Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 18:27 
 
Hardtraxxer

Line-up

AREA 1 : HARDSTYLE

WILDSTYLEZ / COONE / B-FRONT / PSYKO PUNKZ
ENDYMION / DA TWEEKAZ / AUDIOFREQ / JOSH & WESZ
IN-PHASE / OUTLANDER / SUBSTANCE ONE / MC CHUCKY

AREA 2 : JUMP, TEK & CLASSICS

MARK WITH A K / RUTHLESS / DEMONIAK / TEKA B LIVE
DAVOODI vs BESTIEN aka CRUNK'D LIVE / DR RUDE
DARK-E / DR PHUNK / DEF TOYS / DJ GHOST / JONES
AKYRA / DAVE D / LOWRIDERZ aka GORDON SMITH & HABITANE

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 19:07 
 

KOENE! :worship:

laten we alle teksten meebleren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig :) Het is dichtbij en vorig jaar goed vermaakt.

Heb niet echt zin om op oudejaarsavond ver met de trein reizen... Bij de volgende editie van Freaqshow zal ik waarschijnlijk aanwezig zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 22:17 
 
Hardtraxx Veteran

Altijd hetzelfde kliekje bij die Belgische feesten, grappig om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 22:46 
 
Hardtraxxer

Aanwezig, zal wel tof worden! Had wel (ietsje) meer van de line-up verwacht :s
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 16:15 
 
Hardtraxxer

Vond ik toch wel zeer geslaagd, beter dan ik verwacht had
die megamix van da tweekaz :drool: :love:
verder waren de sets van B-Front en Wildstylez zeer goed, Josh en Wesz hebben me ook blij verrast!
Bij de aftelling stonden denk ik bijna alle 'tekkers' bij de hardstyle stage en dat was irritant ,veel te weinig plaats.
Headbanger van Coone ook gehoord, toch wel een zaalig nummer dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard With Style schreef:
Vond ik toch wel zeer geslaagd, beter dan ik verwacht had
die megamix van da tweekaz :drool: :love:
verder waren de sets van B-Front en Wildstylez zeer goed, Josh en Wesz hebben me ook blij verrast!
Bij de aftelling stonden denk ik bijna alle 'tekkers' bij de hardstyle stage en dat was irritant ,veel te weinig plaats.
Headbanger van Coone ook gehoord, toch wel een zaalig nummer dat!


Hoe was de 'aftelsfeer'? Vorig jaar was die alles behalve leuk. Echt trieste boel, precies of nieuwjaar is een dag zoals alle anderen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 21:00 
 
Hardtraxxer

Ik kreeg er (persoonlijk) kiekevel van ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 23:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rayn schreef:
Ik kreeg er (persoonlijk) kiekevel van ;)


Alrighty, top! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 11:45 
 
Hardtraxxer

Ik vond hem minder, aftellen 10 ..9... en dan bam nieuwjaar wat geroep 5 seconden later starte een track van Noisecontrollers (ben vergeten welke). Dit had ik wel beter verwacht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 14:09 
 
Hardtraxxer

Break The Show ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 19:15 
 
Hardtraxxer

Rayn schreef:
Break The Show ;)

dagtik al maar was nietmeer zeker ;p bedankt
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten