Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 23:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

!ATTENTIE!

Voor de mensen die komen ....

Ik heb vanmiddag het geluid mogen aanschouwen met de extra subs, VERGEET NIET je OORDOPPEN!

Normaal kan ik prima rondlopen op een feest zonder doppen, maar zaterdag word echt best wel heftig.

Dat wilde ik even extra benadrukken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor de tip :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jullie spelen met mijn privé!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Niet genoeg kaarten verkocht?


Nee hoor, behulpzaam :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me niet herinneren me aangemeld te hebben voor een sms-dienst :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 17:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Charon_NL schreef:
Cruelty schreef:
Niet genoeg kaarten verkocht?


Nee hoor, behulpzaam :)


Hij doelde op de sms-berichten denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 18:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Charon_NL schreef:
Cruelty schreef:
Niet genoeg kaarten verkocht?


Nee hoor, behulpzaam :)


Hij doelde op de sms-berichten denk ik :P


Oh daar weet ik niks van helaas, gaat idd beetje ver. Daar kan ik helaas niemand mee helpen :(

Heb iig er zin in morgen, maar nu eerst verder met plaatjes poetsen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik kan me niet herinneren me aangemeld te hebben voor een sms-dienst :/

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Norther66 schreef:
Ik kan me niet herinneren me aangemeld te hebben voor een sms-dienst :/

Dit dus.


tijdens het aanmaken van een account om tickets te kopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 02:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad wattefak, kan ik binnenkort ook briefpost en telefoontjes verwachten?

Als ze via de sms nou zouden sturen dat je morgen(vandaag) maar beter je oordoppen mee kon nemen had ik het nog wel kunnen waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 02:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Norther66 schreef:
Ik kan me niet herinneren me aangemeld te hebben voor een sms-dienst :/

Dit dus.


Ja wtf is dit voor ongein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 11:48 
 
Hardtraxx Veteran

Waar je al om druk maakt :').
Smsje lezen en verwijderen, big deal.
Wees blij dat ze niet bellen. Ik weet zeker dat hun ook wel snappen dat zoiets niet gewaardeerd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moest je nou betalen om te parkeren? Weet iemand dat nog van spoontech avond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja was 4 euro volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 15:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meestal €3 zover ik weet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou alles geregeld. Als het mee zit bij de ingang pakken we nog een half uurtje Charon mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2016 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel dikke platen gehoord gister!

Nog een half uurtje Charon mee kunnen pakken met z'n vinyl setje, ja leuk enzo... maar als ik als binnenkom plaat Delomelancum naar me krijg toegegooid is de toon van de avond toch wel een beetje gezet. Fucking dik.
Verder leuke plaatjes gehoord en leuk gedraaid.

Frequencerz hebben geen nieuwe platen gedraaid die hier op het forum nog niet staan, behalve de nieuwe collab met Da Tweekaz dan. Was vet en gezellig maar ik had wel het idee dat Frequencerz de populairste act van de avond waren en dat het meer om hun ging dan om Ran-D :lol:

Ran-D draaide een paar leuke verassingen. Shallow Waters onder andere... heel erg vet om live te horen. Ook draaide hij een nieuwe solo plaat met echt een foeilelijke kick. Kan door het geluid komen, maar die deed echt pijn aan mijn oren. Verder wat Gunz for Hire platen en z'n laatste paar solo releases.

B-Front... tsja.... beginnen met Visions, vervolgens World Outside en dan Cats, Jets en Breaks draaien... Gaat nergens meer over natuurlijk. Verder +1000000 voor Acid Nightmare Zany remix en Back Again. Zeker Back Again, gewoon helemaal draaien :worship: :worship: verder weer de nieuwe collabs gehoord en uiteraard de laatste nieuwe solo platen.

Na 3 platen van Adaro naar huis gegaan, toch nog even Answers mee gepikt.

Zaal 1 is duidelijk beter dan die 2de zaal tijdens de Spoontech avond. Alleen is deze locatie nog steeds ruk. Het meeste personeel heeft er weinig zin in, het geluid is nog steeds zeer beperkt, enkel in het midden klinkt het goed. Maar het grootste nadeel zijn die buizen aan het plafond die de hele tijd druppelen. Wil je niet zeiknat worden, dan moet je of in de verdrukking in het midden staan, of helemaal aan de zijkant waar het geluid echt helemaal ruk is. Ik denk dus niet dat ik nog snel terug zou gaan naar deze locatie.
Het aantal dagjes mensen en het VDK gehalte was ook achterlijk hoog. Heb denk 2 mensen gezien die niet VDK waren, en dat waren de 2 mensen waarmee ik erheen ben gegaan xd

Verder dankzij een geweldige set van Bob toch wel weer prima vermaakt :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten