Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas waren beide keren tot nu ongunstig voor mij, dus bij een volgende zeer waarschijnlijk aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 11:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Door het weer of door een andere reden kwam het allemaal wat trager op gang idd.
Was zeker zo fijn als de laatste editie maar dan met de zon op je snoet. Fijn om Phuture Noize nog eens aan het werkt te zien.

Als er nog een editie komt, ga ik er ook zeker weer proberen erbij te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 12:40 
 
Hardtraxxer

Enorm genoten! Vond het Dorpsterras zelf sowieso een gezellige, knusse sfeer uitstralen. Verder zat de sfeer er al snel goed in en werd er goed los gegaan! Drie uur met een glimlach van oor tot oor daar gestaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit trouwens te denken welke artiest ik hier als 2e naam zou willen zien. DBSTF of Wildstylez lijkt me super, maar hebben beide weinig 'klik' met B-Front. Denk dat een Adaro nog best leuk kan zijn. Zany die gewoon Hardstyle draait. Verder kan ik weinig namen bedenken die me een uur kunnen boeien, een 'klik' hebben met B-Front en ook in NL zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro is inderdaad de beste optie of misschien Frequencerz/Ran-D wat nog zou kunnen.
Overigens goed vermaakt hier gisteren. Tuurlijk is een volwaardig festival een stuk leuker nog, maar zoiets is een meer dan prima (tijdelijk) alternatief. Mijn vriendin was ook mee, al weet ik niet echt of het voor haar voor herhaling vatbaar was :P Voor mij in elk geval wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was inderdaad zeer geslaagd. Heb zelf vrijwel het hele feest gestaan/kunnen staan zonder erop aangesproken te worden. Gewoon een beetje normaal doen en rond je eigen tafel blijven en dan kan dat prima wat mij betreft. En alle tafels staan ook ver genoeg uit elkaar om het staan toe te kunnen laten.

Sfeer zat er vanaf Phuture Noize ook best goed in en die bleef ook eigenlijk goed tot het einde. Alleen jammer dat het bestelsysteem bij ons niet altijd goed werkte. Moesten in het begin een aantal keer een half uur wachten tot onze bestelling kwam en ook de site/app werkte niet altijd naar behoren. Op het einde ging het dan wel weer redelijk vlotjes allemaal. Enige minpuntje overigens, voor de rest allemaal heel goed geregeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was erg leuk. Hadden leuk contact met de het stelletje wat bij ons aan tafel zat en gewoon best wel lekker van de muziek en de drank (eerst koffie en later biertjes :beer:) kunnen genieten. Fijn om Phuture Noize zijn album live te horen!

Persoonlijk had ik bijzonder weinig de behoefte om te gaan staan eigenlijk, vond het wel lekker om met mijn witbiertje lekker te zitten, beetje meeluisteren met de muziek. Hele andere modus van luisteren dan op een groot feest waar je staat en danst.

Bestellingsysteem ging niet zo optimaal, maar ach. Aan de drankomzet zou het vast niet gelegen hebben. Had stiekem nog wel andere speciaalbieren willen zien haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij ons ging het bestelsysteem inderdaad ook niet soepel, maar dat mocht de pret niet drukken. Lekker lopen klaplongen met wat jongens om mij heen. Heerlijke ochtend/middag gehad. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Zit trouwens te denken welke artiest ik hier als 2e naam zou willen zien. DBSTF of Wildstylez lijkt me super, maar hebben beide weinig 'klik' met B-Front. Denk dat een Adaro nog best leuk kan zijn. Zany die gewoon Hardstyle draait. Verder kan ik weinig namen bedenken die me een uur kunnen boeien, een 'klik' hebben met B-Front en ook in NL zijn.

Ik zie misschien frontliner wel komen. Naar mijn idee de enige Nederlander buiten roughstate om die wel een goede klik heeft met B-front.


Het was zoals eerder genoemd een lekker feestje, rustig aan beginnen en daarna lekker los. Ook bij ons het betalen kut maar dat mocht de pret niet drukken :clap:

Blijkbaar was op een gegeven moment de desperados op en zijn ze gaan bijhalen bij de Jumbo, vandaar dat de despos tijdelijk uit het systeem waren
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 22:11 
 
Artiest

Thanks voor de fantastische zondag ochtend/middag!

We zijn aan het kijken of we een vergunning kunnen krijgen voor een vervolg!

Qua namen kan ik eigenlijk met iedereen heel goed hoor uit de scène!
We kijken per show gewoon hoe we het kunnen neerzetten! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 09:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Was top om eindelijk weer eens wat hardstyle gerelateerd te doen :D Sfeer zat er heel goed in ook, hopelijk komt er nog een volgende editie! Zou zelf heel graag B2B met Adaro willen zien (zoiets als die Poolparty).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
Qua namen kan ik eigenlijk met iedereen heel goed hoor uit de scène!

B-Front vs Thyron zou nice zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 11:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
B-Front schreef:
Qua namen kan ik eigenlijk met iedereen heel goed hoor uit de scène!

B-Front vs Thyron zou nice zijn

B-Front vs Radical met een half uurtje uptempo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
B-Front schreef:
Qua namen kan ik eigenlijk met iedereen heel goed hoor uit de scène!

B-Front vs Thyron zou nice zijn

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Alm1ghty schreef:
B-Front schreef:
Qua namen kan ik eigenlijk met iedereen heel goed hoor uit de scène!

B-Front vs Thyron zou nice zijn

:lol:

En dan The Curse weer eens horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 16:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

B-Frontliner

Of gewoon een oldschool Twisted editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

B-Front invites Theracords.

3u lang b2b met Geck-O en Thera? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
B-Front invites Theracords.

3u lang b2b met Geck-O en Thera? :drool:

:lol: :lol:

Ja of B-Front vs Vandal!sm vs Trespassed 3,5uur lang
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adrenalize mag wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
rakkietakkie schreef:
B-Front invites Theracords.

3u lang b2b met Geck-O en Thera? :drool:

:lol: :lol:

Ja of B-Front vs Vandal!sm vs Trespassed 3,5uur lang

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 01:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er komt aanstaande zondag [16:00] meer info over een nieuwe editie (mogelijke weekender) :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Er komt aanstaande zondag [16:00] meer info over een nieuwe editie (mogelijke weekender) :whistle:


Was de 25e al bekend dat het een weekender wordt.
https://www.hardnews.nl/b-fronts-silent ... ts-unieks/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien even kijken om kaartje te kopen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Misschien even kijken om kaartje te kopen :D

Logeer party bij d'n job?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hapje eten bij Samy's Eethuis. Dat was 'vroeger' altijd vaste prik als we een feestje in Oisterwijk e.o. hadden. :cool:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten