Woont iig in Nederland voortaan.
Had toch maar op de PVV moeten stemmen...wrote:Woont iig in Nederland voortaan.
Had toch maar op de PVV moeten stemmen...wrote:Woont iig in Nederland voortaan.
Oke, dan weet ik dat dus ook weer.wrote:De combinatie van hype en kwalitatief minder sterke producties kan altijd op veel negativiteit rekenen vanuit HT, vandaar.
Inderdaad, het snel releasen van veel de zelfde soort platen die vaak niet goed zijn afgewerkt. Naast het feit dat in veel mensen hun ogen de fanbase enorm raar is. Plus het feit dat dit meer aandacht zou krijgen dan het verdient.wrote:Oke, dan weet ik dat dus ook weer.wrote:De combinatie van hype en kwalitatief minder sterke producties kan altijd op veel negativiteit rekenen vanuit HT, vandaar.
Ik dacht dat mijn VIP kaart met eigen hek om op te zitten wel in de smaak zou vallen.wrote:Ja eensch verder hoor, ben er ook geen fan van ofzo![]()
de gearbox formule is:
- fb bericht plaatsen dat je hardste kick ooit gemaakt hebt
- jezelf filmen en ongemakkelijk je eigen kickroll mee trommelen
- releasen
- profit
Vind de grappen alleen zo flauw worden, en elke keer hetzelfde verhaal weer. Wel SO naar degene die 'de pinsir' heeft bedacht, die was goud!
Hoera!wrote:oke voor deze keer
10 internetpunten voor jou
Buiten dat ie er heeft gewoond, is hij het nooit geweest... Heeft de Oekraïense nationaliteit.wrote:Oke serieuze vraag dan: is Unresolved geen Italiaan meer?
Irritatiemomentjes (page 966)wrote: Vind de grappen alleen zo flauw worden, en elke keer hetzelfde verhaal weer. Wel SO naar degene die 'de pinsir' heeft bedacht, die was goud!
Dat is op z'n minst 100 internetpunten waard! Gefeliciteerd!wrote:Irritatiemomentjes (page 966)wrote: Vind de grappen alleen zo flauw worden, en elke keer hetzelfde verhaal weer. Wel SO naar degene die 'de pinsir' heeft bedacht, die was goud!