Zenuwen beginnen te komen, donders veel zin in deze!
Ik ben te herkennen.
Ik ben te herkennen.
Als jij je maar inhoudt, ik heb geen zin in een herhaling van Hard Villagewrote:Zonde... Als we de organisatie nou beloven om veel te zuipen zodat we meer bijdragen aan de kosten, zou dat wat uitmaken?
Vergeven bij de grote weggeefactie.wrote:Iemand die een idee heeft waar dat ticket te vinden zou kunnen zijn?
Twee keer de helftwrote:Ik heb een officiële ticket over, mag gratis weg. Degene die weet hoeveel vingers ik op steek mag hem hebben. Verkopen heeft namelijk weinig nut, maak ik er liever iemand hier blij mee.
Hee ik was gewoon gezellig, heb niet gekotst ofzo.wrote:Als jij je maar inhoudt, ik heb geen zin in een herhaling van Hard Villagewrote:Zonde... Als we de organisatie nou beloven om veel te zuipen zodat we meer bijdragen aan de kosten, zou dat wat uitmaken?
Eerste pm mag de mijne ook hebben, anders schiet t niet opwrote:Ik heb een officiële ticket over, mag gratis weg. Degene die weet hoeveel vingers ik op steek mag hem hebben. Verkopen heeft namelijk weinig nut, maak ik er liever iemand hier blij mee.
Zo niet dan heb ik nog wel een vriendin waar mee ze kan drinken, wellicht van Hekzitter ook erbij en dan gaan de mannen wel stampen.wrote:Zin in! Benieuwd of mn vriendin de muziek kan waarderen haha.
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
T word toch een grote HT meeting?wrote:Niet normaal meer dit, nog nooit zoveel spanning gevoeld voor een feest. Gaat echt het beste feest worden die ik ooit zal hebben bezocht! Iemand in voor een Hardtraxx-meeting?![]()
![]()
![]()
Veel liefde voor Spoontech maar sterke twijfels of Origins overtroffen kan worden.wrote:Gaat echt het beste feest worden die ik ooit zal hebben bezocht!