Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat krijg je als je de organisatoren van Nederlands hardste feesten laat samen werken met één van Nederlands grootste Hardstyle iconen? Dat is een vraag die meteen in je opkomt bij het aanschouwen van BKJN events nieuwste project. Toen zij met Dj Luna in gesprek raakten over een eventuele samenwerking, stonden de neuzen dan ook direct de zelfde kant op.
De Hardstyle van tegenwoordig begint zich steeds meer op te splitsen in meerdere varianten van euforisch naar de wat rauwere kant. Speciaal voor de mensen die van stevig houden en geen zin hebben in lange breaks organiseren zij dit nieuwe concept. Het wordt weer eens tijd voor een ouderwets potje rammen. Niks meer, niks minder, gewoon lekker vol gas.
Bass Academy zal dan ook niet weer het zoveelste Hardstyle feestje worden met alleen maar hitjes. Het beloofd een evenement te worden in de stijl en de gedachten van Dj Luna.

Wat? Bass Acadamy
Waar? ARE48, Zaandam
Wanneer? Paaszondag 24 april 2011
Hoe laat? 23.00 - 06.00
Prijs? Voorverkoop 18 euro | Deurverkoop 25 euro

Line-Up:

Alphaverb
B-Front
Crypsis
Luna
Zatox
MC: Ruffian

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is dé after van Loudness :D

Denk toch maar hier aanwezig ipv de drukte bij Xxlerator. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga denk ik wel met je mee Chukkels. :P Line-up ziet er dik uit, en nog lekker dichtbij ook! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik ga denk ik wel met je mee Chukkels. :P Line-up ziet er dik uit, en nog lekker dichtbij ook! :D

Wil je wel mee met ons xd

Maar ziet er leuk uit. Als ik nog kracht heb ben ik wel aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet nog ff kijken, april is sowieso al geen goedkope maand met KO en Loudness + daarna ben ik wss gehandicapt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Moet nog ff kijken, april is sowieso al geen goedkope maand met KO en Loudness + daarna ben ik wss gehandicapt. :P


Je hebt maandag om uit te kateren op Paasmaandag :P

April wordt zo'n geniaal vette maand, niet normaal gewoon! :woot:

No way dat XXlerator deze line-up gaat overtreffen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga sowieso niet spacen dat weekend dus. :P Gaat er meer om dat ik dan niet meer kan lopen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel even kijken. Andere optie is Zandvoort/Bloemendaal aan zee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Misschien wel even kijken. Andere optie is Zandvoort/Bloemendaal aan zee.

Wat is is daar te doen dan? Ik had misschien als andere mogelijkheid Awakenings in Amsterdam, maar dit kan ik niet laten lopen haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 17:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kut dat t zo ver weg is, anders had ik het wel geweten! Ziet er erg leuk uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Kut dat t zo ver weg is, anders had ik het wel geweten! Ziet er erg leuk uit!

Ik woon in Amsterdam, maar voor mij is het ook nog een half uur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is vet :woot: eindelijk een keer wat in de buurt, 15 minuutjes fietsen voor mij!
Hoop dat de locatie vet is, line-up is iig dik :D

Edit: zie dat het gewoon in de North Sea Venue is, vette locatie dus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou wel willen, maar waarschijnlijk zit ik die dag in een rolstoel, of lig ik op bed.
De 23e is er namelijk ook een feest waar er ook een dansje gemaakt moet worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Khadber schreef:
Misschien wel even kijken. Andere optie is Zandvoort/Bloemendaal aan zee.

Wat is is daar te doen dan? Ik had misschien als andere mogelijkheid Awakenings in Amsterdam, maar dit kan ik niet laten lopen haha :P

De strandclubs zijn als het goed is al open dan en dat is toch verdomde gezellig daar schijnt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 10:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Kut dat t zo ver weg is, anders had ik het wel geweten! Ziet er erg leuk uit!

Ik woon in Amsterdam, maar voor mij is het ook nog een half uur :P

Half uur is nog wel te doen ;) Voor de feesten die ik in Rotterdam heb moet ik ook nog altijd een half uurtje reizen. Dan zou ik het gewoon doen hoor! BKJN-events hebben een hele goede naam binnen de hardcore-scene dus dat moet wel goed komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ticket binnen, heb hier toch wel erg veel zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 22:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op zich zou ik er wel heen willen maar ik weet nu al dat ik na Loudness meer in een chill stemming als party stemming ga zijn en het is wat ver reizen vanuit Limburg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable:

23.00 – 00.00: E-force
00.00 – 01.00: Alphaverb
01.00 – 02.00: Luna
02.00 – 03.30: B-Front
03.30 – 04.30: Crypsis
04.30 – 06.00: Zatox

Anderhalf uur B-Front! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering! Dit wordt heel lastig. Het volk zit bij XXlerator, maar het feest is bij Bass Academy :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 11:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar bij xxlerator is het te druk, dus we gaan hier heen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Maar bij xxlerator is het te druk, dus we gaan hier heen ^^

+2857363 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Maar bij xxlerator is het te druk, dus we gaan hier heen ^^

+2857363 :thumbsup:

En deze line-up is veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanavond! Klaar om te knalleng! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 16:34 
 
Hardtraxxer

wat was dit een geslaagd feest voor na loudness zeg :D .

alle e-force tracks eens live mogen horen en de meeste zijn toch echt wel lekker. met als hoogtepunt die track met die harry potter vocals :drool: .
en geeft mij maar gewoon een set van anderhalf uur van b-front ipv van een liveset want dan kan hij tenminste nog tracks van andere draaien. zoals remember me, pattern 2, discorecord, times like these en nog veel meer leuks :) . en scary noises kwam trouwens ook nog voorbij :woot: .
en crypsis draaide ook super ( zoals gewoonlijk) ook kwamen er wat radical redemption tracks voorbij :thumbsup: en ook if all fails die thera op loudness niet had gedraaid.
alphaverb en luna draaide allebei prima maar niet echt bijzonder ofzo.
trouwens ook wat nieuwe tracks gehoord in crypsis, b-front en alphaverb hun sets ( ik kon het iig niet plaatsen).
en het mooie was dat zatox afsloot dus we hem niet perse hoefde mee te maken, we zijn dus ook om 5 uur naar huis gegaan.
het geluid was hier trouwens ook echt super :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was echt een topfeest! Kwamen om half 12 binnen ofzo en E-Force had de toon al goed neergezet voor de rest van de avond, live gingen die platen zo hard van hem! :woot: Blacklight, Remote Cotrol, Brutality, die met die harry potter vocals en nog een paar ze kwamen allemaal voorbij. Daarna was het tijd voor een uurtje Alphaverb die meteen lekker begon met TGSOE remix en Son Of Torture en er vervolgens tijdens zijn set vrolijk mee verder ging met o.a. No Turning Back, Destination Nowhere, F*ck The Nice Guys, Substream, Stimulate Your Curiousity en sloot heerlijk af met Realization Of A Dream! Kortom lekker setje om even goed warm te draaien voor Luna waar ik toch ook wel wat van verwachtte. Die verwachting heeft ie zeker waargemaakt, want hij draaide echt heerlijk en bouwde zijn set ook heel netjes op. En alhoewel ik Can't Fail van de TS zo achter me computer wat minder vind klapt die er live toch netjes op. Verder nog de remix gehoord van Typeface, Evolved, Torture, Feel My Fire en nog een paar heldige tracks :worship: . Toen was het de tijd voor de man waar ik het meest naar uitkeek, anderhalf uur B-Front! :woot: Begon zijn set zoals wel vaker met een nummer van de Donkey Rollers (weet alleen even niet meer welke), gevolgd door Macabre 2010 en Discorecord! Verder nog een paar melodieuze nummertjes zoals Become The Sky en toen ging ie al gauw een stapje harder en kwamen de nummertjes zoals Inner Creativity, Gangsters Don't Dance, Kick Back & Let It Go van A2 waarvan Let It Go echt super super super dik is, Music To Us, Son Of Torture, de nieuwe collab van Frontliner & Ran-D (Eat My Skillz waarschijnlijk), die zo voor de eerste keer supervet klonk met een 2e climax met de rauwe Ran-D sound! :love: . Chemical nog gehoord en toen was het laatste half uur aangebroken waarin ie nog een stapje harder ging met nummers als 1001 Nights, Pattern 2, Magic, de nieuwe B-Front & Digital Punk - In For The Girls als ik het goed heb en volgens mij ook de nieuwe track met High Voltage en sloot af met Scary Noises! :thumbsup: Was een geweldige set natuurlijk, maar ik keek toch wel uit om zijn nieuwe nummers zoals Night Colours Black, Liberate, Symphonic Sound te horen, maar die heeft ie niet gedraaid. :(
Terwijl de ene held net klaar was stond de volgende alweer klaar: Crypsis! Heb eerlijk gezegd geen zin meer om nog te typen dus kort samengevat was het gewoon lekker beukwerk met de Jealousy remix, Style dropping remix, The New Shit, Furious, Strike, Nackt, If All Fails, Radical, Darkness Is Calling en ga zo maar door. Als laatst was het de moeilijke taak voor Zatox om het beukgehalte hoog te houden en mensen te verassen. Was een redelijk standaard setje, maar vond het prima om mee af te sluiten, ook al had het beter geweest als ie wat eerder op de avond had gestaan. Paar nummers die voorbij kwamen: Andromeda, Madhouse, Raw Style, Another Level, Oldskool, Bringing The Funk remix waarvan de intro/outro echt keihard knalt, Irreplaceble, Master Flat remix van The R3bels die ook kneiterhard ging, Qlimax Suptertool, The Future, To The Top en zelfs Gangsta werd door het publiek goed ontvangen simpelweg omdat de sfeer gewoon top was! Half uur voor het einde besloten om weg te gaan, waar ik achteraf wel spijt van heb, want toen kwamen de nummers als Psycho, Pattern 2, die 200bpm Tool van Wild Motherfuckers en waarschijnlijk nog wel wat stampwerk.
Al met al was het echt een van de betere feestjes waar ik ben geweest denk ik. Geluid was prima en een mannetje of 400 waarvan iedereen ook gewoon lekker losging en zo ontstond al vroeg op de avond een topsfeertje! Verder nog gepraat met E-Force, Crypsis en Luna waar ik allemaal lekker mee heb staan lullen. Kijk nu al uit naar de volgende editie!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten