Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 46 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
MeneerEend wrote:Ik heb geen zin in Rodenburg, dus ik verkoop mijn kaartje voor 10 euro. Stuur maar pm :innocent:
Zonde man!
Hardtraxxer
682 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Unkind wrote:
-Malice & Unkind - Before Dying
Yes! Kan ik toch mijn #FearTheGear shirt nog aantrekken!
Maar even zonder gekheid, ik oordeel pas als ik de platen zaterdag gehoord heb. Na plaat 3 de zaal dooddraaien met je nieuwe tracks moet wel opvallen, dus daar maak ik me niet zo druk om.
Hardtraxx Veteran
8660 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
MeneerEend wrote:Ik heb geen zin in Rodenburg, dus ik verkoop mijn kaartje voor 10 euro. Stuur maar pm :innocent:
Had juist wel verwacht dat jij je in de Rodenburg wel thuis zou voelen.
C
Organisator
180 posts member since 2013
last seen Aug 2018
FINAL INFO - Waarvan een hoop al bekend was. Maar toch om jullie nog even te pesten.

De volledige lineup + timetable bestaat uit:
Chapters Of The Night:
22:30 – 23:00 Prologue: Nostalgia
Vazard
23:00 – 01:00 Chapter 1: Emotion
Infirium vs Vyral vs D-Verze
01:00 – 03:00 Chapter 2: Perception
Hardstyle Mafia vs Radiance vs Genox
03:00 – 04:00 Chapter 3:Amusement
Vazard & Delete
04:00 – 05:00: Chapters Of The Mind
Vazard Album Showcase
05:00 – 06:30: Chapter 4: Adrenaline
Unkind vs The Purge vs The Wicked

Kaarten
Regular Tickets €15,-
Duo Tickets €27,-
Ticketlink: http://bit.ly/BPChapters

Merchandise
Op de avond zelf zal er een Spoontech merchandise stand aanwezig zijn, er is een mogelijkheid om te pinnen. Wel word aangeraden om contant geld mee te nemen.

Als eerste het Chapters Of The Mind Album hebben?
Tijdens het evenement kun jij als eerste het Chapters Of The Mind album kunnen bemachtigen.

General Info:
Navigatieadres: Homburg 26, 4153BS Beesd
Openingstijden 22:30-06:30
Pakeren: Voldoende (betaalde) parkeergelegenheid, direct naast de club.
Hardtraxxer
386 posts member since 2017
last seen May 2026
MelvinFR wrote:
RickZ wrote:
Seeker Of Fire wrote:Elitair gejank weer op Unkind :lol:
Valt me op dat jij nog niet mee doet.
Wat kom jij hier nou weer doen padvinder?
Even je gemak houden, dacht na meer dan een half jaar zal ik ook eens iets reageren.
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
RickZ wrote: Even je gemak houden, dacht na meer dan een half jaar zal ik ook eens iets reageren.
Had je beter niet kunnen doen, bladjozef.
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Club Rodenburg wrote:Pakeren: Voldoende (betaalde) parkeergelegenheid, direct naast de club.
Weet iemand of ik dit contant dien te betalen? Dan kan er ik er rekening mee houden.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Desley DD wrote:
Club Rodenburg wrote:Pakeren: Voldoende (betaalde) parkeergelegenheid, direct naast de club.
Weet iemand of ik dit contant dien te betalen? Dan kan er ik er rekening mee houden.
Bij End Of Days heb ik niet moeten betalen als ik het mij goed herinner. Was wel 100m verder ofzo.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Vazard & Delete en Vazard album showcase dus omgewisseld in de TT ivm Qapital, was ook wel te verwachten natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
pim0412 wrote:Vazard & Delete en Vazard album showcase dus omgewisseld in de TT ivm Qapital, was ook wel te verwachten natuurlijk.
Bovenaan p12 hier. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Helicaze wrote:
Desley DD wrote:
Bij End Of Days heb ik niet moeten betalen als ik het mij goed herinner. Was wel 100m verder ofzo.
Bij 5 years of Spoontech waren we per ongeluk te ver het dorp in gereden en daarna terug vanaf de achterkant de parkeerplaats op gereden. Heeft ons ook niets gekost :thumbsup:
R
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Dat dorp zelf is trouwens ook geen fuck te doen, ben wel een keer om kwart voor 10 aangekomen, want ik dacht dat het feest om 10 uur begon, bleek dit 11 uur te zijn. Vervolgens gaan lopen richting Beesd en de eerste de beste kroeg (waar een chinees op zat) binnen gewandeld. Gok 3 locals en een vreemde en daar maar ongemakkelijk een biertje gedronken. Nee als ik nu weer te vroeg ben blijf ik wel bij Rodenburg wachten. :lol:
Hardtraxx Veteran
Helicaze wrote:
pim0412 wrote:Vazard & Delete en Vazard album showcase dus omgewisseld in de TT ivm Qapital, was ook wel te verwachten natuurlijk.
Ah kijk. In plaats van dat die OP eens bijgewerkt wordt dan!!1 :list:
R
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
pim0412 wrote:
Helicaze wrote:
Ah kijk. In plaats van dat die OP eens bijgewerkt wordt dan!!1 :list:
Topic starter ging liever naar Qapital -.-
Mongoose wrote: :whistle:

Maar euh , Pim ga je wel of niet nu ? Je had toch een ticket te koop ?
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
RTM93 wrote: Vervolgens gaan lopen richting Beesd en de eerste de beste kroeg (waar een chinees op zat) binnen gewandeld. Gok 3 locals en een vreemde en daar maar ongemakkelijk een biertje gedronken.
Jij vond dat ongemakkelijk, maar je vond het niet gek dat er een Chinees op het dak van de kroeg zat?
R
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Remi wrote:
RTM93 wrote: Vervolgens gaan lopen richting Beesd en de eerste de beste kroeg (waar een chinees op zat) binnen gewandeld. Gok 3 locals en een vreemde en daar maar ongemakkelijk een biertje gedronken.
Jij vond dat ongemakkelijk, maar je vond het niet gek dat er een Chinees op het dak van de kroeg zat?
Toen ik het plaatste, had ik al zo'n donkerbruin vermoeden dat iemand daar over zou beginnen. :P

Werd gerund door een Chinese/Japanese dame van 1m40 ofzo. Maar toch niet het type waar je ruzie mee wil hebben zeg maar.
Hardtraxxer
163 posts member since 2018
last seen May 2021
Desley DD wrote:
Afgelopen terrordrang was het drie euro contant.
Hardtraxx Veteran
RTM93 wrote:Maar euh , Pim ga je wel of niet nu ? Je had toch een ticket te koop ?
Haha ik had destijds tickets voor de groep gekocht, maar op 1 man meer gerekend. Sinds vorige week eindelijk dat kaartje kwijt dat er sinds dag 1 van de verkoop op heeft gestaan. :P Maar ik ben zeker aanwezig ja, dit laat ik niet schieten! :D
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
MelvinFR wrote:
Was vooraf ook nog niet bekend natuurlijk dat het in Rodenburg is. xd
Zat te twijfelen. Maar het is best ver reizen voor mij, en zie Vazard de week erop toch :P
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 55 minutes ago
MeneerEend wrote:
MelvinFR wrote:
Was vooraf ook nog niet bekend natuurlijk dat het in Rodenburg is. xd
Zat te twijfelen. Maar het is best ver reizen voor mij, en zie Vazard de week erop toch :P
Daar heb je gelijk in neefkovíc!
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
ion_elgreco wrote:Whut is Unkind nu met Wildness een duo geworden :lol: Beter komt die amateur van een Wildness niet naar Bass Protocol
Was al even bekend. ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Kijk maar uit, want zo meteen heb je de anti-anti-unkind groep in je nek. :P
Hardtraxxer
386 posts member since 2017
last seen May 2026
Spijtig genoeg verhinderd om naar Vazard te gaan.. Iemand nog interesse in 2 tickets? :cry:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Heb je nu je zin Julian? :list:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Verdomme Rick.