Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up
Bash
Blackburn
Heatzone
Mani
Ramstyler
Stanley3x0

Deurverkoop €5,- met 1 consumptie
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 22:15 
 

Fuzzylogic schreef:
Blackburn
Heatzone

:corn: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 22:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mooi! Kijkje nemen morgen :)

Grappig weetje: ik ben een hele tijd vaste dj hier geweest op vrijdagavonden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer hardtraxxers aanwezig?

Citaat:
Grappig weetje: ik ben een hele tijd vaste dj hier geweest op vrijdagavonden :lol:

Morgen? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 22:54 
 

Fuzzylogic schreef:
Meer hardtraxxers aanwezig?

Citaat:
Grappig weetje: ik ben een hele tijd vaste dj hier geweest op vrijdagavonden :lol:

Morgen? :corn:




DjThera schreef:
Mooi! Kijkje nemen morgen :)

Grappig weetje: ik ben een hele tijd vaste dj hier geweest op vrijdagavonden :lol:



:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 00:47 
 
Artiest

Fuzzylogic schreef:
Meer hardtraxxers aanwezig?


Ik ben aanwezig!
Telt dat mee? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 00:55 
 

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot zo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 21:14 
 
Hardtraxx Elite

Veel plezier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 04:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klein maar fijn!
Volgende keer wel later gaan, waren om 20:15 ofzo binnen maar niks te beleven, ook wel logisch.
Heerlijk aan de bar genoten van twee heerlijke early setjes, dikke plus ook voor degene die Ard Und Jorn - 16 draaide :worship:
Toen die twee voorbij waren begon het wat voller te raken maar toen besloten de twee die toen aan de beurt waren om Sweetest Sin en nog een aantal boutplaten te draaien :thumbdown:
Herpakte zich het laatste half uur wel weer goed met o.a. Pattern 2 en For The Girls.
Blackburn was gewoon puur genieten, wat een bazenset! :thumbsup:
En wat gaat Welcome hard :worship:
Enige echte minpunt van de avond was dat ik rond 00:00 maagkrampen kreeg en steken in m'n ribbenkast, na iedere climax moest ik weer een minuutje gaan zitten :(

Was dus een zeer gezellige avond :D
Trouwens ook heel baas dat Blackburn nog even The Sickest Squad - Children Of Core draaide op het einde :worship:

Thanks to Dylan-E voor de kaartjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 17:22 
 
Artiest

Vond het een leuke accommodatie met degelijk geluid.

Zeer tof om een b2b met Bash te draaien en lekker nostalgisch om weer eens een platentas in te pakken en met vinyl te draaien. Ook ervaren dat met draaitafels het niet altijd verantwoord is om te gaan springen in de booth. Dan wil de naald wel eens omspringen hehehe, met cdjs amper last van.

Voor herhaling vatbaar als je t mij vraagt. :-)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten