Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
gestaan en gedanst mag worden.


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2021 04:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb liever op je plaats blijven zitten maar dan wel de muziek hard over de speakers knallen ipv silent disco. Beviel vorig jaar ook goed bij Headhunterz & Wildstylez in Bonn
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2021 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hé maar Rutte benoemd specifiek in zijn persco dat optredens van DJs nog niet zijn toegestaan. Valt dit daar niet onder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2021 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik heb liever op je plaats blijven zitten maar dan wel de muziek hard over de speakers knallen ipv silent disco. Beviel vorig jaar ook goed bij Headhunterz & Wildstylez in Bonn


Ik zie nu dat er voor deze editie geen silent disco bij staat itt vorige keer, dus dat zit wel goed denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2021 13:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zomaar even een gek idee, he. Maar als er straks geen 1,5 meter afstand nodig is, kan dit wellicht een 'gewoon' festival worden, ochtend en middag gecombineerd? Of tenminste een silent disco waar écht gestaan en gedanst mag worden.

@B-Front lees je mee?!


Hielden mensen zich vorig jaar aan het zittenblijven?

Op een lokale feestavond hier vorig jaar werd er continue omgeroepen dat mensen moesten blijven zitten.

Denk dat het met het huidige sentiment niet meer te handhaven is.

ULTIMO schreef:
Hé maar Rutte benoemd specifiek in zijn persco dat optredens van DJs nog niet zijn toegestaan. Valt dit daar niet onder?


Gemeente Tilburg liet vorige zomer wel meer dingen toe die buiten het corona boekje gingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2021 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Remi schreef:
Zomaar even een gek idee, he. Maar als er straks geen 1,5 meter afstand nodig is, kan dit wellicht een 'gewoon' festival worden, ochtend en middag gecombineerd? Of tenminste een silent disco waar écht gestaan en gedanst mag worden.

@B-Front lees je mee?!


Hielden mensen zich vorig jaar aan het zittenblijven?

Op een lokale feestavond hier vorig jaar werd er continue omgeroepen dat mensen moesten blijven zitten.

Denk dat het met het huidige sentiment niet meer te handhaven is.

ULTIMO schreef:
Hé maar Rutte benoemd specifiek in zijn persco dat optredens van DJs nog niet zijn toegestaan. Valt dit daar niet onder?


Gemeente Tilburg liet vorige zomer wel meer dingen toe die buiten het corona boekje gingen.


1. Dat betekent niet dat het dan 'mag'.
2. Dit geeft natuurlijk niet aan dat ze dit nogsteeds doen.

Denk dat je hier je hoop niet op moet vestigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2021 22:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
MWAT schreef:
Gemeente Tilburg liet vorige zomer wel meer dingen toe die buiten het corona boekje gingen.


1. Dat betekent niet dat het dan 'mag'.
2. Dit geeft natuurlijk niet aan dat ze dit nogsteeds doen.

Denk dat je hier je hoop niet op moet vestigen.


Ik koester niet per sé hoop omdat ik hier toch niet heen ga, maar ik ben heel benieuwd hoe dit soort evenementen gaan verlopen deze zomer want wat ik merk is dat het draagvlak voor het naleven van dat soort maatregelen zowel bij de bezoekers als wel de uitbaters van horeca compleet lijken te zijn verdwenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2021 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb voor de ochtendsessie op 4 juli nog 3 kaarten over, het liefst in één koop over te nemen. PM maar!

Edit: gereserveerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2021 17:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Derde zondag toegevoegd aan OP. :yay:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk ook kaartjes kunnen kopen, derde middag aanwezig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2021 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier ook een kaartje voor de middagshow :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2021 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze line up is goud, heb gisteren kaarten kunnen bemachtigen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2021 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig op de 1e en 3e ochtend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2021 20:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ook de 3e ochtend zijn we er weer bij :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2021 22:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch nog 3 keer feest. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 09:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heb een kaartje voor 11 juli in de middag. Zie in de berichtgeving ook niks staan over een silent disco, dus heb goede hoop dat het geluid gewoon via de boxen kan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De editie van 20 juni wordt verplaatst naar 18 juli. Denk dat er meer tickets verkocht zijn dan dat er op een evenement mogen nog deze maand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mochten er mensen zijn die tickets hadden voor 20 juni, en 18 juli niet kunnen, ik hou me eventueel aanbevolen om wat over te nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 21:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Balen man... Een beetje geduld heb ik nog wel maar ik wil gvd muziek in mijn oren, een drankje in de hand en een artiest achter de draaitafel! :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 10:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aangezien dit eigenlijk het zelfde concept is als op een terras zitten in de buitenlucht snap ik niet helemaal waarom dit een maand uitgesteld moet worden? Waren alleen maar berichtgevingen dat versoepelingen alleen maar eerder konden komen. Wordt lekker gecommuniceerd met organisatoren zo te zien. Had hier toch wel erg zin in, flink balen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2021 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ik meen ergens gelezen te hebben dat er pas vanaf 25 juni entertainment op het terras is toegestaan? In dat geval begrijpelijk natuurlijk.

Toch leuk dat je op zondag ergens anders in Nederland 16.000 man in een stadion ziet zitten en jij die dag niet met 100 man op een terras mocht zitten. Wil ook best zo'n staaf in mn neus proppen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2021 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Hé maar Rutte benoemd specifiek in zijn persco dat optredens van DJs nog niet zijn toegestaan. Valt dit daar niet onder?

Toch wel dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga naar 7th Sunday dus ik kan niet meer naar de middagshow van 11 juli.
Iemand die wil ruilen met een andere datum, of de kaarten voor een zacht prijsje wil overkopen?

aanbod/4x-ticket-b-front-s-coffee-club-11-juli-t73661.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gesneuveld in het zicht van de finish. Positief getest op corona dus kan niet naar Udenhout dit weekend. :(

Rest gaat ook niet meer dus heb 4 kaarten beschikbaar voor aankomende zondag 11:00 uur. Gewoon voor de normale prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2021 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top middag gehad!!! :thumbsup:

Sorry dit kwam in me op en ik moest het gewoon doen

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten