Zeker hierheen, leuk,voor de verjaardag 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Tot nu toe is de line-up: Luna, Thera en Titan 
wrote:Tot nu toe is de line-up: Luna, Thera en Titan
Fuck. Waarom is dit in Zaandam.wrote:wrote:Tot nu toe is de line-up: Luna, Thera en Titan
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
omdat daar ARE48 is.wrote:Fuck. Waarom is dit in Zaandam.wrote:wrote:Tot nu toe is de line-up: Luna, Thera en Titan
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
maat van me had zaterdag even staan praten met luna, en had van hem vernomen dat ook Deepack aanwezig zal zijn..wrote:Tot nu toe is de line-up: Luna, Thera en Titan
wrote:omdat daar ARE48 is.wrote: Fuck. Waarom is dit in Zaandam.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Hele grote optie 
Ik ben zoiezo aanwezig.. GHehehe.. 10 minuten fietsen max 
Vorige Bass Academy waswrote:Ik ben sowieso aanwezig.. GHehehe.. 2 uur rijden
Heb het al in de groep gegooid.
Hmm net in de maand dat ik weer op een andere locatie ga beginnen met werken, meteen maar vrij vragen dus!
S
Hardtraxxer
200 posts member since 2010
last seen Jan 2013
TITAN en THERA 
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Weer ff beuken daar??wrote:TITAN en THERA
Wauw Titan erbij is wel echt heel vet!:)
aaaaaaan fuuuuuuuuuuuuuucking waaaaaaaaaazig

Denk dat ik wel aanwezig ben. Locatie is redelijk dichtbij, altijd sterke line up en kaartje is niet heel duur oftewel: Ideaal!
En de berichten van voorgaande edities zijn erg goed 
Optie, goede verhalen gehoord en gelezen hier. Zal eens kijken of ik hier bij kan zijn. Is dit goed te bereiken met het openbaar vervoer?
Ja, er rijd een bus vanaf station Zaandam. Wij lopen het altijd gewoon, is ong een kwartiertje lopen vanaf het station.wrote:Optie, goede verhalen gehoord en gelezen hier. Zal eens kijken of ik hier bij kan zijn. Is dit goed te bereiken met het openbaar vervoer?
Okee thanks! Dat maakt het al een stuk waarschijnlijker dat ik hier bij ben.wrote:Ja, er rijd een bus vanaf station Zaandam. Wij lopen het altijd gewoon, is ong een kwartiertje lopen vanaf het station.wrote:Optie, goede verhalen gehoord en gelezen hier. Zal eens kijken of ik hier bij kan zijn. Is dit goed te bereiken met het openbaar vervoer?
P
Hardtraxx Newbie
47 posts member since 2011
last seen Jul 2012
Ik hoop wel dat ze een beetje nadenken dit keer en Thera laten afsluiten:P Dat Radical en CR mochten openen bracht wel een sicke opening voort, maar had ze toch echt liever als afsluiter gehad.
Aanwezig
Aanwezig
Als Jeffrey een plekkie heeft om te pitten ben ik ook 100 % zeker aanwezig 
Bass Academy - Lesson 3 - ade (22-10-2011, ARE48, Zaandam)
Als je even scherp bent tijdens je afsluitende set als hier, dan maak ik me totaal geen zorgenwrote:Bass Academy - Lesson 3 - ade (22-10-2011, ARE48, Zaandam)
Who was there
Nobody has said they're going yet.