Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Hekzitter schreef:
Ik weet niet precies met welke plaat er geopend werd, maar wtf was dat? Een vip edit van Let's get weird?

Was de Oz Supreme edit van Supremacy Australia

Hekzitter schreef:
Ik vond het wel heel vreemd. Al die roddels en complot theorieën. Elk feest in de Rodenburch is tot 7 behalve dit feest. Geen enkele Main Concern plaat gehoord (behalve de collabs).

Thug Cookies, Machinery 2014, Infected en zelfs Fear Me (Main Concern Remix) - waarvoor hulde - zijn toch wel degelijk gedraaid. :P


Thanks had hem net ook gehoord op Facebook! Vette edit in ieder geval. Die main concern platen helemaal
Gemist denk ik haha. Te druk met maaien en buurten denk ik zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Wss wegens exclusiviteitsredenen die opgelegd zijn door Q Dance dat ze niet gingen draaien

Dat was niet de reden(tenminste zo bracht hij het niet). Ik heb het zelf aan John kunnen vragen, John was ontzettend druk om de avond in goede banen te leiden. Ik heb hem verteld van het feit dat het evenement eerst tot 07:00 op FB stond en later terug is gezet naar 6:30 en dat hierdoor de geruchtenstroom op gang kwam. John was zich hier totaal niet van bewust en eigenlijk ook niet van het feit dat mensen eigenlijk wel hadden verwacht dat ze zouden draaien. Hij vond het wel kut om te horen want hij wilde de fans eigenlijk niet teleurstellen. Maar er was geen ruimte voor een MC set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, Do You Want Heavy is gedraaid, ik ben gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ach, Do You Want Heavy is gedraaid, ik ben gelukkig.


Hahahaha held
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ach, Do You Want Heavy is gedraaid, ik ben gelukkig.

Was mooi :lol: @Blear
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
iRon schreef:
Platen als Ultimate Reality of Time Has Come had ik ook wel graag gehoord. Had eigenlijk wel verwacht dat ze als verrassing dat laatste half uurtje zouden draaien. Was toch al huiswaarts, dus gelukkig heb ik dat niet gemist.

Ik had nog aan Nick van MC gevraagd of ze echt niet even gingen draaien. Ik had gezegd dat ik van plan was rond half 6 naar huis te gaan en het enorm jammer zou vinden als ze dan toch zouden draaien. Hij had me beloofd dat ze dat niet gingen doen. Op dat moment vond ik het wel bijzonder dat er zo weinig MC platen gedraaid waren ja. Maargoed, op Defqon wordt het des te meer genieten.


Volgens mij heb jij dit tegen mij op die banken links achter verteld. Of het was ergens anders, iemand zei iig precies hetzelfde tegen mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 14:47 
 
Hardtraxx Newbie

Eerste keer in Rodenburg sinds 2013: Verbouwing heeft veel goeds gedaan. Nergens in de zaal was 't glad, die ventilatie dingen in 't plafond waren heel relaxed en 't geluid was lekker hard door de hele zaal heen; alleen beetje onzuiver.

Fantastische sfeer, geweldige setjes, bazen avond. :love:

Intervention schreef:
Toen was het tijd voor Hardstyle Mafia, Genox en Radiance en meteen werd ik omver geblazen door de openings plaat! Was wat langzamer maar die kicks :surrender: (Iemand enig idee welke track dat was?).




Weet alleen niet meer of 't de 1e of 2e plaat was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ja hulde voor de despo’s die er eerst niet waren maar na waarschijnlijk meerdere verzoeken opeens wel :D

Vind Corona 3x niks vergeleken met desperados
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Oh ja hulde voor de despo’s die er eerst niet waren maar na waarschijnlijk meerdere verzoeken opeens wel :D


Voor 3 munten. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
RoyAPO schreef:
Oh ja hulde voor de despo’s die er eerst niet waren maar na waarschijnlijk meerdere verzoeken opeens wel :D


Voor 3 munten. >.<

Oh ja totaal vergeten. Ik betaalde de hele avond 2 munten en opeens vroeg die kerel er drie. Toen had ie hem al open gemaakt en ik gaf hem er gewoon 2 hoor. Belachelijk dat je dat opeens verandert gedurende de avond

3 is veel teveel. Betaalde pas geleden in een tentje In Utrecht met uitgaan nog 3,50 zelfs. Dan is de keuze tussen normaal bier en desperados makkelijk gemaakt met 1 euro verschil xd. 7,50 betaal je ook voor een mixdrankje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
MelvinFR schreef:
RoyAPO schreef:
Oh ja hulde voor de despo’s die er eerst niet waren maar na waarschijnlijk meerdere verzoeken opeens wel :D


Voor 3 munten. >.<

Oh ja totaal vergeten. Ik betaalde de hele avond 2 munten en opeens vroeg die kerel er drie. Toen had ie hem al open gemaakt en ik gaf hem er gewoon 2 hoor. Belachelijk dat je dat opeens verandert gedurende de avond


Hahaha dit verhaal heb ik inderdaad ook gehoord van meerdere, droevig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel als Fatality praktijken waarbij ze plots van 33cl naar 20cl bekers gaan maar nog steeds dezelfde prijs vragen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boycot, iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 17:55 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

De openingsplaat (110BPM) van het tweede team is een nieuwe plaat van Radiance! Over de avond zelf: wat een belachelijk vette avond, heeeeel veel bekende gezichten gezien :thumbsup:

Sfeer was dik in orde en volgens mij had iedereen het naar z’n zin. Oh en Roy, was gezellig om je de gehele dag overal en nergens tegen te komen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat waren inderdaad allemaal mooie toevalligheden :lol:. Was zeker gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Dudemeister schreef:
Eerste keer in Rodenburg sinds 2013: Verbouwing heeft veel goeds gedaan. Nergens in de zaal was 't glad, die ventilatie dingen in 't plafond waren heel relaxed en 't geluid was lekker hard door de hele zaal heen; alleen beetje onzuiver.

Fantastische sfeer, geweldige setjes, bazen avond. :love:

Intervention schreef:
Toen was het tijd voor Hardstyle Mafia, Genox en Radiance en meteen werd ik omver geblazen door de openings plaat! Was wat langzamer maar die kicks :surrender: (Iemand enig idee welke track dat was?).




Weet alleen niet meer of 't de 1e of 2e plaat was.


Dat was de 2de :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel hard op Main Concern gehoop helaas, nog een beetje wachten dan maar...

Voor de rest een puik feest gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooraf best zitten balen dat ik niet kon. Achteraf denk ik: "mwah, wel prima zo". Had jullie Main Concern wel gegund maar stiekem wel blij dat ze niet draaiden. Dan had ik wellicht wel gebaald.
Zaterdag halen we Spoontech wel in. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 15:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wat was dit een dik feest zeg! Echt enorm geamuseerd en iedereen ging los alsof het de laatste keer was. Ganse avondjes dikke nummers en een topsfeer, mag wel meer voorbij komen gedurende het jaar voor mij!

Nu uitkijken naar Rebirth zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen tijd voor een zeer uitgebreid verslag, maar wat een fantastisch feest was dit. Na 5Y en End of Days was dit weer een Bass Protocol voor in de boeken, wellicht de beste tot nu toe zelfs. Het was daarnaast precies druk genoeg naar mijn idee, en de hele avond heerste er een topsfeer.

Helaas gingen de deuren niet eerder open, maar toch zeker de helft van Vazard’s openingsset mee weten te pakken. Onder andere mogen genieten van Dreams or Memories, Eternal, de originele Nothing en dan ook nog eens afsluiten met Feel It (dan toch eindelijk live mogen horen!) - een fenomenale opener van de avond.

Vazard & Delete weten het toch iedere keer weer interessant te houden. Naast het bekende geweld van de collabs ook hier weer een paar zeer onverwachte platen mogen horen waaronder Sequence, Planetary Tango, Nacho rmx en Initial Infection rmx.

Sowieso heb ik door de nacht heen ook verscheiende onverwachte (non-Spoontech) platen mogen horen zoals de originele Lunatick, Assquake en Back 2 Sleep. The Wicked is wat mij betreft qua platenkeuze ook helemaal goedgekeurd: de beste man draaide onder andere Fear Me (Main Concern rmx), C1 - Killshot, Cruelty & Blood en Lunatic & Miss Hysteria - Led Dropping (!!).

Van alle setjes ontzettend genoten en uiteindelijk alleen ongeveer het eerste halfuur van Radiance, HSM en Genox gemist vanwege eten. Enige minpunt van de avond was het ontzettend slechte weer op zowel de heen- als terugweg, waardoor het hoesje van m’n CotM album een beetje beschadigd is. En dat Main Concern uiteindelijk niet kwam draaien, maar ach, dat halen we op Defqon wel in.

Volgende editie zeker weer aanwezig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaah kut ik heb Feel It dus ook nog gemist :( Verder wel met je eens over The Wicked Pim, mixte ook prima naast z'n goede plaatkeuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 16:44 
 
Organisator

RoyAPO schreef:
Wss wegens exclusiviteitsredenen die opgelegd zijn door Q Dance dat ze niet gingen draaien


Het waren exclusiviteitsredenen die door het boekingskantoor/mgmt waren opgelegd ditmaal.
Konden er helaas weinig tegen doen, hadden ook graag gewild dat ze meer dan 1 track zouden doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb hier denk ik ook een van mijn beste feestjes ooit gehad. De sfeer was perfect, en heb voor het eerst een hele avond van 99% van de tracks genoten (Zelfs de Internet Friends Remix, wat ging dat hard op dat geluidssysteem :love: )
De hele nacht met een dikke glimlach op m'n gezicht gestaan, kippenvel gehad bij Zimmersion en Formula, en tracks als Auroras en Wrong feelings tijdens de album showcase lieten me gewoon even stilstaan en "onze" muziek even waarderen voor hoe mooi en orgineel het toch nog allemaal kan zijn.

Dit was mn eerste Spoontech feest, maar ik ben helemaal om. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Ik heb hier denk ik ook een van mijn beste feestjes ooit gehad. De sfeer was perfect, en heb voor het eerst een hele avond van 99% van de tracks genoten (Zelfs de Internet Friends Remix, wat ging dat hard op dat geluidssysteem :love: )
De hele nacht met een dikke glimlach op m'n gezicht gestaan, kippenvel gehad bij Zimmersion en Formula, en tracks als Auroras en Wrong feelings tijdens de album showcase lieten me gewoon even stilstaan en "onze" muziek even waarderen voor hoe mooi en orgineel het toch nog allemaal kan zijn.

Dit was mn eerste Spoontech feest, maar ik ben helemaal om. :worship:



:thumbsup: :thumbsup:
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten