POMMERENNNNGGGGG
Aanwezig dus!
Aanwezig dus!
wrote:POMMERENNNNGGGGG![]()
![]()
Aanwezig dus!
Ik ben niet paars, gewoon vuurroodwrote:Toch wel aanwezig
Vik, kom ook gezellig! Is voor mij ook pokke eind!
En ook ik ga denk ik maar op zn Pommers
Alleen niet paars.
Ja, ik ben vanavond thuis. Ik ga vrijdag al richting zaandam, dus ik ben het hele weekend ook niet in het schattige kampenwrote:Chukkels,
Uw held van vandaag.
Chuck, ben je vnv thuis? Kan ik m dan even ophalen? Want ik ga zaterdag voor Bass Academy eerst de hele dag naar Nando
wrote:wrote:POMMERENNNNGGGGG![]()
![]()
Aanwezig dus!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet paars, gewoon vuurroodwrote:Toch wel aanwezig
Vik, kom ook gezellig! Is voor mij ook pokke eind!
En ook ik ga denk ik maar op zn Pommers
Alleen niet paars.
Ok, dan gaan we ook geen Space Academy zeggen...wrote:Bier Academy!
Laat het mijn pappie en mammie maar niet horen..wrote:Ok, dan gaan we ook geen Space Academy zeggen...wrote:Bier Academy!
Maar gewoon algemeen:
Drugs Academy!
Die zitten dan in Spanje, dus die horen nikswrote:Laat het mijn pappie en mammie maar niet horen..wrote:Ok, dan gaan we ook geen Space Academy zeggen...wrote:Bier Academy!
Maar gewoon algemeen:
Drugs Academy!
Jouwe ja, mijne niet.wrote:Die zitten dan in Spanje, dus die horen nikswrote:Laat het mijn pappie en mammie maar niet horen..wrote: Ok, dan gaan we ook geen Space Academy zeggen...
Maar gewoon algemeen:
Drugs Academy!
Haha dat is wel heel goed mogelijk iddwrote:Je was zo rood dat je bijna paars aanliep
Awh, ik had ze ook wel willen uitlaten enzo hoor.wrote:De honden zitten al in de kennelGaan lekker logeren, dus ik heb nergens last van
Haha ik heb het bewijs.wrote: Haha dat is wel heel goed mogelijk idd
Die van mij maar 2 per ouder. Dus 4 in totaalwrote:Ze hebben overal ogen, kijk maar uit...
Echt hoor, ik weet nog toen ik ontgroend werd, was een x op zaterdagavond en ik moest toen nog om 12 uur htuis zijn ofzowrote:Ze hebben overal ogen, kijk maar uit...
Wat heb je gezegd dan? Dat ie MMA Remix & Gangsta moet draaien?wrote:Beter luisterd Tatanka ff op Facebook
Ja maar jouw moeder, Pommer, is een speciaaltje hoor...wrote:Echt hoor, ik weet nog toen ik ontgroend werd, was een x op zaterdagavond en ik moest toen nog om 12 uur htuis zijn ofzowrote:Ze hebben overal ogen, kijk maar uit...en toen ik thuis kwam wist m'n moeder het al en zelfs wie het was
Haha ja sowieso, dan kan me nacht niet meer stukwrote:Wat heb je gezegd dan? Dat ie MMA Remix & Gangsta moet draaien?wrote:Beter luisterd Tatanka ff op Facebook
Dat zeggen er wel meerwrote:Ja maar jouw moeder, Pommer, is een speciaaltje hoor...wrote:Echt hoor, ik weet nog toen ik ontgroend werd, was een x op zaterdagavond en ik moest toen nog om 12 uur htuis zijn ofzowrote:Ze hebben overal ogen, kijk maar uit...en toen ik thuis kwam wist m'n moeder het al en zelfs wie het was
Ja.. ik had al kaartje voor 7,50.. Maar kan eigenlijk geen rooie cent missen (vanwege dominator)wrote:Kosten delen dan he met iemand