Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Was de controle trouwens weer streng bij de ingang?


Niet anders dan normaal. Heb ook niemand ID zien tonen, al was het rustig toen we binnen kwamen. Wel iemand uit de zaal gepikt zien worden om de tas (nogmaals?) te laten controleren.

Kepro schreef:
Steffnov schreef:
Wauw. Hier houd ik het bij, gewoon wauw...


Ja lekker is hard techno eh (L) sinds awake fest ben ik er ook aan verkocht, tevens ook aan Schranz.

Kende hardtechno/schranz uiteraard al, maar nog nooit een compleet ervan meegemaakt. Net als dat dit mijn eerste keer Awake was. Maar :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 18:31 
 
Hardtraxxer

Heel goed vermaakt. Eerste échte techno ervaring en die beviel goed! Vond vooral de sets van Fatima Hajji & Miss Djax heel vet. Daarna vond ik het een beetje eentonig worden. Het was vooral allemaal heel erg hard (wat ik wel vet vind, maar bij techno begint dan alles wel heel erg op elkaar te lijken).

Ps. Kan iemand mij aub vertellen hoe het nummer heette die Fatima Hajji draaide met de vocals die ook in Second Opinion van de Beat Providers zitten? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Kepro schreef:
Was de controle trouwens weer streng bij de ingang?


Niet anders dan normaal. Heb ook niemand ID zien tonen, al was het rustig toen we binnen kwamen. Wel iemand uit de zaal gepikt zien worden om de tas (nogmaals?) te laten controleren.

Kepro schreef:
Steffnov schreef:
Wauw. Hier houd ik het bij, gewoon wauw...


Ja lekker is hard techno eh (L) sinds awake fest ben ik er ook aan verkocht, tevens ook aan Schranz.

Kende hardtechno/schranz uiteraard al, maar nog nooit een compleet ervan meegemaakt. Net als dat dit mijn eerste keer Awake was. Maar :love:


Alleen de sfeer op elk techno feest vind ik al geweldig.
Fijn om te horen dat de controle niet zo streng is :$

Ik heb tijdens Awake fest dit ontdekt en toen ben ik vanaf 5 uur er niet meer uitgekomen. xd Ene kant zonde maar ik vermaakte me daar zo goed. De mensen, muziek alles klopte en bijna iedereen ging los of je zag ze op hun manier genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tessa schreef:
Heel goed vermaakt. Eerste échte techno ervaring en die beviel goed! Vond vooral de sets van Fatima Hajji & Miss Djax heel vet. Daarna vond ik het een beetje eentonig worden. Het was vooral allemaal heel erg hard (wat ik wel vet vind, maar bij techno begint dan alles wel heel erg op elkaar te lijken).

Ps. Kan iemand mij aub vertellen hoe het nummer heette die Fatima Hajji draaide met de vocals die ook in Second Opinion van de Beat Providers zitten? :$


Dat eentonige kan ik wel plaatsen. Dat had ik ook tijdens Awake fest. Maar dan sta je zo te raggen dat je niet kan stoppen, mede omdat er amper een break is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 19:51 
 
Hardtraxx Addict

Eerste en zeker niet mijn laatste technofeest, wauw, wat vet zeg! Heerlijk sfeertje, veel toffe mensen. M'n vriendin voor 't eerst meegenomen en ze vroeg na afloop alweer wanneer we weer gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan eigenlijk vrij weinig anders zeggen als wat Stefan zei. Meest geweldige indoorfeest ooit. De sfeer, de mensen, de locatie, het geluid, de show, eigenlijk was er niks wat me tegenviel, behalve dan dat ze geen flesjes water verkochten -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 22:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb ook niks meer aan toe te voegen. Eerste keer awakenings en zeker niet de laatste keer. Had wel verwacht dat ik me er wel zou vermaken, maar dat het zo vet was had ik niet verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geniale remix van De Dikke Vette Bassplaat draaide Haverbeck trouwens :lol: :love: Die remix van Scatta die 2x werd gedraaid was ook baas. Sowieso draaiden Miss Djax, Fatima Hajji en Candy Cox de vetste sets van de avond. Wat een geweld Candy Cox er af en toe doorheen gooide :huh: :worship:

Moment van de avond was voor mij sowieso de opening van Miss Djax. Acid is baas en die sfeer die erbij los kwam.. :love: ! Daar komt nog bovenop dat de lichtshow toen lekker op gang kwam (al was dat bij lange na nog niet alles wat ze hadden natuurlijk).

Bedankt alle lieve en gezellige mensen die hier waren :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zelf ook even een paar filmpjes gemaakt, geweldig :loving:

Fatima Hajji


Miss Djax


Daniela Haverbeck


Fernanda Martins


Candy Cox
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow, wat was dit vet! :worship:
Het was mijn eerste hardtechno feestje, bij Qontinent eventjes bij de schranz area gestaan, maar buiten dat mezelf er nog nooit echt in verdiept, dus ik was vrij benieuwd van te voren, maar wat was dit genieten.
De eerste 2 DJ's vond ik wel wat soft, maar vanaf miss djax had ik het ritme goed te pakken en ben ik de rest van de avond niet meer uit die trein gestapt :P
Verder vond ik de locatie, de sfeer en de mensen ook echt geweldig. Veel mensen stonden lekker in hun eigen wereldje te genieten en ondanks dat er redelijk vaak beveiliging door de zaal liep heb ik ze buiten wat sigaretten die uit moesten geen 1x zien optreden tegen iemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Awake fest vond ik het soms net hardstyle. Hiermee bedoel ik dan de kicks, die deden me denken aan early hardstyle. Wist ook niet anders hoe ik hierop moest dansen behalve te stampen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha heel grappig wat jij hier zegt. Ik zei gisteren ook al tegen The Skribbler dat ik sommige platen net early hardstyle vond lijken op een flink hoger bpm xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Op Awake fest vond ik het soms net hardstyle. Hiermee bedoel ik dan de kicks, die deden me denken aan early hardstyle. Wist ook niet anders hoe ik hierop moest dansen behalve te stampen.


Haha, had ik op Awakefest ook. Betrapte me er zelf ook op dat ik stond te raggen zoals op hardstyle :D. Verder heel erg veel spijt dat ik hier niet heen kon gaan. Maat van me is wel geweest en vond dit zijn feestje van het jaar en ik kan dat best begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 04:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Op Awake fest vond ik het soms net hardstyle. Hiermee bedoel ik dan de kicks, die deden me denken aan early hardstyle. Wist ook niet anders hoe ik hierop moest dansen behalve te stampen.

Dit dus inderdaad. Alles is er al over gezegd, de intro van Miss Djax (sowieso de set van de avond), Fatima Hajji met de 1 na vetste set van de avond (vond ik), sowieso de hele avond, de Gashouder, de show, de mensen om mij heen (flapdrollen United foto ftw). Deze moet zeker in mijn top5 van dit jaar komen. Het enige minpuntje is dat het na een uur of half 6 wel allemaal erg veel op elkaar leek, vanaf dat moment vond ik het wel erg veel van hetzelfde. Maar dat heeft misschien ook te maken met het feit dat ik niet veel hardtechno ken.

Ohja nog 1 ding: wat was het fijn dat, toen ik binnen kwam, Klaudia Gawlas er gewoon harde techno ipv hardtechno op had liggen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 15:21 
 
Hardtraxx Newbie

El Mare schreef:
Haha heel grappig wat jij hier zegt. Ik zei gisteren ook al tegen The Skribbler dat ik sommige platen net early hardstyle vond lijken op een flink hoger bpm xd


Dat is erg leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 18:53 
 
Hardtraxx Addict

Ik wil terug :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Ik wil terug :(


Hier nog een. Man man man deze avond was zo gaaf :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
M-arijn schreef:
Ik wil terug :(


Hier nog een. Man man man deze avond was zo gaaf :bomb:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten