoef het bier niet te laten staan. Moet wel weer sochtends wachten op de trein.
Oh dilemma.
wel uit het oosten, kom vanuit hardenberg via zwolle gok ikwrote:En je moet niet heel toevallig vanuit het oosten komen. Enschede / Hengelo ofzowrote:i know how you feel haha, ga ook alleen, maar wil ook wel een pilsje drinken. dus ga vast wel met OV uiteindelijkwrote:Alleen nog twijfel of ik met ov kom of met de auto. Lastig.
Oh dilemma.
wrote:Alleen nog twijfel of ik met ov kom of met de auto. Lastig.
Oh dilemma.
i know how you feel haha, ga ook alleen, maar wil ook wel een pilsje drinken. dus ga vast wel met OV uiteindelijk
En je moet niet heel toevallig vanuit het oosten komen. Enschede / Hengelo ofzo
wel uit het oosten, kom vanuit hardenberg via zwolle gok ik