Zonde man!wrote:Ik heb geen zin in Rodenburg, dus ik verkoop mijn kaartje voor 10 euro. Stuur maar pm
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Yes! Kan ik toch mijn #FearTheGear shirt nog aantrekken!wrote:
-Malice & Unkind - Before Dying
Maar even zonder gekheid, ik oordeel pas als ik de platen zaterdag gehoord heb. Na plaat 3 de zaal dooddraaien met je nieuwe tracks moet wel opvallen, dus daar maak ik me niet zo druk om.
Had juist wel verwacht dat jij je in de Rodenburg wel thuis zou voelen.wrote:Ik heb geen zin in Rodenburg, dus ik verkoop mijn kaartje voor 10 euro. Stuur maar pm
-
COrganisator
- 180 posts member since 2013
- last seen Aug 2018
FINAL INFO - Waarvan een hoop al bekend was. Maar toch om jullie nog even te pesten.
De volledige lineup + timetable bestaat uit:
Chapters Of The Night:
22:30 – 23:00 Prologue: Nostalgia
Vazard
23:00 – 01:00 Chapter 1: Emotion
Infirium vs Vyral vs D-Verze
01:00 – 03:00 Chapter 2: Perception
Hardstyle Mafia vs Radiance vs Genox
03:00 – 04:00 Chapter 3:Amusement
Vazard & Delete
04:00 – 05:00: Chapters Of The Mind
Vazard Album Showcase
05:00 – 06:30: Chapter 4: Adrenaline
Unkind vs The Purge vs The Wicked
Kaarten
Regular Tickets €15,-
Duo Tickets €27,-
Ticketlink: http://bit.ly/BPChapters
Merchandise
Op de avond zelf zal er een Spoontech merchandise stand aanwezig zijn, er is een mogelijkheid om te pinnen. Wel word aangeraden om contant geld mee te nemen.
Als eerste het Chapters Of The Mind Album hebben?
Tijdens het evenement kun jij als eerste het Chapters Of The Mind album kunnen bemachtigen.
General Info:
Navigatieadres: Homburg 26, 4153BS Beesd
Openingstijden 22:30-06:30
Pakeren: Voldoende (betaalde) parkeergelegenheid, direct naast de club.
De volledige lineup + timetable bestaat uit:
Chapters Of The Night:
22:30 – 23:00 Prologue: Nostalgia
Vazard
23:00 – 01:00 Chapter 1: Emotion
Infirium vs Vyral vs D-Verze
01:00 – 03:00 Chapter 2: Perception
Hardstyle Mafia vs Radiance vs Genox
03:00 – 04:00 Chapter 3:Amusement
Vazard & Delete
04:00 – 05:00: Chapters Of The Mind
Vazard Album Showcase
05:00 – 06:30: Chapter 4: Adrenaline
Unkind vs The Purge vs The Wicked
Kaarten
Regular Tickets €15,-
Duo Tickets €27,-
Ticketlink: http://bit.ly/BPChapters
Merchandise
Op de avond zelf zal er een Spoontech merchandise stand aanwezig zijn, er is een mogelijkheid om te pinnen. Wel word aangeraden om contant geld mee te nemen.
Als eerste het Chapters Of The Mind Album hebben?
Tijdens het evenement kun jij als eerste het Chapters Of The Mind album kunnen bemachtigen.
General Info:
Navigatieadres: Homburg 26, 4153BS Beesd
Openingstijden 22:30-06:30
Pakeren: Voldoende (betaalde) parkeergelegenheid, direct naast de club.
Even je gemak houden, dacht na meer dan een half jaar zal ik ook eens iets reageren.wrote:Wat kom jij hier nou weer doen padvinder?wrote:Valt me op dat jij nog niet mee doet.wrote:Elitair gejank weer op Unkind
Had je beter niet kunnen doen, bladjozef.wrote: Even je gemak houden, dacht na meer dan een half jaar zal ik ook eens iets reageren.
Weet iemand of ik dit contant dien te betalen? Dan kan er ik er rekening mee houden.wrote:Pakeren: Voldoende (betaalde) parkeergelegenheid, direct naast de club.
Bij End Of Days heb ik niet moeten betalen als ik het mij goed herinner. Was wel 100m verder ofzo.wrote:Weet iemand of ik dit contant dien te betalen? Dan kan er ik er rekening mee houden.wrote:Pakeren: Voldoende (betaalde) parkeergelegenheid, direct naast de club.
Vazard & Delete en Vazard album showcase dus omgewisseld in de TT ivm Qapital, was ook wel te verwachten natuurlijk.
Bovenaan p12 hier.wrote:Vazard & Delete en Vazard album showcase dus omgewisseld in de TT ivm Qapital, was ook wel te verwachten natuurlijk.
Bij 5 years of Spoontech waren we per ongeluk te ver het dorp in gereden en daarna terug vanaf de achterkant de parkeerplaats op gereden. Heeft ons ook niets gekostwrote:Bij End Of Days heb ik niet moeten betalen als ik het mij goed herinner. Was wel 100m verder ofzo.wrote:Weet iemand of ik dit contant dien te betalen? Dan kan er ik er rekening mee houden.wrote:Pakeren: Voldoende (betaalde) parkeergelegenheid, direct naast de club.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Dat dorp zelf is trouwens ook geen fuck te doen, ben wel een keer om kwart voor 10 aangekomen, want ik dacht dat het feest om 10 uur begon, bleek dit 11 uur te zijn. Vervolgens gaan lopen richting Beesd en de eerste de beste kroeg (waar een chinees op zat) binnen gewandeld. Gok 3 locals en een vreemde en daar maar ongemakkelijk een biertje gedronken. Nee als ik nu weer te vroeg ben blijf ik wel bij Rodenburg wachten. 
Ah kijk. In plaats van dat die OP eens bijgewerkt wordt dan!!1wrote:Bovenaan p12 hier.wrote:Vazard & Delete en Vazard album showcase dus omgewisseld in de TT ivm Qapital, was ook wel te verwachten natuurlijk.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Topic starter ging liever naar Qapitalwrote:Ah kijk. In plaats van dat die OP eens bijgewerkt wordt dan!!1wrote:Bovenaan p12 hier.wrote:Vazard & Delete en Vazard album showcase dus omgewisseld in de TT ivm Qapital, was ook wel te verwachten natuurlijk.
wrote:
Maar euh , Pim ga je wel of niet nu ? Je had toch een ticket te koop ?
Jij vond dat ongemakkelijk, maar je vond het niet gek dat er een Chinees op het dak van de kroeg zat?wrote: Vervolgens gaan lopen richting Beesd en de eerste de beste kroeg (waar een chinees op zat) binnen gewandeld. Gok 3 locals en een vreemde en daar maar ongemakkelijk een biertje gedronken.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Toen ik het plaatste, had ik al zo'n donkerbruin vermoeden dat iemand daar over zou beginnen.wrote:Jij vond dat ongemakkelijk, maar je vond het niet gek dat er een Chinees op het dak van de kroeg zat?wrote: Vervolgens gaan lopen richting Beesd en de eerste de beste kroeg (waar een chinees op zat) binnen gewandeld. Gok 3 locals en een vreemde en daar maar ongemakkelijk een biertje gedronken.
Werd gerund door een Chinese/Japanese dame van 1m40 ofzo. Maar toch niet het type waar je ruzie mee wil hebben zeg maar.
Afgelopen terrordrang was het drie euro contant.wrote:Weet iemand of ik dit contant dien te betalen? Dan kan er ik er rekening mee houden.wrote:Pakeren: Voldoende (betaalde) parkeergelegenheid, direct naast de club.
Haha ik had destijds tickets voor de groep gekocht, maar op 1 man meer gerekend. Sinds vorige week eindelijk dat kaartje kwijt dat er sinds dag 1 van de verkoop op heeft gestaan.wrote:Maar euh , Pim ga je wel of niet nu ? Je had toch een ticket te koop ?
Zat te twijfelen. Maar het is best ver reizen voor mij, en zie Vazard de week erop tochwrote:Was vooraf ook nog niet bekend natuurlijk dat het in Rodenburg is.wrote:Ik heb geen zin in Rodenburg, dus ik verkoop mijn kaartje voor 10 euro. Stuur maar pm
Daar heb je gelijk in neefkovíc!wrote:Zat te twijfelen. Maar het is best ver reizen voor mij, en zie Vazard de week erop tochwrote:Was vooraf ook nog niet bekend natuurlijk dat het in Rodenburg is.wrote:Ik heb geen zin in Rodenburg, dus ik verkoop mijn kaartje voor 10 euro. Stuur maar pm
Was al even bekend.wrote:Whut is Unkind nu met Wildness een duo gewordenBeter komt die amateur van een Wildness niet naar Bass Protocol
Kijk maar uit, want zo meteen heb je de anti-anti-unkind groep in je nek. 
Spijtig genoeg verhinderd om naar Vazard te gaan.. Iemand nog interesse in 2 tickets?