Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2019 11:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: BASIS
Datum: 13-12-2019
Tijd: 23:00 - 06:00
Locatie: BASIS
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://shop.eventix.io/5abc2340-e77a-1 ... 9f/tickets
Prijs: €11,85

Line-up:

// The DJ Producer
// Clara Cuvé
// Somniac One
// Rita Maomenos
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2019 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke optie dit! Somniac One in BASIS kan niets anders dan gruwelijk worden. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2019 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opvallend dat Basis steeds meer industriele hardcore gaat programmeren. Somniac One lijkt me leuk, datum is alleen niet heel gelukkig voor me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2019 09:34 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Opvallend dat Basis steeds meer industriele hardcore gaat programmeren. Somniac One lijkt me leuk, datum is alleen niet heel gelukkig voor me.


Al die techno mensen die hardcore/hardstyle uitkotsen gaan allemaal opeens los
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2019 12:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Khadber schreef:
Opvallend dat Basis steeds meer industriele hardcore gaat programmeren. Somniac One lijkt me leuk, datum is alleen niet heel gelukkig voor me.


Al die techno mensen die hardcore/hardstyle uitkotsen gaan allemaal opeens los


Ik zie juist meer mensen die hardcore/hardstyle en techno vet vinden ipv andersom.

En @ Khadber

De eigenaar van BASIS was naar Unpolished gegaan. Daar stonden The DJ Producer en The Outside Agency toen als afsluiters en hadden zodoende industrial hardcore gedraaid. Hij was toen zo onder de indruk dat hij in eerste instantie (geloof ik) meteen naar TOA was gelopen en had ze op de spot geboekt voor BASIS, die editie was in september.

Dus hij heeft het live gehoord en was zo onder de indruk dat hij dus nu op BASIS tussen stevige technonamen ook Industrial boekt. Wat alleen maar een goed ding is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2019 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Spobbertiet schreef:
Khadber schreef:
Opvallend dat Basis steeds meer industriele hardcore gaat programmeren. Somniac One lijkt me leuk, datum is alleen niet heel gelukkig voor me.


Al die techno mensen die hardcore/hardstyle uitkotsen gaan allemaal opeens los


Ik zie juist meer mensen die hardcore/hardstyle en techno vet vinden ipv andersom.

En @ Khadber

De eigenaar van BASIS was naar Unpolished gegaan. Daar stonden The DJ Producer en The Outside Agency toen als afsluiters en hadden zodoende industrial hardcore gedraaid. Hij was toen zo onder de indruk dat hij in eerste instantie (geloof ik) meteen naar TOA was gelopen en had ze op de spot geboekt voor BASIS, die editie was in september.

Dus hij heeft het live gehoord en was zo onder de indruk dat hij dus nu op BASIS tussen stevige technonamen ook Industrial boekt. Wat alleen maar een goed ding is.


Vooral ook omdat er relatief weinig podium meer is voor Industrial en de raakvlakken met techno redelijk groot zijn. Daarbij komt ook dat het techno spectrum steeds breder word, je zal dus ook nog meer substromen binnen de techno scene gaan zien denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2019 12:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je ziet wel dat de artiesten die er tussenin zit (de grote) alsnog wel worden geboekt (The Outside Agency, I:Gor e.d.). De tragere artiesten zie je nu juist meer bij technoarea's terug of die zijn compleet over gegaan op industrial techno. De snellere juist meer bij terror/uptempo podia zoals Detest, Deathmachine, Hellfish, The DJ Producer e.d.. En een deel is natuurlijk overgestapt op mainstream.

Er zijn nog wel wat Industrial feesten, maar meer dan 10 zou ik er niet kunnen noemen. Exile, Convoi, PRSPCT, Heresy, r_Awunion en wat area's op grote feesten als Defqon, Decibel en Ground Zero. Verder zijn er wel behoorlijk wat industrial feesten in het buitenland, Duitsland en Engeland/Schotland vooral.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer dat het op de dag voor Shockerz is anders was ik zeker gegaan! Lekker in de buurt en goedkoop kaartje! Daarnaast echt wel benieuwd naar Somniac One! Nu al een aantal keer setjes online gezien en klonk echt vet!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten