Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dan heb je maar de helft van de inkomsten in vergelijking met de huidige situatie natuurlijk.

Dan zou het absurd zijn om 2x de entree te moeten betalen indien interesse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook 1 ticket over voor de zaterdagochtend. Interesse? Pb mij maar :) , mag weg voor de normale prijs (19 euro).
PS: ben nu op vakantie dus kan zijn dat ik niet meteen reageer, maar ik houd wie het eerst komt wie het eerst maalt aan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 22:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb zelf ook nog twee keer vrije inkom, voor de zaterdagochtend(1) & zondagochtend(1) (11u00-14u00).
PB bij interesse.

(Liefst voor kennissen natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 09:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verzoekje aan Adaro voor morgen(ochtend): Big Boys en Mindcontroller ^^

Zin in het weekend!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 10:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zin in het weekend!!!

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Verzoekje aan Adaro voor morgen(ochtend): Big Boys

!!!

Verder veel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Verzoekje aan Adaro voor morgen(ochtend): Big Boys en Mindcontroller ^^

Zin in het weekend!!!


Middag mag ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik heb ook 1 ticket over voor de zaterdagochtend. Interesse? Pb mij maar :) , mag weg voor de normale prijs (19 euro).
PS: ben nu op vakantie dus kan zijn dat ik niet meteen reageer, maar ik houd wie het eerst komt wie het eerst maalt aan ;)

Ik heb hem nog steeds. Kan me niet voorstellen dat echt niemand geïnteresseerd is.. Je moet wel tegelijk met mij naar binnen maar dat zal wel geregeld kunnen worden lijkt mij. Wat mij betreft mag de prijs ook wel een paar euro omlaag, zolang ik hem maar kwijt raak... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoorde dat B-Front om verzoekjes vroeg op insta, maar heb het niet dus ik pleur het maar hier:
Thank God For Music en een niet vaak gedraaide oudere plaat als Everything Starts/Charger/Awake zou tof zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg helaas de auto niet mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2020 04:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik bied zelf 2 tickets gratis aan. Geen respons... Nu is de termijn toch wel verstreken of je moet op een heel goed blaadje bij me staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2020 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ik hoorde dat B-Front om verzoekjes vroeg op insta, maar heb het niet dus ik pleur het maar hier:
Thank God For Music en een niet vaak gedraaide oudere plaat als Everything Starts/Charger/Awake zou tof zijn :D

Niet dat ik zelf ga, maar ik zag het verschijnen en heb ff MPX1 aangevraagd voor jullie. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2020 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand die nog 2 kaartjes verkoopt voor de zondag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2020 09:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha ik zag gisteren de filmpjes, vind het toch wel apart eruitzien. Ach, ga het deze ochtend/middag allemaal meemaken. Ben benieuwd! En hoop dat Silent Scream voorbij komt! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 08:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was gezellig hoor met MelvinFR en Fantazoo. Heerlijk om weer even ook al dat "festival-volk" te zien. :D Maar weet niet of ik hier nu 4 x per weekend heen zou gaan. :whistle:

Koptelefoons ook redelijk bagger kwaliteit i.t.t. andere silent disco's waar ik geweest ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwaliteit van het geluid van die koptelefoons was niet echt top nee, verder wel zeer goed vermaakt. Vooral het koptelefoon op 1 oor en gewoon een beetje praten met mensen die je al tijden niet gezien hebt.

Qua muziek was het redelijk tof, maar het waren wel redelijk wat hitjes/veel gedraaide platen (Zaterdagochtend). Bij Adaro viel dat weer mee. Dit was de eerste Coffee Club waar ik was, maar kan me voorstellen dat dit voor mensen die naar de anderen zijn geweest wel jammer was. Hoorde ook dat Jones zelfs veel dezelfde platen draaide als de vorige keer.

Bovenal zeer goed vermaakt en zou er bij een volgende editie weer heengaan, al hoop ik dan wel op wat meer diversiteit qua tracks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 10:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Kwaliteit van het geluid van die koptelefoons was niet echt top nee


Misschien had je pech met jouw koptelefoon, want de kwaliteit van deze nieuwe vond ik een aardige verbetering ten opzichte van de koptelefoons van RGB. Natuurlijk, live door de boxen kan je wellicht het beste afstellen.

Voor de rest weer aardig vermaakt dit weekend, na de shows nog lekker een rondje gefietst met de mountainbike in de L&D duinen en in Tilburg. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 16:13 
 
Artiest

patrickjeb schreef:
Kwaliteit van het geluid van die koptelefoons was niet echt top nee, verder wel zeer goed vermaakt. Vooral het koptelefoon op 1 oor en gewoon een beetje praten met mensen die je al tijden niet gezien hebt.

Qua muziek was het redelijk tof, maar het waren wel redelijk wat hitjes/veel gedraaide platen (Zaterdagochtend). Bij Adaro viel dat weer mee. Dit was de eerste Coffee Club waar ik was, maar kan me voorstellen dat dit voor mensen die naar de anderen zijn geweest wel jammer was. Hoorde ook dat Jones zelfs veel dezelfde platen draaide als de vorige keer.

Bovenal zeer goed vermaakt en zou er bij een volgende editie weer heengaan, al hoop ik dan wel op wat meer diversiteit qua tracks :D


Wil ik even op reageren ^^
Het zijn ook 4 losse shows natuurlijk en ik ga er vanuit dat er elke shows andere mensen zijn natuurlijk dus daarom is het qua variatie soms wel lastig! Als je nu een langere set hebt en bijv maar 1 show is het een ander verhaal natuurlijk. Ik probeer zelf buiten de platen die ik vind dat die gewoon voorbij moeten komen niet continu copy past te doen. Maar ik denk dat het daarom zo is. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt inderdaad mensen die maar naar 1 show zijn geweest, zoals ik, en mensen die naar allemaal zijn geweest. Voor die laatste groep is het dan gedeeltelijk minder als je veelal dezelfde platen hoort, maar je probeert natuurlijk beide groepen tevreden te houden en dat is logisch.

Om het nogmaals te noemen, voor wat nu mogelijk is, was dit zeer tof. Het weer zat gelukkig mee en je zag dat iedereen in een goede mood was. Volgende keer Adrenalize? :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me hier heerlijk vermaakt op de zaterdagochtend. Lekker om 11:30 al een emmer Desperados en bitterballen op tafel hebben maakte het wel helemaal af. Lekkere setjes ook. Jones kwam redelijk overeen met de vorige editie maar was prima opwarmer. Daarna B-Front solo met zijn hitjes die het altijd goed doen en daarna Ran-D welke mij meeviel. Heerlijk om Feeling Inside en Mindcontroller te horen :yay: Adaro was zoals altijd op een paar platen na top met lekker mixwerk.
Sfeertje zat er goed in, beter dan de vorige keer vond ik. DV8 moest nu wel héél vaak aangeven om te zitten :P
Verder enorm gezellig gehad met de groep mensen waar ik mee was. Daarna nog aftertje gehad tot begin van de avond en daarna thuis bij maten nog doorgezakt. Zat er uiteindelijk aardig doorheen en mijn zondag heb ik wel eens fitter doorgebracht. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Volgende keer Adrenalize?


Die was er zondag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 22:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien niet echt aan dit feest gerelateerd maar op 7 november kan je airsoften met B-Front & Frequencerz. Afbeelding

(Wel best kostelijk: €65)

- Play airsoft (2,5hours) within one of the artist teams
- Bring one friend with you to the event (Not playing airsoft)
- Meet all artists
- Enjoy music in the main area (Artists TBA)
- Receive two drinks during airsoft
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 08:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb me beide dagen echt weer ontzettend vermaakt :D Geweldige muziek gehoord, lekker geouwehoerd, biertje gedronken. Top! Sfeer zat er telkens ook weer geweldig in, blijft leuk om te zien. Toch kan ik niet wachten tot we alles weer op een groot geluidssysteem mogen horen, inclusief mensenmassa.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten