Klein maar fijn!
Volgende keer wel later gaan, waren om 20:15 ofzo binnen maar niks te beleven, ook wel logisch.
Heerlijk aan de bar genoten van twee heerlijke early setjes, dikke plus ook voor degene die Ard Und Jorn - 16 draaide
Toen die twee voorbij waren begon het wat voller te raken maar toen besloten de twee die toen aan de beurt waren om Sweetest Sin en nog een aantal boutplaten te draaien
Herpakte zich het laatste half uur wel weer goed met o.a. Pattern 2 en For The Girls.
Blackburn was gewoon puur genieten, wat een bazenset!
En wat gaat Welcome hard
Enige echte minpunt van de avond was dat ik rond 00:00 maagkrampen kreeg en steken in m'n ribbenkast, na iedere climax moest ik weer een minuutje gaan zitten

Was dus een zeer gezellige avond

Trouwens ook heel baas dat Blackburn nog even The Sickest Squad - Children Of Core draaide op het einde

Thanks to Dylan-E voor de kaartjes!