wrote:gestaan en gedanst mag worden.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik heb liever op je plaats blijven zitten maar dan wel de muziek hard over de speakers knallen ipv silent disco. Beviel vorig jaar ook goed bij Headhunterz & Wildstylez in Bonn
Hé maar Rutte benoemd specifiek in zijn persco dat optredens van DJs nog niet zijn toegestaan. Valt dit daar niet onder?
Ik zie nu dat er voor deze editie geen silent disco bij staat itt vorige keer, dus dat zit wel goed denk ikwrote:Ik heb liever op je plaats blijven zitten maar dan wel de muziek hard over de speakers knallen ipv silent disco. Beviel vorig jaar ook goed bij Headhunterz & Wildstylez in Bonn
Hielden mensen zich vorig jaar aan het zittenblijven?wrote:Zomaar even een gek idee, he. Maar als er straks geen 1,5 meter afstand nodig is, kan dit wellicht een 'gewoon' festival worden, ochtend en middag gecombineerd? Of tenminste een silent disco waar écht gestaan en gedanst mag worden.
@B-Front lees je mee?!
Op een lokale feestavond hier vorig jaar werd er continue omgeroepen dat mensen moesten blijven zitten.
Denk dat het met het huidige sentiment niet meer te handhaven is.
Gemeente Tilburg liet vorige zomer wel meer dingen toe die buiten het corona boekje gingen.wrote:Hé maar Rutte benoemd specifiek in zijn persco dat optredens van DJs nog niet zijn toegestaan. Valt dit daar niet onder?
1. Dat betekent niet dat het dan 'mag'.wrote:Hielden mensen zich vorig jaar aan het zittenblijven?wrote:Zomaar even een gek idee, he. Maar als er straks geen 1,5 meter afstand nodig is, kan dit wellicht een 'gewoon' festival worden, ochtend en middag gecombineerd? Of tenminste een silent disco waar écht gestaan en gedanst mag worden.
@B-Front lees je mee?!
Op een lokale feestavond hier vorig jaar werd er continue omgeroepen dat mensen moesten blijven zitten.
Denk dat het met het huidige sentiment niet meer te handhaven is.
Gemeente Tilburg liet vorige zomer wel meer dingen toe die buiten het corona boekje gingen.wrote:Hé maar Rutte benoemd specifiek in zijn persco dat optredens van DJs nog niet zijn toegestaan. Valt dit daar niet onder?
2. Dit geeft natuurlijk niet aan dat ze dit nogsteeds doen.
Denk dat je hier je hoop niet op moet vestigen.
Ik koester niet per sé hoop omdat ik hier toch niet heen ga, maar ik ben heel benieuwd hoe dit soort evenementen gaan verlopen deze zomer want wat ik merk is dat het draagvlak voor het naleven van dat soort maatregelen zowel bij de bezoekers als wel de uitbaters van horeca compleet lijken te zijn verdwenen.wrote:1. Dat betekent niet dat het dan 'mag'.wrote: Gemeente Tilburg liet vorige zomer wel meer dingen toe die buiten het corona boekje gingen.
2. Dit geeft natuurlijk niet aan dat ze dit nogsteeds doen.
Denk dat je hier je hoop niet op moet vestigen.
Ik heb voor de ochtendsessie op 4 juli nog 3 kaarten over, het liefst in één koop over te nemen. PM maar!
Edit: gereserveerd.
Edit: gereserveerd.
Eindelijk ook kaartjes kunnen kopen, derde middag aanwezig 
Hier ook een kaartje voor de middagshow 
Deze line up is goud, heb gisteren kaarten kunnen bemachtigen!
Ook de 3e ochtend zijn we er weer bij 
Heb een kaartje voor 11 juli in de middag. Zie in de berichtgeving ook niks staan over een silent disco, dus heb goede hoop dat het geluid gewoon via de boxen kan!
De editie van 20 juni wordt verplaatst naar 18 juli. Denk dat er meer tickets verkocht zijn dan dat er op een evenement mogen nog deze maand?
Mochten er mensen zijn die tickets hadden voor 20 juni, en 18 juli niet kunnen, ik hou me eventueel aanbevolen om wat over te nemen 
Balen man... Een beetje geduld heb ik nog wel maar ik wil gvd muziek in mijn oren, een drankje in de hand en een artiest achter de draaitafel! 
Aangezien dit eigenlijk het zelfde concept is als op een terras zitten in de buitenlucht snap ik niet helemaal waarom dit een maand uitgesteld moet worden? Waren alleen maar berichtgevingen dat versoepelingen alleen maar eerder konden komen. Wordt lekker gecommuniceerd met organisatoren zo te zien. Had hier toch wel erg zin in, flink balen.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 19 days ago
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er pas vanaf 25 juni entertainment op het terras is toegestaan? In dat geval begrijpelijk natuurlijk.
Toch leuk dat je op zondag ergens anders in Nederland 16.000 man in een stadion ziet zitten en jij die dag niet met 100 man op een terras mocht zitten. Wil ook best zo'n staaf in mn neus proppen hoor.
Toch leuk dat je op zondag ergens anders in Nederland 16.000 man in een stadion ziet zitten en jij die dag niet met 100 man op een terras mocht zitten. Wil ook best zo'n staaf in mn neus proppen hoor.
Toch wel duswrote:Hé maar Rutte benoemd specifiek in zijn persco dat optredens van DJs nog niet zijn toegestaan. Valt dit daar niet onder?
Ik ga naar 7th Sunday dus ik kan niet meer naar de middagshow van 11 juli.
Iemand die wil ruilen met een andere datum, of de kaarten voor een zacht prijsje wil overkopen?
4x ticket B-Front's Coffee Club 11 juli
Iemand die wil ruilen met een andere datum, of de kaarten voor een zacht prijsje wil overkopen?
4x ticket B-Front's Coffee Club 11 juli
Gesneuveld in het zicht van de finish. Positief getest op corona dus kan niet naar Udenhout dit weekend.
Rest gaat ook niet meer dus heb 4 kaarten beschikbaar voor aankomende zondag 11:00 uur. Gewoon voor de normale prijs.
Rest gaat ook niet meer dus heb 4 kaarten beschikbaar voor aankomende zondag 11:00 uur. Gewoon voor de normale prijs.